Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de colectare date pentru Reteaua de Informatii Contabile Agricole din Romania


Anunt de participare numarul 109944/22.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 2 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030163, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment achizitii, Tel. 021 - 30 72 482, In atentia:  Eduard RADU, Email:  [email protected], Fax:  021 - 30 79 814, Adresa internet (URL):  www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de colectare date pentru Reteaua de Informatii Contabile Agricole din Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediile MADR si Directiile pt. Agricultura judetene (anexa 7)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 400, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual, valoareatotala a contractelor subsecvente este de 1600000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea de informatii contabile agricole anual, pe chestionar standard conform cerintelor Uniunii Europene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72314000-9 - Servicii de colectare si de colationare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii colectare informatii contabile agricole RICA in sistem privat. Se selecteaza un singur operator pentru fiecare lot (judet) si se incheie cate un acord cadru pentru fiecare lot.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare emisa de banca/societate de asigurare, pentru suma: 2.000, 00 RON pentru fiecare lot ofertat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea si prezentarea formularului nr. 2 din sectiunea III privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea
- Completare si prezentare formularului nr. 3 din sectiunea III - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de catre autoritatea competenta - original sau copie legalizata;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Consiliul Local teritorial (valabil la data depunerii ofertei) - original sau copie legalizata
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial, pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice - original sau copie legalizata (valabil la data depunerii ofertei).
- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului- copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 30.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente, documentul va fi prezentat in copie, certificata prin semnatura si stampila ? conform cu originalul.- Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la trezorerie.
- Fisa de informatii generale (Formularul nr. 4 din sectiunea III)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani. Prezentare formular 6.- CV-uri, diplome atestate sau alte documente ale personalului angajat, care sa ateste pregatirea in domeniul economic, agricol, zootehnic
- Raport initial (anexa nr.8) privind instruirea de catre DADR a personalului angajat in activitatea de colectare date. Lista responsabililor RICA din cadrul DADR este prezentata in (Anexa nr.9)- Documente, emise de organisme acreditate, care confirma ca operatorul economic participant la procedura are sediul sau punct de lucru pe raza judetului pentru care a facut oferta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie
20%
Descriere: Termenul de executie cel mai mic
3.
Calitatea raportului
20%
Descriere: Cea mai buna calitate confirmata de DADR judetean
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2010 12:00
Locul: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Bucuresti, B-dul Carol I., Nr. 2 4, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori si persoane inputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr.6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021- 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021- 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala:  sos. Oltenitei nr. 107-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021 - 33 21 240, Fax:  021 - 33 21 240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale - Serviciul Litigii
Adresa postala:  B-dul Carol I., nr. 2 4, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030163, Romania, Tel. 021 - 30 72 332, Fax:  021 - 30 72 315, Adresa internet (URL):  www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer