Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere si industriale


Anunt de participare numarul 10179/16.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 , sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Neagu, Tel.021 3155524, Email: [email protected], Fax: 021 3133531
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere si industriale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Imobilele si caminele Universitatii din Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea , transportul si depozitarea deseurilor menajere si industriale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90121120-8 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
90121110-5-Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.1)
90121200-3-Servicii de transport de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24 imobile
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz ofertantii vor incheia contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia personala a ofertantului : declaratia de eligibilitate;declaratia privind incadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor si taxelor catre stat.2 Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare) : Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil 2. Informatii privind cifra de afaceri 3. Certificat de atestare fiscala de la Administratia Financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista contractelor similare din ultimii 3 ani, experienta similara, recomandari, lista privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune. Autorizatii : de servicii si calitate: autorizatie eliberata de ANRSC pentru salubrizare, autorizatie de lucru PMB, Autorizatie de mediu, Certificat eliberat de SRAC (ISO 9001/2001)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini se va ridica de la Serviciul tehnic , contra valorii de 20 RON, platitala casieria Universitatii din Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2007 09:30
Locul: Universitatea din Bucuresti , b-dul M. Kogalniceanu nr. 36-46, Serviciul Tehnic, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea de Reglementare si Monitorizare a AchizitiilorPublice
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38 , sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3104642, Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www. anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.3221240, Fax: 3221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti, Directia Administrativa , Serviciul Contencios
Adresa postala: B-dul M. Kogalniceanu, nr. 36-46, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel.3077375, Adresa internet (URL): www..unibuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2007 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer