Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de colectare, transport, sortare si depozitare de deseuri menajere si stradale, Com. Scheia


Anunt de participare numarul 132848/02.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SCHEIA (Primaria Comunei Scheia)
Adresa postala: PRIMARIA SCHEIA JUD SUCEAVA, Localitatea: Scheia, Cod postal: 727525, Romania, Punct(e) de contact: Comuna Scheia, Tel. +40 0230526588, In atentia: Vasile ANDRICIUC - Primar, Email: [email protected], Fax: +40 0230526556, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de colectare, transport, sortare si depozitare de deseuri menajere si stradale, Com. Scheia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Scheia Jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 285, 456.11 si 6, 460, 001.91RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va atribui un contract in fiecare an. Valoarea estimata a celui mai mare contract este cuprinsa intre 1372305, 45 si 1677262, 21 lei (ctr nr.4)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de servicii de colectare, transport, sortare si depozitare de deseuri menajere si stradale, Comuna Scheia, judetul SuceavaCantitatea minima estimata a acordului cadru: 86.400, 00 mcCantitatea maxima estimata a acordului cadru: 105.600, 00 mc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90514000-3-Servicii de reciclare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord-cadru de servicii de colectare, transport, sortare si depozitare de deseuri menajere si stradale, Comuna Scheia, judetul SuceavaCantitatea minima estimata a acordului cadru: 86.400, 00 mcCantitatea maxima estimata a acordului cadru: 105.600, 00 mcCalendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: 1. Contract subsecvent nr.1 ( data semnarii ctr - 31.12.2012);
2. Contract subsecvent nr.2 ( 01.01.2013 - 31.12.2013);
3. Contract subsecvent nr.3 ( 01.01.2014 - 31.12.2014);
4. Contract subsecvent nr.4 ( 01.01.2015 - 31.12.2015);
Valoarea estimata fara TVA: 6, 460, 001.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de10.000 lei si se va constitui prin: a) virament bancar in contul RO21TREZ5915006XXX000189, deschis la Trezoreria Suceavasaub) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sauc) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul ? cadru;c) fiind declarat castigatorul primului contract subsecvent, refuza semnarea acestuia;d) fiind declarat castigatorul primului contract subsecvent, nu constituie garantia de buna executie solicitata.Garantia de participare pentru acordul - cadru se va returna numai dupa semnarea acordului ? cadru si a primului contract subsecvent.Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante Garantia de buna executie: 5% din valoarea ctr., fara TVA, constituita prin: - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Prestatorul are oblig., in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii ctr. de a deschide un cont la dispozitia autoritatii si de a depune in contul astfel deschis o suma initiala de 0, 5% din pretul ctr.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie;
-instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care va fi depus in termen de 3 zile lucratoare de la data incheierii contractului.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare- cazier judiciar - doar pentru operatorul economic si administratori
- cazier fiscal - doar pentru operatorul economic si administratori
Se va completa formularul 1 din documentatia de atribuire.
Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va completa formularul 2 din documentatia de atribuire.
Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe va completa formularul 3 din documentatia de atribuire.
4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzatorSe vacompleta formularul 4 din documentatia de atribuire Persoane fizice si juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte:
- obiectul de activitate al operatorului economic.- ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;
Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Se va prezenta certificatul in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-Licenta A.N.R.S.C. in termen - in conformitate cu Legea 51/2006 si Legea 101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va prezenta licenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani (2008-2010) trebuie sa fie de minim3.354.500 lei.
Mod de dovedire: Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010 vizate de organele competente.
In situatia in care op.ec. si-a inreg. bil. ctb aferent anului 2011, acesta poate dovedi indepl. nivelului impus prin rap. la anii 2009, 2010, 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestateinultimii trei ani, de unde sa rezulte ca ofertantul a executat servicii de colectare, transport, sortare si depozitare de deseuri menajere si stradale
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Lista cu subcontractantii si specializarea acestora - daca este cazul.
Recomandare/recomandari din partea beneficiarului/ beneficiarilor
Documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al calitatiiconform standardului SR EN ISO-9001/2008 sau echivalent.
Documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al mediuluiconform standardului SR EN ISO-14001/2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Oferta a carei propunere financiara este cea mai scazuta i se va acorda maximul de puncte, respectiv 70.Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda astfel: Punctaj financiar (P.f.) = (pretminim /pretofertat) x 70, in care pretminim este pretul cel mai scazut.
2.
Propunerea tehnica
30%
Descriere: 2.1.Gradul de sortare al deseurilor menajere ? 30 pct Prezentarea gradului de sortare a deseurilor menajere declarat a fi realizat in ultimele 6 luni. Algoritm de calcul: Oferta a carei grad de sortareeste cel mai mare i se va acorda maximul de puncte, respectiv 30. Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda astfel: Punctaj grad de sortare (P.gs.) = grad de sortareofertat/ grad de sortaremaxim ) x 30, in care grad de sortaremaxim este gradul de sortare cel mai ridicat. Nota: gradul de sortare realizat se va demonstra prin declaratiile vizate de catre protectia mediului. Gradul de sortare minim acceptat de autoritatea contractanata este de 15% -(prezentarea unui grad mai mic de 15 % -va face oferta neconforma);
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2012 13:00
Locul: Primaria Comunei Scheia jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Stabilirea ofertei castigatoareOferta castigatoare va fi oferta care va obtine punctajul total cel mai mare in baza criteriilor enuntate.In caz de egalitate a punctajelor obtinute de ofertanti, contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara depusa are pretul cel mai scazut. In cazul in care ?i in aceasta situa?ie se pastreaza egalitatea, contractul va fi atribuit ofertantului care a ob?inut punctajul cel mai mare pentru factorul de evaluare ?gradul de sortare al deseurilor menajere?.In cazul extrem in care pe primul loc se vor situa doua sau mai multe oferte cu acelasi punctaj atat pentru total cat ?i pentru fiecare dintre factorii utiliza?i in evaluare, in vederea departajarii ofertelor se va solicita respectivilor ofertantiprezentarea unei noi propuneri financiare in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Prezentarea noii propuneri financiare se va face in termen de 24 ore de la termenul-limita pentru depunerea ofertelor, stabilit in invitatia de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Primaria Comuna Scheia jud. Suceava, Localitatea: Scheia, Cod postal: 727525, Romania, Tel. +40 0230526588
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 22:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer