Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor Spitalicesti


Anunt de participare numarul 71350/30.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel.0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de marfuri Terminal Buzau
Adresa postala: str. UNIRII BLOC 10bcd , et 1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120190, Romania, Tel.0238/726357, In atentia: felicia vijdea, Email: [email protected], Fax: 0238/726357
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de marfuri Terminal Buzau
Adresa postala: str. UNIRII BLOC 10bcd , et 1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120190, Romania, Tel.0238/726357, In atentia: felicia vijdea, Fax: 0238726357
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor Spitalicesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau si sectiile exterioare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 235, 000 si 1, 560, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va intocmi si se va semna in momentul incheierii si semnarii acordului cadru .Atribuireacelorlalte contracte subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru, cu incadrarea in cantitatea maxima estimata , conditionat de necesitati precum si de existenta surselor bugetareaprobate .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor Spitalicesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor Spitalicesti-detalii in Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 235, 000 si 1, 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 24.300 lei , si de buna executie 5% din valoarea contractelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului, in cazul in care in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
5.-Certificat de cazier fiscal in original sau copie legalizata .
6.Pentru persoane juridice romane-Certificat constatator, in originalemis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului ComertuluiPentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Scrisoare de bonitate eliberata de banca ofertantului (in original SAU copie legalizata)b) bilantul contabil la 30.06.2008vizat si inregistrat de organele competente - in copiec) declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a princip.serv.similare prestate in ultimii 3 ani, un contract de serv.similare; o recomandare emisa de unul dintre beneficiari-original.b)decl. pe propria raspunderereferitoare la echip. th. si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, la resursele de studiu si cercetarein orig.;
descrierea si fisa th. a instalatiei folositec)decl.pe pp.raspund. ref. la pers./organismul th. de spec.;d)decl.pe pp.rasp. ref. la studiile, preg.prof.si calif. pers. de conducere, -orig.; e)decl. pe pp.rasp. ref. la efective medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere f)decl.pe pp. rasp. priv. mas. de prot. a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contr. de serv.-orig; g)decl.pe pp rasp. ref.la utilaje, inst., echip. th. de care poate dispune op.ec. ptr. indeplinirea coresp. a contr.-orig.; h)decl.pe pp. rasp.privind prop. in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si spec. acestora orig.; i)decl. pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in original;k)mostre -ofertantii vor prezenta obligatoriu mostre Se vor prezenta mostre din ambalaje.Autoriz.de mediu eliberata de catre autoritatea competenta pentru serviciile de colectare valab. la data organiz. procedurii (copie).Autoriz.eliberata de Agentia de mediu unde isi are sediul incineratorul final. Licentele siautoriz. necesare desfasurarii activitatii de transport valabile la data organiz. proc.conform HG 1061/2008Aviz sanitar emis de DSP teritoriala de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea valab. la data organiz. proc. pentru eliminatorul final.Aviz eliberat de catreMinisterul Sanatatii pentru vehiculul care transporta deseurile periculoase.Aviz eliberat de catre ISUprivind rutelepe care se va efectuatransportul deseurilor periculoase pe drumurile publice spre locul de eliminare finala;Certif.care atesta respectarea standard SR OHSAS 18001:2008(in copie) Certif.care atesta respectarea standard decalitate (ISO 9001) (in copie).Certif. care atesta respectarea standard de protectie a mediului (ISO 14001) (in copie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casierie sau OP CONT RO79 RNCB 0096 0009 9180 0001
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2009 10:00
Locul: sediul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau -camera raport garda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Poate asista la procedura orice persoana care-si manifesta in scris cererea.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
depunerea ofertelor la sediul spitalului judetean de urgenta buzau -registratura .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel
Adresa postala: str. Emile Zolla, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522542, Fax: 0244/522542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus , nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala: B-dul M-sal Averescu , nr 2 bis, Localitatea: Buzua, Cod postal: 120390, Romania, Tel.0238/720689, Email: [email protected], Fax: 0238/720223
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2009 18:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer