Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE COLECTARE SI TRANSPORT DESEURI MENAJERE


Anunt de participare numarul 118304/01.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala:  Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010825, Romania, Punct(e) de contact:  Georgeta Nica, Tel. 021.319.30.72, Email:  [email protected], Fax:  319.30.72, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE COLECTARE SI TRANSPORT DESEURI MENAJERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 363, 900 si 727, 800RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COLECTARE SI TRANSPORTDESEURI MENAJERE1.Colectarea deseurilor menajere se va face in spatiul special amenajat din incinta spitalului situat in partea de nord, spre punctul de acces ASTORIA . Colectarea deseurilor menajere se va face intr- o cupatip container metalic a12 metri cubi , o cupatip container metalica 5, 5 mcsi a 4( patru ) cupe de 1, 1 metri cubifiecare pentru deseuri reciclabile (sticla, hartie, plastic si deseuri metalice ). Toate cupele vor fi asigurate gratuit de catre prestator pe durata derularii contractului . Cupele de container de 1, 1 mc pentru colectarea deseurilor reciclabile vor fi inscriptionate si personalizate conform normelor europene de selectare a deseurilor .2 . Colectarea si selectarea deseurilor se va face gratuitde catre manipulatorul deserviciu , respectandu-se Legea 132/ 2010 .
Cantitatilede deseuri reciclabilevor fi consemnate in bonurile de colectarepe categorii(hartie, plastic, etc.)3 . Curatenia si dezinfectia locului decolectare precum si sortareadeseurilor reciclabile vor fi in sarcina prestatorului. Acesta va asigura zilnic un manipulator care isi va desfasura activitatea intre orele 06.30 ? 15.30.Prestatorul va raspunde de respectarea normelor de protectie a muncii si normelor de prevenire si stingere a incendiilor pentru personalul propriu desemnat in cadrul prestatiei.4 .Ridicarea deseurilor menajere se va face zilnic cu autovehicul specific, in principiu, o singuradatape zi, respectiv in intervalul 05.00 - 07.00. In situatia in care se constata umplerea totala a celor douacupe de deseuri menajere (12mc si 5, 5 mc) dupa ora 17.00, autoritatea contractanta va solicita telefonic sau prin fax efectuarea serviciului de ridicare a acestora in intervalul 21.00 ? 24.00.5 . Ridicarea deseurilor reciclabile se va face ori de cate ori este nevoie.
6. Ridicarea deseurilor se va efectua numai in prezenta reprezentantului/ reprezentantilor autoritatii contractante, desemnat/ desemnati pentru efectuarea receptiei serviciului prestat. Acestia vor confirma efectuarea receptiei, prin semnatura pe bonul de confirmare si consemnare in registrulintern .7. Pretul va fi ferm pe toata durata contractului raportat la metru cub de deseuri menajere( lei/mc) incluzand si prestatiile de sortare a deseurilor si de curatenie si dezinfectare a locului de depozitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATE / ACORD CADRU:
-14.556 MC - MINIM
-29.112 MC - MAXIM
Valoarea estimata fara TVA: intre 363, 900 si 727, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 4.507, 80 lei (2.253, 90 ptr.IMM-uri)Garantie de buna executie - 10% din val.ctr.fara TVA (5% pentru IMM-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare - asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181
-Declaratie privind neincadrarea in prev.art.69/1
-Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta
-Certificat de atestare fiscala-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
-Fisa de informatii generale
-Certificat de inregistrare-Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
- informatii privind subcontractantii
- declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti
- documente care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta standardele de securitate si sanatate in munca
- declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice si umane
- ISO 9001:2001
- ISO 14001:2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1773/18.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2011 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante - Amfiteatrul din Ambulatoriu de Specialitate.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National al Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Contencios
Adresa postala:  strada Mircea Vulcanescu nr.88 sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010825, Romania, Tel. 021.319.30.51/519
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2011 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer