Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE COLECTARE, MANIPULARE, TRANSPORT / ELIMINARE DESEURI MEDICALE PERICULOASE SI MENAJERE


Anunt de participare numarul 138693/07.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel. +40 212554090, Email: [email protected], Fax: +40 212554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE COLECTARE, MANIPULARE, TRANSPORT / ELIMINARE DESEURI MEDICALE PERICULOASE SI MENAJERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Sos Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 773, 133.6 si 816, 816RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele vor fi incheiate in functie de resursele bugetare alocate cu aceasta destinatie si in functie de necesitatea autoritatii contractante. Valoarea unui contract subsecvent ar putea fi de minim 193283, 40 lei fara tva si maxim 204204 lei fara tva. Calendarul incheierii lor fiind lunar in functie de bugetul alocat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE COLECTARE, MANIPULARE, TRANSPORT / ELIMINARE DESEURI MEDICALE PERICULOASE SI MENAJERE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt. Serviciu Cod CPV U.M. Cantitate minima acord cadru estimata/ 24 luni Cantitate maxima acord cadru estimata/ 24 luni
1. Servicii de colectare, manipulare si transport deseuri menajere 90511000-2 mc. 7680 8400
2. Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare deseuri medicale periculoase (taietoareintepatoare infectioase; chimico-farmaceutice, anatomo-patologice) 90524400-0 Kg. 97680 100800
Nr. crt. Serviciu Cod CPV U.M. Cantitate minima contract subsecvent estimat Cantitate maxima contract subsecvent estimat
1. Servicii de colectare, manipulare si transport deseuri menajere 90511000-2 mc. 1920 2100
2. Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare deseuri medicale periculoase (taietoareintepatoare infectioase; chimico-farmaceutice, anatomo-patologice) 90524400-0 Kg. 24420 25200
Valoarea estimata fara TVA: intre 773, 133.6 si 816, 816RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare este de 8168.16RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita de depunere ofertelor. La procedurile online, este obligatorie postarea in seap (scanata) a GP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, insa va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Ofertele neinsotite de GP in cuntumul solicitat, vor fi respinse. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conform art. 86 alin 4 lit c din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in conformitate cu art. 278¹ din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? conform formular atasat), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) care se prezinta in original. - ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT IBAN RO63TREZ7025005XXX000167 deschis la Trezoreria Sector 2 ? CIF 4203881, confirmat de banca. In cazul constituirii garantiei de participare prin aceasta modalitate ofertantul trebuie sa se asigure ca suma solicitata se afla in contul autoritatii contractante pana la data limita de deschidere a ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 5 % si se constiruie conf art 89 alin 2 si art 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
* Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? copie scanata a originalului semnata electronic Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
* Completarea si prezentarea Formularuluispecific ? din Sectiunea III. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 2
* Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - copie scanata a originalului semnata electronic * Completarea si prezentarea Formularuluispecific ? din Sectiunea III.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Tertul sustinator va prezenta documente pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a, c1, si lit d din OUg 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul.
Cerinta nr. 3
* Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copie scanata a originalului semnata electronic* Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, intocmit conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 - original. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 4
* Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj (copie scanata a originalului semnata electronic)* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie scanata a originalului). (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Tertul sustinator va prezenta documente pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a, c1, si lit d din OUg 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul.Cerinta nr. 5
* Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta (copie scanata a originalului semnata electronic) * Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Directia Taxe si Impozite Locale, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie scanata a originalului). (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Tertul sustinator va prezenta documente pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a, c1, si lit d din OUg 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul.Cerinta nr. 6
* Declaratie privind calitatea de participant la procedura - copie scanata a originalului semnata electronic * Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. Formularului specific ? din Sectiunea III ? copie scanata a originalului.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 7
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - copie scanata a originalului semnata electronicOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire."
