Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de comunicare aferente proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013? finantat prin programul de Asistenta Tehnica 2007 - 2013


Anunt de participare numarul 136930/27.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Alistar, Tel. +40 0372111426, In atentia: Bogdan Raileanu, director general, Email: [email protected], Fax: +40 0372111483, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de comunicare aferente proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013? finantat prin programul de Asistenta Tehnica 2007 - 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediile institutiei, sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de comunicare aferente proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013? finantat prin programul de Asistenta Tehnica 2007 - 2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
72212220-7-Servicii de dezvoltare de software pentru internet si intranet (Rev.2)
79820000-8-Servicii conexe tiparirii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de specialitate in domeniul comunicarii
Valoarea estimata fara TVA: 911, 835.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 4691, 83 RON. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 18200 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational de Asistenta Tehnica 2007 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular 01, formularul va fi prezentat de toti asociatii si de tertul sustinator (daca este cazul); 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular 04; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular 02. Fiecare asociat va prezenta acest formular. Tertul sustinator (daca este cazul) va prezenta formularul respectiv cu referire doar la punctele a), c1) si d); 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 03, fiecare asociat va completa acest formular; 5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular 05, toti asociatii, subcontractantii si tertii sustinatori vor prezenta aceasta declaratie. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Eduard Hellvig? Ministru;Gheorghe Nastasia ? Secretar General;Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica);Alina Dinca ? Director general (Directia Economica si Administrativa);Anca Ileana Ginavar ? Director general(Directia Generala Dezvoltare Teritoriala);Bogdan Raileanu ? Director general si Lucian Alistar - Consilier (Directia Generala Achizitii Publice); 6.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006 - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de stat si bugetele locale (certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. La solicitarea comisiei de evaluare ofertantul care a prezentat certificatele in copie conforma cu originalul este obligat sa le prezinte si in original sau copie legalizata). 1. Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de expertiza/consultanta in domeniul comunicarii). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. 2. Pentru persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. La solicitarea comisiei de evaluare ofertantul, care a prezentat documentul/documentele solicitate in copie conform cu originalul, este obligat sa le prezinte in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului, cuindicarea cifrei de afaceri medii anuale globale pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de minimum 1.800.000 lei.
Prezentarea de copii dupa bilanturile contabile/extrase de bilant/raport de audit/ raport al cenzorilor etc. din care sa rezulte indeplinirea cerintei privind nivelul minim solicitat al cifrei de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 an, insotita de lista expertilor propusi pentru implementarea contractului si CV-ul acestora.
Se solicita ca echipa de proiect sa includa cel putin un coordonator de proiect si 2 experti comunicare.
Declaratie privind intentia de a subcontracta si a listei asociatilor si subcontractorilor (daca este cazul).
Prestarea cu succes in ultimii 3 ani a unui contract sau a cel mult trei contracte ce au avut ca obiect servicii similare a caror valoare cumulata safie de cel putin 900.000 Lei.
Pentru contractele respective ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatea contractanta ori de catre clientul beneficiar privat din care sa rezulte prestarea serviciilor respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 12:00
Locul: Sediiul MDRT - Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti (parter)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantului. Persoanele imputernicite vor prezenta imputernicirea scrisa si o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare. Societatile ofertante care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala. In conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert.Contul in care se poate vira garantia de participare este RO03TREZ7005005XXX004475 deschis Trezoreria Municipiului Bucuresti, CUI 26369185. Ofertantul va prezenta in cadrul ofertei, cel tarziu la sedinta de deschidere a ofertelor si extrasul de cont din care sa rezulte constituirea acesteia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 0372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer