Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE COMUNICARE SI MARKETING


Anunt de participare numarul 130976/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala:  Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea:  Saliste, Cod postal:  557225, Romania, Punct(e) de contact:  OCTAVAIN - LIVIU HULEA, Tel. 0269/553512, 553572, Email:  [email protected], Fax:  0269/553363, Adresa internet (URL):  [email protected], [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE COMUNICARE SI MARKETING
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Orasul Saliste, judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va asigura realizarea de catre ofertanti si predarea catre Autoritatea beneficiara a urmatoarelor: 1.Realizare studiu de marketing privindparticiparea la targuri si expozitii de profil din tara- 1 studiu de marketing
2.Creatie si productie stand ? 1 stand pt participarea la targuri si expozitii ( concept creativ si productie)
3.Inchiriere spatiu targuri si expozitii ? Organizare si participare la 5 targuri si expozitii de profil din tara
4. Creatie si productie publicitaraAceasta activitate cuprinde:
- creatie publicitara ? 1 concept creativ pentru materialele promotionale propuse
- creare continut CD multimedia ? 1 continutmultimedia- productia de materiale audio-video, un spot video de minim 120 secunde, - productia de materiale cu caracter informativ, pe suport print si multimedia (pliante, CD-uri multimedia, fluturasi, ghiduri turistice) : -10000 pliante- 5000 CD-uri multimedia- 15000 fluturasi- 5000 ghiduri turistice- activitati de promovare online- 7 bannere online
- difuzarea de comunicate de presa online si offline ? 20 comunicate de presa , 1.500.000 comunicate online ( E-turism)
- direct marketing5.Publicitate outdoor.Aceasta activitate cuprinde: - indicatoare, mash-uri si bannere stradale ? productie, instalare si achizitionare spatiu publicitar ? 260 buc
- productia si instalarea de panouri de informare ale obiectivelor vizate in prezentul proiect (10 panouri de informare)6. Informare si publicitate in legatura cu desfasurarea si implementarea proiectului
Se vor expedia 200 colete ;
Se vor angaja 8 persoane temporar ( 4 de sex Masculin si 4 de sex Feminin) part-time pentru distributia de materiale informationale.
Materialele vor fi traduse in 4 limbi de circulatie internationala ( engleza, franceza, germana si maghiara).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
39154100-7-Standuri de expozitie (Rev.2)
79310000-0-Servicii de studii de piata (Rev.2)
79956000-0-Servicii de organizare de targuri si expozitii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de comunicare si marketing
Valoarea estimata fara TVA: 672, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 13000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului va fi facuta din bugetul local si Fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligibil.Decl priv neincadr in prev art.181 din OUG 34/2006(In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez acest formular).
Se vor atasa certif valab la data desch oferte(fara datorii la data desch oferte), de la bug general cons, si bug local in copie conf. cu orig, pt pj romane, resp original si traducere autorizata in limba romana, in cazul pj straine.Pj/pf romane i) Se va atasa copie Certif de inreg ORC- copie certificata ?conf cu orig?. ii)Se va atasa, in orig Certific constat elib ORC, valabil la data desch of.P f autoriz vor prez Autoriz de funct sau alte doc echiv, cu serviciile care fac obiectul prezentului contract.Pj/pf straine)-doc care dov o forma de inreg, ori apartenenta din pdv prof dc sa rez abilit PJ/PF straine de a presta serv care fac ob prez contr, conf cu tara de origine traduse;ii)doc relevante, din ca sa reiese urm date: a) den op ec sidatele de identificare;b)CUI;c)sediul social, sedii sec, pct de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)struct actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai op ec;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie: minim 600.000 lei. Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2008, 2009 si 2010, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Informatii privind personalul tehnic de specialitate-Va fi prezentata o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora
Standarde de asigurare a calitatii
Informatii privind subcontractantiiInformatii privind asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea dovezilor de prestare a serviciilor in ultimii 3 ani de 1 sau mai multe contr de realiz studii de marketing sau consultanta de marketing sau comunicare vizand marketing si/sau comunicarea in domeniul turismului si promovarii turismului inclusiv organizarea de targuri si expozitii sau similar, in valoare cumulata de 600.000 lei.Se va considera indeplinita cerinta daca sunt prezentate urmatoarele documente: -copii simple ale contractelor in baza carora au fost elaborate documentatiile, insotite de anexele acestoraCertificate ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2011 14:00
Locul: UAT Orasul Saliste, Strada Steaza, nr. 9, Saliste, judet Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de scrisoare de imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 5.3 ? Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica.Operatiunea ? Dezvoltarea si consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovarii produselor specifice si a activitatilor de marketing specifice
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice
Adresa postala:  Str Steaza, nr.9, Localitatea:  Saliste, Cod postal:  557225, Romania, Tel. 0269/553512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer