Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare deseuri medicale periculoase si servicii de colectare transport si depozitare deseuri menajere


Anunt de participare numarul 145585/07.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut Clinic
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare deseuri medicale periculoasesi servicii de colectare transport si depozitare deseuri menajere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Sediul Institutul Clinic Fundeni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 169, 600 si 4, 051, 200RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare deseuri medicale periculoasesi servicii de colectare transport si depozitare deseuri menajere
- Servicii de colectare, manipulare, transport/ eliminare deseuri medicale periculoase si servicii de colectare transport si depozitare deseuri menajere. Servciile se vor presta cu respectarea prevederilor Legii nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare deseuri medicale periculoase (taietoareintepatoare infectioase; chimico-farmaceutice, anatomo-patologice)Cantitate minima estimata/ 48 luni 192.000 kg; Cantitate maxima estimata/ 48 luni 528.000 kg.Servicii de colectare transport si depozitare deseuri menajere Cantitate minima estimata/ 48 luni 28.800 mc; Cantitate maxima estimata/ 48 luni 33.600 mc. Contractele subsecvente se vor incheia pe perioade egale calendaristice in functie de bugetul aprobat de catre Casa Nationala de Sanatate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 169, 600 si 4, 051, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1 % din valoarea maxima estimata 40.512, 00RONvalabila 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor.Conform art. 278ยน ali.1 punctul b) din OUG 34/2006, in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.Garantia de participare se poate constitui in contul: RO79TREZ7025005XXX000170 deschis la Trezoreria sector 2, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante(Registratura) pana la data limita de depunere a ofertelor, iar dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prezentat in original pana la data si ora deschiderii ofertelor; -sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; -sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; -sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; -sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; -sa prevada modul de executare a platii garantiei; -sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; -sa contina in mod explicit prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO79TREZ7025005XXX000170 deschis la Trezoreria sector 2, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acorduluicadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art.180 din ordonanta, de catreofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura completarea formularului anexat; Cerinta nr.2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat;Cerinta nr.3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea formularului anexat; Cerinta nr.4 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare, completarea formularului anexat.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de acchizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MANAGER: Dr.Carmen Orban DIRECTOR MEDICAL: Dr.Alina Tanase DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec.Grigore Emilia DIRECTOR DE INGRIJIRI: As.Med.Pr.Mocanu Oana Otilia SEF SERV.APROVIZIONARE: Ing.Sandu Andreea SEF BIROUB ACHIZITII: Ec.Parvulescuv Adrian;SEF SERV.Administrativ : Ing.Timariu Teodor. Cerinta nr.5 Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerint.priv.oblig.de plata sunt consid.ca fiind indeplin.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compens.aprob.de catre org.comp.in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr.6 Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerint.priv.oblig.de plata sunt consid.ca fiind indeplin.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compens.aprob.de catre org.comp.in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul in care op.ec prezinta datorii oferta va fi respinsa potrivit art.36 al.1 lit.b din HG 925/2006 cu modific.si complet ulterioare. Cerinta nr.7 Informatii privind asocierea -Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; -nominalizarea liderului asociatiei; -comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; -platile se vor face catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte; Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2)si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei. Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Cerinta nr.8Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie? conform cu originalul? semnata si stampilata
de reprezentantul legalCerinta nr.9Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de
atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document
in copie.
Cerinta nr. 10 Licenta de operare clasa I eliberata de ANRSC (deseuri menajere) valabilala data limita de depunere? copie conform cu originalul - copie scanata a originalului semnata electronic
CErinta nr. 11 Licenta de transport eliberata de ARR (deseuri menajere) Licenta de transport deseuri medicale pentru autovehiculele cu masa peste 3, 5 tone, daca este cazul ? copie scanata a originalului semnata electronic.)
Cerinta nr. 12 Autorizatie integrata de mediu rampa ecologica de depozitare (deseuri menajere) ? copie scanata a originalului semnata electronic.
Cerinta nr. 13 Autorizatie pentru activitatea de colectare si transport a deseurilor medicale periculoase emisa de Primaria pe raza caruiea ofertantul isi desfasoara activitatea, valabil la data depunerii ofertelor insotita de dovada depunerii raportarilor obligatorii semnata electronic.
Cerinta nr. 14 Autorizatie de mediu in procedura completa emisa in baza H.G. nr. 128/2002 de autoritatea competenta , dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului ?, cu privire la:
-colectare, transport si incinerare deseuri medicale periculoase pentru urmatoarele coduri CAEN, actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007:3812, 3822, 4941 - copie scanata a originalului semnata electronic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente 31.12.2012, pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii ? copie scanata a originalului semnata electronic
Fisa de informatii generale - copie scanata a originalului semnata electronic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente 31.12.2012 pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii, copie scanata a originalului semnata electronicDocumentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, daca este cazul.prezentare formular ?informatii generale? din care sa reiasa cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Completarea si prezentarea Formularului specific ? ?Informatii generale despre candidat/ofertant? din Sectiunea III - copie scanata a originalului semnata electronic.Documentele vor fi emise si prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, , daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani -(in lista de contracte trebuie mentionate cel putin un contract de servicii similare obiectului contractului - Servicii de colectare, manipulare, transport si neutralizare deseuri medicale periculoase si deseuri menajere
Declaratie privind asigurarea de echipament, utilaje, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (deseuri menajere si periculoase) si documente ce demonstreaza forma detinerii in patrimoniuprin care ofertantul va face dovada detinerii a numarului minim de mijloace de transport pentru cantitatea estimata, respectiv minim 2 autovehicule autorizate pentru deseuri medicale periculoase si minim 2 autovehicul pentru deseuri menajere ? copie scanata a originalului semnata electronic
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - completat conform formularului din Sectiunea Formulare- copie scanata a originalului semnata electronic.
Lista cu personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului. - copie scanata a originalului semnata electronic.
Dovada detinerii uneirampe ecologice de depozitare deseuri menajere prin orice forma de punere la dispozitie (contract/precontract/angajament de punere la dispozitie)? copie scanata a originalului semnata electronic.
Referate tehnice emise de catre Institutul de Sanatate Publica pentru mijloacele de transport a deseurilor medicale ? copie scanata a originalului semnata electronic.
Raport de inspectie privind starea tehnica a autoutilitarelor folosite pentru transportul desurilor rezultate din activitatea medicala ? fara obiectiuni- copie scanata a originalului semnata electronic.
Dovada eliminarii finale a deseurilor medicale periculoase: - contract/precontract/angajament de punere la dispozitie cu eliminatorul final (incinerator ecologic) ? copie scanata a originalului semnata electronic.
Autorizatie sanitara de functionare pentru eliminatorul final emisa de D.S.P. de pe raza careia isi desfasoara activitatea copie scanata a originalului semnata electronic.
Dovada monitorizarii emisiilor de la incinerator de catre institutii autorizate - copie scanata a originalului semnata electronic.
Certificat de formare profesionala pentru:
- conducatorii auto care transporta marfuri periculoase ADR
- certificat pentru consilier de siguranta
- certificat persoana desemnata pentru autovehicule care depasesc 3, 5 tone.
copie scanata a originalului semnata electronic.
ISO 9001/2008 sau echivalent? copie scanata a originalului semnata electronic.
ISO 14001/2005 sau echivalent ? copie scanata a originalului semnata electronic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Listei privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani (in lista de contracte trebuie mentionat cel putin un contract de prestari servicii similare obiectului contractului - Servicii de colectare, manipulare, transport si neutralizare deseuri medicale periculoase si deseuri menajere*Pentru acesta /acestea se vor prezenta certificate/documente" emise de catre beneficiarii anteriori; Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica autenticitatea acestora.Declaratie privind asigurarea de echipament, utilaje, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (deseuri menajere si periculoase) si documente ce demonstreaza ca poate dispune de acestea, prin care ofertantul va face dovada detinerii a numarului minim de mijloace de transport pentru cantitatea estimata, respectiv minim 2 autovehicule autorizate pentru deseuri medicale periculoase si minim 2 autovehicul pentru deseuri menajere ? copie scanata a originalului semnata electronicOfertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal: 3.1 coordonator de contract cu urmatoarele: studii superioare tehnice, experinta generala min. 3 ani;experienta specifica: participarea in pozitia de coordonator a activitatii de salubrizare in minim un contractCerinta - ofertantul va prezenta dovezi aferente personalului pe care il va utiliza pentru indeplinirea contractului (soferi, dispeceri, lucratori operative pentru autocompactoare). Se vor prezenta extrase REVISAL, pentru fiecare din categoriile de personal auxiliar solicitat sau declaratii de disponibilitate sau alte documente din care sa rezulte un raport intre ofertant si persoana nominalizata.Lista cu personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului.
4.1.Documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la minim o persoana cu studii superioare desemnata pentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standardele de mediu impuse prin contract( ISO 14001 certificat ca manager al sistemului de mediu) 4.2 Documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau aobtinut angajamentul de participare de la minim o persoana cu studii superioare desemnata pentru functia de responsabil SSM 4.3. Documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la minim o persoana cu studii superioare desemnata pentru functia de Responsabil de Mediu , conform Legii 211/2011NOTA : Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mai sus mentionate.Documentele support( studii superioare, diploma de licenta, atestate si certificari specifice) copie scanata a originalului semnata electronic.Dovada detinerii uneirampe ecologice de depozitare deseuri menajere prin orice forma de punere la dispozitie (contract/precontract/angajament de punere la dispozitie)? in baza Ordin 757/2004 ;copie scanata a originalului semnata electronic.Referate tehnice emise de catre Institutul de Sanatate Publica pentru mijloacele de transport a deseurilor medicale Cf HG 1061? copie scanata a originalului semnata electronic.Raport de inspectie privind starea tehnica a autoutilitarelor folosite pentru transportul desurilor rezultate din activitatea medicala ? fara obiectiuni - cf.Legii nr. 326/2001 art.2 litera c. si potrivit Normei Europene 003/1997 pct 2.3.1.5; cap3, cap 6, STAS 11617/1990, PCT: 1.2-al. 2; 2 ?al.2; 3-3.7; 4.2; 5.1; 5.7; 5.8; 5.10- anexa D- copie scanata a originalului semnata electronic.Dovada eliminarii finale a deseurilor medicale periculoase: - contract/precontract/angajament de punere la dispozitie cu eliminatorul final (incinerator ecologic) ? copie scanata a originalului semnata electronic.Autorizatie sanitara de functionare pentru eliminatorul final emisa de D.S.P. de pe raza careia isi desfasoara activitatea -cf Ordin 1226/2012? copie scanata a originalului semnata electronic.Dovada monitorizarii emisiilor de la incinerator de catre institutii autorizate -cf.HG 1061- copie scanata a originalului semnata electronic.Certificat de formare profesionala pentru: - conducatorii auto care transporta marfuri periculoase ADR- certificat pentru consilier de siguranta- certificat persoana desemnata pentru autovehicule care depasesc 3, 5 tone- cf HG 1061.copie scanata a originalului semnata electronic.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare/atestare/avizare.Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat: -un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 echivalent?copie scanata a originalului semnata electronic.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta toate certificatele /documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizateIn conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite conform Anexei nr. 2 din Ordinul 509/2011 ANRMAP.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat: - un sistem de management de mediu in conformitate cu ISO 14001/2005 sau echivalent ? copie scanata a originalului semnata electronic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) a) Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/unitate de masura b) Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA - Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU - Se va utiliza pasul de licitatie: NU c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda; 2 -licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realize prin solicitarea din partea autoritatii contractante a unei noi oferte, care va fi depusa de operatorii economici online.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art.256^2, alin.(1), lit.a)din OUG.nr.34/2006?10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni ? Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Fundeni, nr.258, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 21317219, Email: [email protected], Fax: +40 213172194, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2013 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer