Licitatie Publica - Servicii de colectare si de colationare de date pentru Reteaua de Informatii Contabile Agricole din Romania
Anunt de participare numarul 145507/03.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 2 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Achizitii si IT, Tel. +40 213072482, In atentia: Eduard RADU, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213079814, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de colectare si de colationare de date pentru Reteaua de Informatii Contabile Agricole din Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul MADR
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 474, 400 si 709, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea de informatii contabile agricole anual, pe chestionar standard conform cerintelor Comisiei Europene, in cantitatile minime sau maxime care ar putea fi solicitate de Comisia Europeana pe durata intregului acord cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72314000-9 - Servicii de colectare si de colationare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valorea minima si respectiv maxima a unui contract subsecvent, corespunde numarului de exploatatii atribuite lotului respectiv, tinand cont ca pentru completarea unui chestionar este alocata suma de 400 lei (avand in vedere pretul unitar pentru cele 26 acorduri cadru incheiate in anul 2011 precum si pretul unitar pentru cele 10 acorduri cadru incheiate in anul 2012 si care eu acelasi obiect), aceste valori sunt prezentate mai jos, pentru fiecare lot in parte:
Lot. 8 = (minim 90 chestionare - maxim 149 chestionare) x 400 lei = (minim 36.000, 00 - maxim 59.600, 00) lei / an x 2 ani = (minim 73.000, 00 - maxim 119.200, 00) lei fara TVA;
Lot. 11 = (minim 93 chestionare - maxim 159 chestionare) x 400 lei = (minim 37.200, 00 - maxim 63.600, 00) lei / an x 2 ani = (minim 74.400, 00 - maxim 127.200, 00) lei fara TVA;
Lot. 12 = (minim 108 chestionare - maxim 150 chestionare) x 400 lei = (minim 43.200, 00 - maxim 60.000, 00) lei / an x 2 ani = (minim 86.400, 00 - maxim 120.000, 00) lei fara TVA;
Lot. 17 = (minim 108 chestionare - maxim 133 chestionare) x 400 lei = (minim 43.200, 00 - maxim 53.200, 00) lei / an x 2 ani = (minim 86.400, 00 - maxim 106.400, 00) lei fara TVA;
Lot. 19 = (minim 96 chestionare - maxim 145 chestionare) x 400 lei = (minim 38.400, 00 - maxim 58.000, 00) lei / an x 2 ani = (minim 76.800, 00 - maxim 116.000, 00) lei fara TVA;
Lot. 38 = (minim 98 chestionare - maxim 151 chestionare x 400 lei = (minim 39.200, 00 - maxim 60.400, 00) lei / an x 2 ani = (minim 78.400, 00 - maxim 120.800, 00) lei fara TVA.
Procedura de achizitie se finalizeaza prin incheierea unui acord cadru, pentru o perioada de 2 ani (2013 - 2014), la inceputul fiecarui an urmand a se incheia contractele subsecvente cu fiecare operator in parte.
Valoarea estimata fara TVA: intre 474, 400 si 709, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este urmatorul: lot 8=2384 lei, lot 11=2.544 lei, lot12=2.400, 00 lei, lot 17=2128 lei, lot 19=2320 lei, lot 38=2416 lei. Valabilitatea garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 150 zile. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO33 TREZ 7005 005X XX00 0152 deschis la ATCPMB, cod fiscal 4221187. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 5. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Pentru echivalenta leu-euro sau leu-alte valute, se va utiliza cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Pentru ofertantii care se incadreaza conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul precizat pentru fiecare lot in parte. Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent de servicii, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare - Conform Regulamentului (CEE) 1264/2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
-Ofertantul face dovada ca a fost instruit de catre reprezentantul RICA din cadrul DAJ, depunere formular 15.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie privind eligibilitatea.
- Completarea si prezentarea formularului nr. 7 din modele de formulare privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea.
Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
- Completare si prezentare formularului nr. 8 din modele de formulare.
Cerinta nr. 3. Participare cu oferta independenta.
- Completare si prezentare formularului nr. 10 din modele de formulare -certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314 / 2012 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinta nr. 4. Declaratie privind evitarea conflictului de interese.
- Completare si prezentare formularului nr. 9 din modele de formulare - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Ministru - Daniel CONSTANTINSecretar General - Daniel IONESCUDirector General - Virgil-Laurentiu GAMANDirector General - Cezar-Rares ANGHELDirector General - Viorel MORARESCUDirector - Daniel-Florin ANGHEL
Consilier - Elena CHICOSUConsilier - Viorica ANDREIASConsilier - Emilia BITOIUConsilier - Alecsandru PLOIESTEANUConsilier - Eduard RADU
Cerinta nr. 5. Dovada achitarii taxelor catre bugetul local si catre bugetul de stat.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Cerinta nr. 1. Depunere certificat constatator.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial, pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, specific acestei achizitii publice - original sau copie. Daca ofertantul depune copia documentului, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, acestuia i se va solicita documentul in original sau copie legalizata pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani (pt. anul 2010, cursul mediu anual comunicat de BNR este de 1 euro=4, 2099 lei, pt anul 2011, cursul mediu anual comunicat de BNR este de 1 euro=4, 2379 lei si pt anul 2012, cursul mediu anual comunicat de BNR este de 1 euro=4, 4560 lei) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul pentru care aplica, respectiv 59600 lei pt LOT 8, 63600 lei pt LOT 11, 60000 lei pt LOT 12, 53200 lei pt LOT 17, 58000 lei pt LOT 19 si 60400 lei pt LOT 38. Pentru confirmarea informatiilor economice si financiare prezentate in formularul 12 toti ofertantii, vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei de calificare. In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente (Formularul nr. 12), iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor mentionate mai sus.
- Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la trezorerie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare formular nr. 12din modele de formulare - Informatii generale.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere prin care operatorul economic declara nivelul cifrei de afaceri petru anii 2010, 2011 si 2012, sau prezentarea in copie conform cu originalul a bilanturilor contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012.- Prezentarea unui document din care sa reiasa contul IBAN deschis la trezorerie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care sa ateste ca personalul de care dispune are pregatire in domeniul economic, agricol, zootehnic.
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- CV-uri, diplome atestate sau alte documente ale personalului angajat, care sa ateste pregatirea in domeniul economic, agricol, zootehnic. Aceste documente vor fi insotite de copia contractului de munca, certificat prin stampila si semnatura autorizata, de conformitate cu originalul.Prezentare formular nr. 13din modele de formulare.Prezentare formular nr. 14din modele de formulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
30%
Descriere: Termen de executie
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2013 11:00
Locul: Sediul MADR din b-dul Carol I, nr. 2 4, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti, in baza unei imputerniciri scrise, semnata de reprezentantul legal.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Conform Regulamentului (CEE) 1264/2008 de stabilire a retributiei standard pentru fiecare fisa a unei exploatatii agricole.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (RICA, fonduri FEGA)
VI.3) Alte informatii
Plata chestionarelor completate de operatorul economic si depuse la autoritatea contractanta se va face in doua transe astfel: - 50 % dupa depunerea lor la autoritatea contractanta;
- 50 % dupa validarea acestora de comisia europeana.Operatorilor economici cu punctaje egale clasati pe primul loc li se va solicita reofertare in plic inchis.Neprezentarea unui document din cele solicitarte conduce la descalificarea ofertantului.Ofertele financiare globale (pentru 2 sau mai multe loturi) vor fi descalificate, se accepta numai oferte financiare pentru fiecare lot in parte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Managementul Resurselor Umane si Juridic - Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I., Nr. 2 4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Tel. +40 213072394, Email: [email protected], Fax: +40 213072315, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2013 14:25