Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de colectare si de colationare de date pentru Reteaua de Informatii Contabile Agricole din Romania


Anunt de participare numarul 134809/14.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 2 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 213072482, In atentia: Eduard RADU, Email: [email protected], Fax: +40 213079814, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de colectare si de colationare de date pentru Reteaua de Informatii Contabile Agricole din Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul MADR
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 838, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea de informatii contabile agricole anual, pe chestionar standard conform cerintelor Uniunii Europene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72314000-9 - Servicii de colectare si de colationare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot4=144 exploatatii x 400 lei=57600 lei/an x 3=172800lei; Lot6=143 expl=171600lei; Lot8 = 149 expl=178800lei; Lot11=159 expl=190800lei; Lot12=150 expl=180000lei; Lot13=133 expl=159600lei; Lot14=241 expl=289200lei; Lot16=139 expl=166800lei; Lot17=133 expl=159600lei; Lot18=175 expl=210000lei; Lot19=145 expl=174000lei; Lot21=117 expl=140400lei; Lot23=61 expl=73200lei; Lot28=162 expl=194400lei; Lot38=151 expl=181200lei; Lot41=163 expl=195600 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 838, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este urmatorul: lot 4=3456 lei, lot 6=3432 lei, lot 8=3576 lei, lot 11=3.816 lei, lot12=3.600, 00 lei , lot 13=3192 lei, lot 14=5784 lei, lot 16=3336 lei, lot 17=3192 lei, lot 18=4200 lei, lot 19=3480 lei, lot 21=2808 lei, lot 23=1464 lei, lot 28=3888 lei, lot 38=3642 lei, lot 41=3912 lei. Valabilitatea garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 150 zile. Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5 % din valoarea contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare ? Conform Regulamentului (CEE) 1264/2008 de stabilire a retributiei standard pentru fiecare fisa a unei exploatatii agricole.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Cazier judiciar al reprezentantului legal;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala, valabil la data depunerii ofertei din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadenre in luna anterioara depunerii ofertei;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, valabil la data depunerii ofertei din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadenre in luna anterioara depunerii ofertei;
- Certificat de participare cu oferta independenta.
- Stelian FUIA - ministru;
- Octavian-Liviu BUMBU - secretar de stat;
- Rela-Nicoleta STEFANESCU - director;
- Miron MOLDOVAN - director general;
- Carmen-Giorgiana BIDASCU - director;
- Mihail SPATARELU-PUTINTEI - director;
- Elena CHICOSU - sef serviciu. - Certificat constatator emis de O R C;
- Declaratie pe proprie raspundere prin care operatorul economic se obliga sa colecteze informatii de la toate exploatatiile agricole aferente lotului pentru care depune oferta;
- Angajament de confidentialitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economica si financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica si/ sau profesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie
30%
Descriere: 30 puncte prime?te oferta cu termenul de execu?ie, exprimat in zile, cel mai scurt, respectiv 120 zile. Ofertele cu termen de execu?ie 250 zile primesc 0 puncte. Ofertele cu termen de execu?ie mai mic de 120 zile vor primi punctajul maxim. Ofertele cu termen de execu?ie mai mare de 250 zile vor fi descalificate ca NECONFORME. Ofertelor cu un termen de execu?ie cuprins intre 120 - 250 zile li se va acorda un punctaj corespunzator numarului de zile propus in oferta pentru realizarea contractului ?i care se va calcula dupa formula: p = [(250-Tofertat)/(250-120)]x30; ?p? reprezinta punctajul ob?inut de termenul de execu?ie a candidatului respectiv; ?Tofertat? reprezinta termenul de execu?ie a candidatului respectiv, exprimat in zile.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Se va solicita o noua oferta financiara in plic inchis, doar operatorilor economici CLASATI PE PRIMUL LOC care au preturi/punctaje egale, in vederea departajarii lor, castigator fiind desemnat operatorul economic a carui oferta are valoarea cea mai mica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale - Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Carol I., Nr. 2 4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Tel. +40 213072394, Fax: +40 213072315, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer