Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE COLECTARE, DE TRANSPORT SI DE ELIMINARE A DESEURILOR SPITALICESTI


Anunt de participare numarul 84866/20.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul ACHIZITII, Tel.021.318.35.58, In atentia: LAVINIA GHELBERE, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.63, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE COLECTARE, DE TRANSPORT SI DE ELIMINARE A DESEURILOR SPITALICESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Sediul INSTITUTULUI ONCOLOGIC PROF. DR. ALEXANDRU TRESTIOREANU, Sos. Fundeni nr. 252, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor Spitalicesti (deseuri infectioase 18 01 03* si deseuri intepatoare-taietoare 18 01 01, deseuri chimice si farmaceutice 18 01 09* si deseuri anatomo patologice 18 01 02)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima 40000 kg.
Cantitate maxima 90000 kg.
Cantitatile precizate in caietul de sarcini sunt estimative, si mentionate doar pentru a da o dimensiune asupra anvergurii contractului de achizitie publica.
Valoarea estimata fara TVA: intre 220, 000 si 495, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot incheia acte aditionale, in functie de fondurile alocate, pana la aprob. bug. 2010.
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 5 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1% din valoarea estimata maxima fara TVA = 4950 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006
Certificat fiscal eliberat de D.G.F.P. (aflat in termen de valabilitate la momentul deschideri ofertelor)
Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei (aflat in termen de valabilitate la momentul deschideri ofertelor)
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C (aflat in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor). Certificatele se vor prezenta in ORIGINAL sau COPIE LEGALIZATA
Autorizatia integrata de mediu, emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru serviciile cerute de catre autoritatea contractanta (colectarea, transportul si eliminarea finala a tuturor tipurilor de deseuri medicale periculoase stabilite de catre Autoritatea contractanta 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03*, 18 01 09*, etc.), valabila la data organizarii procedurii atat pentru eliminatorul final cat si pentru transportator COPII LEGALIZATE
Autorizatie de transport deseuri spitalicestiFormular pentru aprobarea transportului de deseuri medicale (spitalicesti) pe raza mun. Bucuresti - copie stampilata conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul financiar contabil la 31 Decembrie 2008
Informatii generale care sa cuprinda Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de organismeacreditate care sa certifice caproducatorul si/sau furnizorul respecta standardele de asigurare a calitatii, a sistemelor de management si securitatii in munca (ISO 9001, sau echivalent)
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului (ISO 14001) sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele sau dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Certificate emise de organisme independente care atesta implementareastandardelor de protectie a munci (OHSAS 18001) sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele sau dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 14:00
Locul: Sos.Fundeni , nr. 252, sector 2, Bucuresti- biroul ACHIZITII, SERV. ADMINISTRATIV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si orice operator economic care si-a depus candidatura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STRAVOPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SOS OLTENITEI NR.111-117, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021 332.12.40, Email: [email protected], Fax: 021 332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile art. 256 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR.252, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022328, Romania, Tel.021 318.32.52, int.1155, Email: [email protected], Fax: 021 318.35.63, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2009 19:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer