Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de colectare si transport selectiv a deseurilor din piete


Anunt de participare numarul 3780/01.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia de Administrare a Pietelor Sector 4
Adresa postala: Sos Giurgiului, nr. 107, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Directia de Administrare a Pietelor Sector 4, Tel.450.25.43, In atentia: Magdalena Beatrice Nita, Email: [email protected], Fax: 451.16.99
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de colectare si transport selectiv a deseurilor din piete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Piata Aparatorii Patriei, Piata Covasna, Piata Progresul, Piata Sudului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de colectare si transport a deseurilor din pietele sectorului 4 aflate in administrare directa a Directiei de Administrare a Pietelor Sector 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90121100-2 - Servicii de colectare a deseurilor (Rev.1)
90121200-3-Servicii de transport de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
min 10.000 mc - max 16.000 mc, prin act aditional suplimentare cu maxim 8.000 mc
Valoarea estimata fara TVA: intre 215, 000 si 504, 200RON
II.2.2) Optiuni
Da
Act aditional pentru o perioada de maxim 4 luni
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 8 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 RON, Garantie de buna executie cuantum procentual 10% din valoarea maxima a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
HCLS 4 nr.40.25.03.2004 "Salubrizarea pietelor agroalimentare aflate in administrarea Consiliului Local al Sectorului 4 va fi efectuata doar de operatori de salubrizare care presteaza aceasta activitate in relatie contractuala cu CLS4"
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitate, Declaratie indeplinire contracte cu acelasi cod CPV, certificat constatator Registrul Comertului, documente care dovedesc apartenenta din punct de vedere profesional, atestari profesionale, certificat privind impozite si taxe locale eliberat de DGTIL, atestat fiscal pentru persoane juridice emis de DGFPS
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Scrisoare de bonitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie nr.mediu personal angajat pe ultimele 12 luni, Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, Declaratie privind utilajele, Asigurarea riscului profesional, ISO 9001, 14001, OSHAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar depus la caseria autoritatii contractante sau in cont RO60TREZ7045028XXX003409 Trezorerie Sector 4
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 12:00
Locul: sediul Directiei de Administrare a Pietelor Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.310.46.10, Fax: 021.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Resurse umane, salarizare din cadrul Directie de Administrare a Pietelor Sector 4
Adresa postala: Sos. Giurgiului. 107, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.450.25.43, Email: [email protected], Fax: 451.16.99
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2007 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer