Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de colectare, transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane, moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale A.C.C.U


Anunt de participare numarul 112126/30.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Adresa postala:  Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040124, Romania, Punct(e) de contact:  Serv Achizitii, Administrativ, Tehnic, Tel. 021.636.35.71/30, In atentia:  dnei. Mihaela Dumitrascu, Email:  [email protected], Fax:  021.334.42.54, Adresa internet (URL):  www.accu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii funerare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de colectare, transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane, moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale A.C.C.U
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: ACCU servicii teritoriale - lot 1 - 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 57, 268.5 si 859, 027.5RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de colectare, transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane, moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale A.C.C.U
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511100-3 - Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitateminima
Lotul 1- 199 tone
Lotul 2- 455 tone
Lotul 3- 429 tone
Lotul 4- 371tone
Lotul 5- 115 tonecantitate maximaLotul 1- 2985 tone
Lotul 2- 6825 tone
Lotul 3- 6435 tone
Lotul 4- 5565 tone
Lotul 5- 1725 tone
valoare minima
Lotul 1- 7.263, 5 lei
Lotul 2- 16.607, 5 lei
Lotul 3- 15.658, 5 lei
Lotul 4- 13.541, 5 lei
Lotul 5 - 4.197, 5 lei
cantitate maximaLotul 1-108.952, 5lei
Lotul 2 - 249.112, 5lei
Lotul 3 - 234.877, 5lei
Lotul 4 - 203.122, 5lei
Lotul 5 - 62.962, 5lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 57, 268.5 si 859, 027.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1:2.179lei, lot 2:4.982lei, lot 3:4.697lei, lot 4:4.062lei, lot 5:1.259lei.Garantie de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare aprobate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura, certificatului de participare la achizi?ie cu oferta independenta , Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, 2.3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, - Cazierfiscal al companiei, -Cazierjudiciar - ptr. administratorul /administratorii , Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Cazier judiciar al companiei, Ordinului emis de pre?edintele ANRSC, prin care s-a eliberat Licen?a clasa I ? Autoriza?iei de lucru, Certificat constatator scurt
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, ? rezultatul exercitiilor financiare lei/euro pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).Terti sustinatori,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 anitrebuie sa fie de cel putin: Lotul 1-116.213 leiLotul 2 ?265.706 leiLotul 3 ?250.506 leiLotul 4-216.640 leiLotul 5 ?67.146 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in prestare similara de o amploare si complexitate similara Formular 8 si 9, Informatii privind dotarea tehnica aofertantului- Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport necesare pentru prestarea serviciilor, Resurse umane si structura de management, Terti sustinatori, Standarde de asigurarea calitatii Standarde de protectia mediului, Informatii privind masurile de securitate si sanatate ocupationala, Informatii privind asigurarile de risc profesional, Informatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare unui contractsa fie cel putin: lotul 1 - 58.108 lei , lotul 2 - 132.860lei, lotul 3 -125.268lei, lotul 4 - 108.332lei, lotul 5 -33.580leiPentru ofertantii care vor depune oferte pentru mai multe loturi, cerintele privind ?experienta similara ? se vor calcula prin cumul corespunzator loturilor individuale pentru care depun oferte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80; 021/319.51.81, Fax:  021.319.5176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in baza art. 256 Alin 1. lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consilierjuridicdin cadrul ServiciuluiAchizitii, Administrativ, Tehnic
Adresa postala:  Intrarea Serelor nr. 1 , Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040124, Romania, Tel. 021.636.37.71/30, Email:  [email protected], Fax:  021.334.4254, Adresa internet (URL):  www.accu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2010 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer