Licitatie Publica - Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor
Anunt de participare numarul 59682/24.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Punct(e) de contact: GIORGETA DRAGOI, Tel.0268/327998, Email: [email protected], Fax: 0268/327998
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
STR. CALEA BUCURESTI, NR 25-27
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90122240-2 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate lunara 8000 kg
Cantitate minima 32000 kg pentru 4 luni
Cantitate maxima 64000 kg pentru 4+ 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 125, 120 si 250, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.09.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 lei, Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate din contractele cu C.J.A.S. Brasov
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat ;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creante bugetare de plata catre bugetul local;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, care sa dovedeasca minimum inregistrarea urmatoarelor coduri CAEN: 9002-Colectarea si tratarea altor reziduuri;6024-Transporturi rutiere de marfuri;Autorizatia de mediu, emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul si/sau subcontractantii acestuia isi desfasoara activitatea pentru codurile CAEN sus-mentionate;Aviz sanitar de functionare;Aviz sanitar emis de directia de sanatate publica teritoriala de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea;Licenta transport/executie pentru vehicolele care transporta materiale periculoase;Autorizatiile necesare desfasurarii activitatii de transport;Avizul de functionare emis de primaria de pe raza caruia ofertantul isi desfasoara activitatea;Certificate de atestare profesionala pentru soferi(ADR) conform O.M.T. nr. 82/1992;Documente din care sa reiasa existenta unui consilier ADR in cadrul firmei;Aviz sanitar eliberat de M.S.P. pentru ambalajele necesare colectarii deseurilor;
Alte documente obligatoriu de prezentat: conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant financiar contabil la data de 31.12.2007 inregistrat la D.G.F.P. in xerocopie semnat si stampilat conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor /prestatii/servicii in ultimii 3ani -formularul 12ESe solicita 1 contract in valoare de minim 100000 leiInformatii privind subcontractantii, formular 12G;Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, formular 12H;
Alte documente obligatoriu de prezentat: conform documentatiei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2008 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV FISCAL
Adresa postala: STR B-DUL EROILOR, NR. 5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268411081, Email: [email protected], Fax: 0268411081
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): wwww.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.272 alin 1 si 2 din OUG 34/2006, modificata de art.67 din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: str. calea bucuresti , nr. 25-27, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Tel.0268327998, Email: [email protected], Fax: 0268327998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2008 15:53