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire:
Manager Ec. Constantin Celestin;
Director economic Ec. Maria Vlahbei
Comisia de evaluare este urmatoarea :
Presedinte: - Jur. Ghimici George- Sef Biroul Achizitii Publice
Membrii-Ast Aura Preda- Director de Ingrijiri-Alangiu Maria- Medic epidemiolog-Ing Daniela Glavan- Sef Serv. Administrativ- Ec. Mariana Stefan- Sef Serviciu Aprovizionare
Secretar- Ref. Stefan Cristian
Persoanele care aproba bugetul pentru finantarea contractelor achizitiei de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri - Manager Ec. Constantin Celestin; Director economic Ec. Maria Vlahbei. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1
* Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie (copie scanata a originalului semnata electronic) valabil la data depunerii ofertei aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
* Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie (copie scanata a originalului) valabil la data depunerii ofertei aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere din care sa rezulte:
- codurile CAEN(3811, 3812, 3821, 3822 etc.) corespunzatoare cu obiectul proceduriicare fac obiectul acordului-cadru :
- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, sau copie conform cu originalul. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 2
*Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie scanata a originalului semnata electronic). * Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza serviciile care fac obiectul prezentului contract(copie scanata a originalului).
* Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie scanata a originalului);Cerinta nr. 3
* Persoane juridice / fizice strainePersoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere,
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) - (copie scanata a originalului semnata electronic).* Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.Nota : Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand link :
www.ec.europa.eu/internal_market/publicprocurement/2004_18
/index_en.htm.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere,
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere). (copie scanata a originalului).Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator, daca este cazul.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
* Fisa de informatii generale - copie scanata a originalului semnata electronic
*Completarea si prezentarea Formularului specific ? ?Informatii generale despre candidat/ofertant? din Sectiunea III - copie scanata a originalului semnata electronic.
Documentele vor fi emise si prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, daca este cazul.
Cerinta nr. 2
* Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente (31.12.2011), pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii ? copie scanata a originalului semnata electronic* Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente (31.12.2010 sau 30.06.2011), pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii, copie scanata a originalului semnata electronic.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea Listei privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani -(in lista de contracte trebuie mentionate mai multe contracte de servicii similare obiectului contractului - Servicii de colectare, manipulare, transport si neutralizare deseuri medicale periculoase; colectare, manipulare, depozitare deseuri menajere.
*Dupa o parte din contractele similare enumerate se vor prezenta copii si acestea fiind insotite de recomandari din partea altor unitati la care s-au prestat servicii conform obiectului prezentei proceduri de achizitie- copie scanata a originalului semnata electronic
1. Prezentarea Listei privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani (in lista de contracte trebuie mentionate mai multe contracte de servicii similare obiectului contractului - Servicii de colectare, manipulare, transport si neutralizare deseuri medicale periculoase; colectare, manipulare, depozitare deseuri menajere.
*Dupa o parte din contractele similare enumerate se vor prezenta copii si acestea fiind insotite de recomandari din partea altor unitati la care s-au prestat servicii conform obiectului prezentei proceduri de achizitie- copie scanata a originalului;
2. Declaratie privind asigurarea de echipament, utilaje, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (deseuri menajere si periculoase) si documente ce demonstreaza forma detinerii in patrimoniuprin care ofertantul va face dovada detinerii a numarului minim de mijloace de transport pentru cantitatea estimata, respectiv minim 3 autovehicule autorizate pentru deseuri medicale periculoase si minim 2 autovehicul pentru deseuri menajere ? copie scanata a originalului semnata electronic. 2. Declaratie privind asigurarea de echipament, utilaje, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (deseuri menajere si periculoase) si documente ce demonstreaza forma detinerii in patrimoniuprin care ofertantul va face dovada detinerii a numarului minim de mijloace de transport pentru cantitatea estimata, respectiv minim 3 autovehicule autorizate pentru deseuri medicale periculoase si minim 2 autovehicul pentru deseuri menajere
3. Licenta de operare clasa I eliberata de ANRSC (deseuri menajere) valabila la data procedurii ? copie conform cu originalul - copie scanata a originalului semnata electronic.3. Licenta de operare clasa I eliberata de ANRSC (deseuri menajere) valabila la data procedurii ? copie conform cu originalul - copie scanata a originalului semnata electronic.
4. Licenta de transport eliberata de ARR (deseuri menajere) si Licenta de transport deseuri medicale pentru autovehiculele cu masa peste 3, 5 tone, daca este cazul ? copie scanata a originalului semnata electronic). Licenta de transport eliberata de ARR (deseuri menajere) si Licenta de transport deseuri medicale pentru autovehiculele cu masa peste 3, 5 tone, daca este cazul ? copie scanata a originalului semnata electronic.)
5. Dovada detineri unei rampe ecologice de depozitare deseuri menajere, valabil la data deschiderii ofertelor ? copie scanata a originalului semnata electronic.5. Dovada detineri uneirampe ecologice de depozitare deseuri menajere, valabil la data deschiderii ofertelor ? copie scanata a originalului semnata electronic.
6. Autorizatie integrata de mediu rampa ecologica de depozitare (deseuri menajere) ? copie scanata a originalului semnata electronic.6. Autorizatie integrata de mediu rampa ecologica de depozitare (deseuri menajere) ? copie scanata a originalului semnata electronic.
7. Autorizatie pentru activitatea de colectare si transport a deseurilor medicale periculoase emisa de Primaria pe raza caruiea ofertantul isi desfasoara activitatea valabil la data deschiderii ofertelor insotita de dovada raportarii cantitatilor de deseuri medicale periculoase colectate in ultimele 6 luni ? copie scanata a originalului semnata electronic.7. Autorizatie pentru activitatea de colectare si transport a deseurilor medicale periculoase emisa de Primaria pe raza caruiea ofertantul isi desfasoara activitatea, valabil la data deschiderii ofertelor insotita de ultimile 6 raportari lunare ? copie scanata a originalului semnata electronic.
8. Rute de transport aprobate de organismele abilitate conform legii. Transportul deseurilor se va realiza pe traseele cele mai scurte si/sau cu cel mai redus risc pentru sanatatea populatiei (art. 23 lit. f dinO.U.G. nr. 78/2000); eliminarea deseurilor cat mai aproape de locul de generare (art. 4 lit. 6 din H.G. nr. 1061/2008) - copie scanata a originalului semnata electronic.8. Rute de transport aprobate de organismele abilitate conform legii. Transportul deseurilor se va realiza pe traseele cele mai scurte si/sau cu cel mai redus risc pentru sanatatea populatiei (art. 23 lit. f dinO.U.G. nr. 78/2000); eliminarea deseurilor cat mai aproape de locul de generare (art. 4 lit. 6 din H.G. nr. 1061/2008)- copie scanata a originalului semnata electronic.
9. Referate tehnice emise de catre Institutul de Sanatate Publica pentru mijloacele de transport a deseurilor medicale ? copie scanata a originalului semnata electronic.9. Referate tehnice emise de catre Institutul de Sanatate Publica pentru mijloacele de transport a deseurilor medicale ? copie scanata a originalului semnata electronic.
10. Raport de inspectie privind starea tehnica a autoutilitarelor folosite pentru transportul desurilor rezultate din activitatea medicala ? fara obiectiuni- copie scanata a originalului semnata electronic.10. Raport de inspectie privind starea tehnica a autoutilitarelor folosite pentru transportul desurilor rezultate din activitatea medicala ? fara obiectiuni- copie scanata a originalului semnata electronic.
11. Dovada faptului ca, in cazul avariilor de orice fel suferite de mijloacele de transport, prestatorul poate asigura desfasurarea activitatii, in continuare/ sau declaratie pe propria raspundere ca in astfel de situatii poate asigura prestarea serviciilor - copie scanata a originalului semnata electronic.10. Dovada faptului ca, in cazul avariilor de orice fel suferite de mijloacele de transport, prestatorul poate asigura desfasurarea activitatii, in continuare/ sau declaratie pe propria raspundere ca in astfel de situatii poate asigura prestarea serviciilor - copie scanata a originalului semnata electronic.
12. Autorizatie de mediu in procedura completa emisa in baza H.G. nr. 128/2002 de autoritatea competenta , dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului ? copie legalizata, cu privire la:
- activitati de colectare, transport si depozitare deseuri menajere pentru urmatoarele coduri CAEN, actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007:3811, 3821, 4941
- activitati de colectare si transport in vederea valorificarii a deseurilor reciclabile
- colectare, transport si incinerare deseuri medicale periculoase pentru urmatoarele coduri CAEN, actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007:3812, 3822, 4941 - copie scanata a originalului semnat electronic
12. Autorizatie de mediu in procedura completa emisa in baza H.G. nr. 128/2002 de autoritatea competenta , dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului ? copie legalizata, cu privire la:
- activitati de colectare, transport si depozitare deseuri menajere pentru urmatoarele coduri CAEN, actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007:3811, 3821, 4941
- activitati de colectare si transport in vederea valorificarii a deseurilor reciclabile
- colectare, transport si incinerare deseuri medicale periculoase pentru urmatoarele coduri CAEN, actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007:3812, 3822, 4941 - copie scanata a originalului semnata electronic.
13. Dovada eliminarii finale a deseurilor medicale periculoase: - contract cu eliminatorul final (incinerator ecologic) ? copie scanata a originalului semnata electronic.12. Dovada eliminarii finale a deseurilor medicale periculoase: - contract cu eliminatorul final (incinerator ecologic) ? copie scanata a originalului semnata electronic.
14. Autorizatie sanitara de functionare pentru eliminatorul final emisa de D.S.P. de pe raza careia isi desfasoara activitatea copie scanata a originalului semnata electronic.13. Autorizatie sanitara de functionare pentru eliminatorul final emisa de D.S.P. de pe raza careia isi desfasoara activitatea ? copie scanata a originalului semnata electronic.
15. Dovada monitorizarii emisiilor de la incinerator de catre institutii autorizate - copie scanata a originalului semnata electronic.14. Dovada monitorizarii emisiilor de la incinerator de catre institutii autorizate - copie scanata a originalului semnata electronic.
16. Certificat de formare profesionala pentru:
- conducatorii auto care transporta marfuri periculoase ADR
- certificat pentru consilier de siguranta
- certificat persoana desemnata pentru autovehicule care depasesc 3, 5 tone.
copie scanata a originalului semnata electronic.
Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare/atestare/avizare.
*ISO 14001/2005 sau echivalent ? copie scanata a originalului semnata electronic.* Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat:
- un sistem de management de mediu in conformitate cu ISO 14001/2005 sau echivalent ? copie scanata a originalului semnata electronic.
* ISO 9001/2008 sau echivalent? copie scanata a originalului semnata electronic.*Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat: -un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 echivalent?copie scanata a originalului semnata electronic.
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta toate certificatele /documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizateIn conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Nota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite conform Anexei nr. 2 din Ordinul 509/2011 ANRMAP.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) a) Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/unitate de masura b) Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA - Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU - Se va utiliza pasul de licitatie: NU c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda; 2 -licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
24luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentele solicitate de catre autoritatea contractanta se vor atasa ofertei din seap. Neatasarea documentelor solicitate, propunerii tehnice sau financiare in formatul solicitat, duce la excluderea ofertantului de la procedura. Documentele atasate vor fi semnate electronic (copii scanate) ale documentelor stampilate, inregistrate. Nu se accepta completarea documentelor solicitate dupa data si ora limita de depunere a acestora. Autoritatea contractanta considera ca o astfel de situatie poate fi creata de un operator economic neserios.Legislatie aplicabila - H.G. 856/2005 privind evidenta gestiunii deseurilor si pentru aprobarea listei cuprinzand deseurile, inclusiv deseurile periculoase;O.U.G. nr. 78/2000 privind regimul deseurilor;O.U.G. nr. 61/2006;Ordinul 219/2002 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitatile medicale, Ordinul 211/2004 pentru aprobarea Procedurii de reglementare si control al transportului deseurilor pe teritoriul Romaniei cu modificarile si completarile ulterioare.H.G. nr. 1470/2004privind aprobarea Strategiei nationale de gestionare a deseurilor si a Planului national de gestionare a deseurilor ;H.G. nr.128/2002 privind incinerarea deseurilor;Ordin nr. 756/2004 pentru aprobarea normativului tehnic privind incinerarea deseurilor;Ordin nr. 757/2004 pentru aprobarea Normativului tehnic privind depozitarea deseurilor;H.G. nr. 1061/2008 privind transportul deseurilor periculoase si nepericuloase pe teritoriul Romaniei; Legea nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice;Ordinele 314/2010, 302/2011, 509/2011 emise de Presedintele A.N.R.M.A.P.Informatii suplimentare/ alte acte normative: www.anrmap.ro;www.anofm.ro;www.inspectmun.ro;www.mfinante.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru inainatrea contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor este de 10 zile conform art. 256.2 al 1 lit a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel. +40 0212554090, Fax: +40 0212554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer