Licitatie Publica - SERVICII DE COLECTARE, MANIPULARE, TRANSPORT / ELIMINARE DESEURI MEDICALE PERICULOASE , SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI CHIMICE SI SERVICII DE COLECTARE TRANSPORT SI DEPOZITARE DESURI MENAJERE
Anunt de participare numarul 146127/29.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE BOLNAVI CRONICI SI GERIATRIE SF LUCA
Adresa postala: SOS BERCENI NR 12 SECTOR 4 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel. +40 213343010, In atentia: PASCU GABRIELA, Email: [email protected], Fax: +40 213343014, Adresa internet (URL): www.sfluca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE COLECTARE, MANIPULARE, TRANSPORT / ELIMINARE DESEURI MEDICALE PERICULOASE , SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURICHIMICE SI SERVICII DE COLECTARE TRANSPORT SI DEPOZITARE DESURI MENAJERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Spitalul de Boli Cronice "Sf. Luca"
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 639, 792 si 926, 424RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea va incheia subsecvente in functie de necesitati lunar sau trimestrial. Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele care urmeaza a fi atribuite pe durata acordului cadru se regasesc in caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare deseuri medicale periculoase- Servicii de colectare, manipulare, transport/ eliminare deseuri medicale periculoase. Servciile se vor presta cu respectarea prevederilor Legii nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice.
Operatorul economic isi asuma riscurile pe care le implica transportul materialelor utilizand mijloace de transport proprii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare deseuri medicale periculoase, servicii de colectare, transport, neutralizare deseuri chimice minim 108000 kg; maxim 162000 kg
Servicii de colectare, manipulare si transport deseuri menajere si reciclabile minim 2160 mc; maxim2520 mc
Valoarea estimata fara TVA: intre 639, 792 si 926, 424RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 1% din valoarea maxima estimata: 9264, 24 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, egala cu perioada de valabilitate a ofertei (valabila 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor)Conform art. 278¹ ali.1 punctul b) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului Garantia de participare se poate constitui in contul: RO03TREZ7045006XXX007960, deschis la Trezoreria Sector 4, Bucuresti prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de depunere a ofertelor.Instrumentul de garantare trebuie: sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor;sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, ;sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.In cazul constituirii sub forma unui OP sau unei Scrisori de garantie bancara, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante pana in data depunerii ofertelor.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, vor fi respinse ca inacceptabile.Data de referinta care se va avea in vedere este cursul BNR de la data publicarii prezentului anunt Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 5 % din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA estimat ce va fi incheiat pe parcursul acordului cadru, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Garantia de buna executie se va constitui in termen de 10 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
* Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? copie scanata a originalului semnata electronic
Cerinta nr. 2
* Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - copie scanata a originalului semnata electronic
Cerinta nr. 3
* Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copie scanata a originalului semnata electronic
Cerinta nr. 4
* Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(copie scanata a originalului semnata electronic)
Cerinta nr. 5
* Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (copie scanata a originalului semnata electronic)
Cerinta nr. 6
* Declaratie privind calitatea de participant la procedura - copie scanata a originalului semnata electronic
Cerinta nr. 7
Cerinta nr. 1
* Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie (copie scanata a originalului semnata electronic)Cerinta nr. 2
*Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie scanata a originalului semnata electronic).
Cerinta nr. 3
* Persoane juridice / fizice strainePersoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere,
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) - (copie scanata a originalului semnata electronic).
Autorizatie pentru activitatea de colectare si transport a deseurilor medicale periculoase emisa de Primaria pe raza caruiea ofertantul isi desfasoara activitatea valabil la data deschiderii ofertelor insotita de dovada raportarii cantitatilor de deseuri medicale periculoase colectate in ultimele 12 luni ? copie scanata a originalului semnata electronic
Autorizatie de mediu in procedura completa emisa in baza H.G. nr. 128/2002 de autoritatea competenta , dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului ?, copie scanata a originalului semnat electronic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente 31.12.2012, pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii ? copie scanata a originalului semnata electronic
* Fisa de informatii generale - copie scanata a originalului semnata electronic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de formare profesionala pentru:
- conducatorii auto care transporta marfuri periculoase ADR
- certificat pentru consilier de siguranta
- certificat persoana desemnata pentru autovehicule care depasesc 3, 5 tone.
copie scanata a originalului semnata electronic.
Dovada monitorizarii emisiilor de la incinerator de catre institutii autorizate - copie scanata a originalului semnata electronic
Autorizatie sanitara de functionare pentru eliminatorul final emisa de D.S.P. de pe raza careia isi desfasoara activitatea copie scanata a originalului semnata electronic.
Dovada eliminarii finale a deseurilor medicale periculoase: - contract cu eliminatorul final (incinerator ecologic) ? copie scanata a originalului semnata electronic.
Raport de inspectie privind starea tehnica a autoutilitarelor folosite pentru transportul desurilor rezultate din activitatea medicala copie scanata a originalului semnata electronic.
Referate tehnice emise de catre Institutul de Sanatate Publica pentru mijloacele de transport a deseurilor medicale ? copie scanata a originalului semnata electronic.
Autorizatie integrata de mediu rampa ecologica de depozitare (deseuri menajere) ? copie scanata a originalului semnata electronic
Dovada detineri uneirampe ecologice de depozitare deseuri menajere, valabil la data limita de depunere aofertelor ? copie scanata a originalului semnata electronic.
Licenta de transport deseuri medicale pentru autovehiculele cu masa peste 3, 5 tone, daca este cazul ? copie scanata a originalului semnata electronic)
Licenta de operare clasa I eliberata de ANRSC (deseuri menajere) valabila la data limita de depunere aofertelor ? copie conform cu originalul - copie scanata a originalului semnata electronic.
Declaratie privind asigurarea de echipament, utilaje, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (deseuri menajere si periculoase) si documente ce demonstreaza forma detinerii in patrimoniuprin care ofertantul va face dovada detinerii a numarului minim de mijloace de transport pentru cantitatea estimata, respectiv minim 2 autovehicule autorizate pentru deseuri medicale periculoase si minim 2 autovehicul pentru deseuri menajere ? copie scanata a originalului semnata electronic
1. Prezentarea Listei privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani -(in lista de contracte trebuie mentionate mai multe contracte de servicii similare obiectului contractului - Servicii de colectare, manipulare, transport si neutralizare deseuri medicale periculoase;
copie scanata a originalului semnata electronic
ISO 9001/2008 sau echivalent? copie scanata a originalului semnata electronic.
ISO 14001/2005 sau echivalent ? copie scanata a originalului semnata electronic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificat de formare profesionala pentru: - conducatorii auto care transporta marfuri periculoase ADR- certificat pentru consilier de siguranta- certificat persoana desemnata pentru autovehicule care depasesc 3, 5 tone.copie scanata a originalului semnata electronic.Dovada monitorizarii emisiilor de la incinerator de catre institutii autorizate - copie scanata a originalului semnata electronicAutorizatie sanitara de functionare pentru eliminatorul final emisa de D.S.P. de pe raza careia isi desfasoara activitatea copie scanata a originalului semnata electronic.Dovada eliminarii finale a deseurilor medicale periculoase: - contract cu eliminatorul final (incinerator ecologic) ? copie scanata a originalului semnata electronic.Raport de inspectie privind starea tehnica a autoutilitarelor folosite pentru transportul desurilor rezultate din activitatea medicala copie scanata a originalului semnata electronic.Nota: Nu se accepta certificari in curs de aprobare si certificari care contin mentiuni de neconformitateReferate tehnice emise de catre Institutul de Sanatate Publica pentru mijloacele de transport a deseurilor medicale ? copie scanata a originalului semnata electronic.Autorizatie integrata de mediu rampa ecologica de depozitare (deseuri menajere) ? copie scanata a originalului semnata electronicDovada detineri uneirampe ecologice de depozitare deseuri menajere, valabil la data limita de depunere aofertelor? copie scanata a originalului semnata electronic.Licenta de transport deseuri medicale pentru autovehiculele cu masa peste 3, 5 tone, daca este cazul ? copie scanata a originalului semnata electronic)Licenta de operare clasa I eliberata de ANRSC (deseuri menajere) valabila la data limita de depunere aofertelor? copie conform cu originalul - copie scanata a originalului semnata electronic.Declaratie privind asigurarea de echipament, utilaje, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (deseuri menajere si periculoase) si documente ce demonstreaza forma detinerii in patrimoniuprin care ofertantul va face dovada detinerii a numarului minim de mijloace de transport pentru cantitatea estimata, respectiv minim 2 autovehicule autorizate pentru deseuri medicale periculoase si minim 2 autovehicul pentru deseuri menajere ? copie scanata a originalului semnata electronic1. Prezentarea Listei privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani (in lista de contracte trebuie mentionate mai multe contracte de servicii similare obiectului contractului - ?Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare deseuri medicale periculoase, servicii de colectare, transport, neutralizare deseuri chimice si servicii de colectare, manipulare si transport deseuri menajere copie scanata a originalului;Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat: -un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 echivalent?copie scanata a originalului semnata electronic.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta toate certificatele /documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizateIn conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite conform Anexei nr. 2 din Ordinul 509/2011 ANRMAP.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat: - un sistem de management de mediu in conformitate cu ISO 14001/2005 sau echivalent ? copie scanata a originalului semnata electronic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) a) Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/unitate de masura b) Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA - Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU - Se va utiliza pasul de licitatie: NU c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda; 2 -licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2013 11:39