Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE COLECTARE, DE TRANSPORT SI DE ELIMINARE FINALA A DESEURILOR SPITALICESTI


Anunt de participare numarul 70661/09.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Punct(e) de contact: Anca Olaru, Tel.0237622257, Email: [email protected], Fax: 0237622257, Adresa internet (URL): www.spitalvn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE COLECTARE, DE TRANSPORT SI DE ELIMINARE FINALA A DESEURILOR SPITALICESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SF. PANTELIMON FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, cod 620034, loc. Focsani, jud. Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de SERVICII DE COLECTARE, DE TRANSPORT SI DE ELIMINARE FINALA A DESEURILOR SPITALICESTI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
120000, 00kg
Valoarea estimata fara TVA: 696, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 1380, 00 lei, detalii in Documentatia de atribuire;Valoarea garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - FONDUL UNIC NATIONAL al ASIGURARILOR SOCIALE de SANATATECJAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de semnarea contractului de achizitii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34 / 2006;
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in termen de valabilitate;
-Documente edificatoare privind forma de inregistrare a persoanei juridice/ de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (statut);
-Certificat de impozite si taxe locale;
-Certificat constatator in original din care sa rezulte ca domeniul principal de activitate l ofertantului este conform codului C.A.E.N. 3812, 4941, 3822;
-Autorizatie de functionare / altele echivalente;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil;
-Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista de experienta similara cu principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani;
-Alte autorizari specifice domeniilor de activitate:
1.Autorizatie de mediu.
2.Autorizatie de mediu pentru transport precum si licenta de transport marfuri periculoase;
3.Aviz favorabil emis de Autoritatea Judeteana de Sanatate Publica Vrancea pentru rutele de transport.
4.Autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport.
5.Referat tehnic elaborat de Institutul de Sanatate si Igiena Publica pentru mijloacele de transport;
6.Atestat ADRatestat specific pentru transportul de marfuri periculoase;
7.Documente care sa ateste ca activitatea de incinerare a deseurilor nu are impact asupra factorilor de mediu;
8.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
9.CV-ul persoanelor responsabile de indeplinirea contractului;
10.Certificate care sa ateste respectarea standardelor de calitate, a sistemelor de management si securitatii in munca (ISO 9001)11.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului (ISO 14001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
274
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul Spitalului Judetean Focsani, contracost: 200leisau cu OP in contul RO69TREZ6915041xxx000202 deschis la Trezoreria Focsani.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2009 11:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SF. PANTELIMON FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, loc. Fo
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Admiterea se face doar pe baza de delegatie din partea operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SF. PANTELIMON FOCSANI, Serviciul Contencios
Adresa postala: str. Cuza-Voda nr. 50-52, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237232331, Fax: 0237622257
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2009 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer