Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI


Anunt de participare numarul 140206/06.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Tutu, Tel. +40 213347350, Email: [email protected], Fax: +40 2133473587, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR ARSENI SOS BERCENI NR 10-12 SECTOR 4 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 271, 278.88 si 3, 464, 497.44RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite este lunar sau semestrial. Valoarea celui mai mic contract subsecvent de servicii este de47318.31 lei fara TVA. Valoare celui mai mare contract subsecvent de servicii este de 866124.36 lei fara TVA conform caietului de sarcini anexat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI CONFORM CAIET DE SARCININ ANEXAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI CONFORM CAIET DE SARCININ ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 271, 278.88 si 3, 464, 497.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1 % din valoareamaxima estimata fara TVA ( se regaseste in Caietul de sarcini publicat in SEAP) este de 34644.97 lei.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participareeste de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorGarantia de participare se constituie astfel: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 4943871 3. A unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.4.Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278¹ lit.b) din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform Art sus amintit Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent de servicii fara TVA. Modul de constituire a garantieide buna executie a contractului de furnizare se va realiza :1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul .6.12. Ordin de plata in contul RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Operativa Sector 4 Conform HG nr.925/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, : 3. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate deasigurari, conform prevederilor art.90, alin (1)-(3) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.2;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.3 ;
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.1;
4.Certificat de participare la procedura cu oferta independentaconform Ordin ANRMAP nr. 314/2010? Formular nr.4;
5.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/
subcontractanti/tert sustinator- Formular nr. 3 bis.
6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor
locale si alte venituri ale bugetului local - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
7.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulconsolidat- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se solicita ca ofertantul/candidatul sa nu detina datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileTOATE Persoanele de decizie privindprocedura de atribuire sunt Dr Anca Buliman- Manager, Ec. Rosoi Marian- Director Financiar contabil, Ing Roxana Nicolescu-Sef Serviciu Achizitii Publice, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate deautoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 ? original/copie legalizata/ copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a
fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .
2.Autorizatie de mediu pentru preluarea si transportul deseurilor periculoase si nepericuloase in vederea eliminarii finale a deseurilor, valabila la data deschiderii ofertelor? copie stampilata conform cu originalul-
Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie stampilata conform cu originalul/copie legalizata);
In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004
privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si
completarile ulterioare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind
incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in
ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza
in categoria IMM oferta depusa de asociati nu va fi considerata ca fiind depusa de un IMM.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor,
daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatiigenerale ? Formularul nr. 5-se solicita ca cerinta minima de calificare ca cifra medie anualaglobala pe ultimii 3 ani sa fie de minim1730000lei.se vor prez.Copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul » dupa bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inreg de catre organele competente.Convertirea in lei si euro, ptr ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R.pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 2009:1euro= 4, 2373 lei;2010:1euro=4, 2099 lei;2011:1 euro= 4, 2379lei
2NivelulIndicatorului financiar lichiditate generala( active circulante/datorii curente X 100) sa fie minim 100% . Lichiditatea gen.va fi calculata la Bilantul de la data de 31.12.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.4 Documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la minim un consilier de siguranta pentru transport de marfuri periculoase, cu studii superioare si certificat de pregatire/atestare profesionale, conform HG 1175/2007 pentru aprobarea Normelor de efectuare a activitatii de transport rutier de marfuri periculoase in Romania( Art. 17)
3.5 Documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la minim un conducator auto atestat /cu certificat de pregatire pentru autospeciale transport deseuri periculoase
Se vor prezenta urmatoarele documente pentru fiecare persoana nominalizata:
- Diploma de studii- copie stampilata conform cu originalul
- Atestate profesionale corespunzatoare copie stampilata conform cu originalul
- CV-uri
-Contractele de munca-(copii stampilate conform cu originalul)sau angajamente de participare ale personalului in cazul in care acestea nu sunt angajate cu contract de muncaNOTA : Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mai sus mentionate.
2Decl priv dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele detransport, alte mijloace fixe pe careofertantulse angajeaza sa le utilizeze ptr indeplinirea
contractului+Anexa, formularul7. Ofertantul tb sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/prestari servicii, etc) de urm.tipuri de echip si instalatii: a)Instalatie pentru neutralizarea deseurilor periculoase avandu-se in vedere principiul proximitatii fata de sediului beneficiarului(autorizatie de mediu, fisa tehnica, valabile la data deschiderii ofertelor)b)Minim un autovehicol special autorizat pentru transportul deseurilor periculoase(referat tehnic de evaluare emis de Institutul de Sanatate Publica, valabil la data deschiderii ofertelor.c)Cantarelectronic insotit de certif de conformitate, certif prez in copie stampilata conform cu originalul.d)Statie de igienizarea autovehiculelor speciale din dotare /contract deigienizare in copie stampilata
Decl.cu personalul propus pentru indeplinirea contractului: - Lista cu personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului.Se solicita: 3.1.Doc.din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la minim o persoana cu studii superioare desemnata pentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standardele de mediu impuse prin contract( ISO 14001 certificat ca manager al sistemului de mediu)3.2 Doc.din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la minim o persoana cu studii superioare desemnata pentru functia de responsabil SSM 3.3. Doc din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la minim o persoana cu studii superioare desemnata pentru functia de Responsabil de Mediu .
1Certif de Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent -copie semnata?conform cu originalul" .Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeascaimplementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conf cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor demanagement al calitatii.
2.Certif Sistem de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent-copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul" .Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeascaimplementarea si mentinerea unui . Sistem de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management de mediu .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
InfOR. disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro.Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice.Nr.de runde: 1.Durata runda: o zi.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 si art.169 alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Moneda in care se exprima oferta de pret: RON In cazul in care doua sau mai multe oferte intrunesc acelasi prêt final , atunci in vederea atribuirii acordului cadru se va solicita respectivilor ofertanti, PTRdepartajare, o noua propunere financiara in plic inchis( valoarea maxima a ofertei), caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Elementul ofertei este val maxima totala
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2012 10:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR-ARSENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte intrunesc acelasi prêt final , atunci in vederea atribuirii acordului cadruse va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut,
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. Art. 255-(1), si Art. 256 - (1), ^(2), din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulterioare: termenul de depunere contestatie este de 10 zilede la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni
Adresa postala: SOS. BERCENI , NR.10-12, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041914, Romania, Tel. +40 213347350, Fax: +40 213347387
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer