Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI DE ELIMINARE A DESEURILOR SPITALICESTI


Anunt de participare numarul 87918/06.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Sebestean Anghel, Tel.318.05.11, In atentia: Virtopeanu Madalina, Email: [email protected], Fax: 318.05.54, Adresa internet (URL): STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 169 SECTOR 5 BUCURESTI, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI DE ELIMINARE A DESEURILOR SPITALICESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: SUUB STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 169 SECTOR 5 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 168, 750 si 2, 049, 375RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI DE ELIMINARE A DESEURILOR SPITALICESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 168, 750 si 2, 049, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR. DE PART. IN VAL DE 1% DIN VAL.MAXFARA TVA(LOT 1=18900 SI LOT 2=1593, 75)SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea2. Declaratie privind inexistenta starii de faliment3. Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschideri ofertelor.
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primarieivalabil la data deschideri ofertelor.
5. Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschideri ofertelor conform legislatiei in vigoare
6. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiefinanciarcontabilala 31 Decembrie 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia integrata de mediu, emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru serviciile cerute de catre autoritatea contractanta- valabila la data deschideri ofertelor; Aviz sanitar emis de directia de sanatate publica teritoriala de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea-valabil la data deschideri ofertelor pentru eliminatorul final; Autorizatie de transport deseuri spitalicesti emisa de primaria de pe raza caruia ofertantul isi desfasoara activitatea- valabila la data deschideri ofertelor;Referate tehnice de specialitate emise de institutul de Sanatate Publica al Municipiului Bucuresti pentru fiecare in parte, cu obligatia dotarii corspunzatoare a autovehiculelor conform HG 1061/2008 (cel putin 3 autovehicule de capacitate 3, 5 to. dotate cu instalatie frigorifica) in copie stampilata conform cu originalul;Aviz favorabil pentru rutele de transport deseuri pe raza Municipiului Bucuresti emis de Directia de Sanatate Publica.; Certificat ADR pentru conducatorii autio;Certificat ADR pentru consilier de sigurantaDocumente emise de organisme acreditate care sa certifice ca sau furnizorul de servicii respecta standardele de asigurare a calitatii, a sistemelor de management si a securitatii in munca( ISO 9001, sau echivalent).;Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului(ISO 14001) sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele sau dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.;Certificate emise de organisme independente care atesta implementarea standardelor de protectia munci(OHSAS 18001)sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele sau dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei muncii;Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, pentru prestarea de servicii asemanatoare prezentei proceduri - minim 3 in original sau copie legalizata;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
47546
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2009 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2009 11:00
Locul: SUUB STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 169 SECTOR 5 BUCURESTI SALA DE CONSILIU ET 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI AGENTILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPL INDEPENDENTEI NR 5 SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195189, Email: [email protected], Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 255 si 256^1 lit a din OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE(TERMEN CONTESTATIE 10 ZILE)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC SUUB
Adresa postala: SPL INDEPENDENTEI NR 169 sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.0213180522, Fax: 0213180554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2009 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer