Licitatie Publica - Servicii de comunicatii date Call Center
Anunt de participare numarul 86150/10.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453/408367, In atentia: Cristina Scutariu, Petricescu Calin, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere pentru Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de comunicatii date Call Center
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de comunicatii date Call Center ce presupun furnizarea de informatii prin intermediul telefonului referitoare la activitatea Primariei Municipiului Timisoara si a Consiliului local Timisoara precum si informatii referitoare la taxe si impozite.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de comunicatii date Call Center referitoare la activitatea Primariei Municipiului Timisoara si a Consiliului local Timisoara, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 870, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta are dreptul de a aplica prevederile art.122 lit.j) din OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 17400 lei; Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local; plata in perioada 24-31 a fiecarei luni in conditiile contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz.asocierea.Capacit.teh.: se cumuleaza resursele membr. grup.Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe prop. rasp.-Form 12A, conf.art.180 din OUG 34/2006;Decl. pe prop. rasp.-Form 12B, conf.art.181 din OUG 34/2006;Certif. fiscal oblig.exigibile la plata, impozite si taxe-buget gen. consolid statului(original /copie legaliz);Certif.fiscal oblig. exigibile la plata impozite si taxe-buget local(original/copie legalizata); Ofertele depuse de op.econ. care au oblig. restante, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi excluse din procedura;Daca in tara de origine/tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de natura celor de mai sus, /doc. nu vizeaza toate sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, se va prez. decl.pe prop. rasp./decl. autentif. in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asoc. profes. care are competente in acest sens;Inform. gen.-Form. B1;Certif.constatator ORC(original/copie legalizata, nu mai vechi de 30 de zile) obiect. activitate ofertant corespunde obiectului procedurii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. nr.85/2006 privind procedura insolventei/ca ofertantul este in incapacitate de plata;Doc. care dovedesc o forma de inregistr.conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(original si traducere autorizata si legaliz.in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara2.Resurse tehnice3.Resurse umane
4.Declaratie pe propria raspundere ref. la conditiile de munca si protectia muncii5.Subcontractatii/ asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Experienta similara: Declaratie si Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular 12 E si Anexa la Formular 12 E;2.Resurse tehnice: documente justificative din care sa rezulte ca ofertantul detine un spatiu (proprietate personala sau inchiriat), complet echipat, care sa dispuna de dotari strict necesare pentru desfasurarea optima a activitatii de Call Center: retea de calculatoare minim 25 de calculatoare Pentium 4, un server de minim 2 Ghz, soft necesar windows Small Business Server, centrala telefonica care sa permita logarea simultana a mai multor asistenti si rularea automata a apelurilor pe mai multe linii.3.Resurse umane: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform Formular 12I;Declaratie pe propria raspundere referitoare la capabilitatea ofertantului de a dispune de personal specializat, responsabil direct pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii: 5 persoane, cu cel putin un an experienta intr-un call center pentru administratia publica (in relatiile cu clientii, in preluarea siinitierea de apeluri), care sa cunoasca cel putin o limba straina de circulatie internationala (se va prezenta CV-ul celor 5 persoane);1 (una) persoana responsabila direct cu indeplinirea contractului (se va prezenta CV-ul); 1 (una) persoana specializata pentru serviciile de asistenta tehnica la echipamente informatice (se va prezenta CV-ul din care sa rezulte experienta in prestarea de servicii de asistenta tehnica calculatoare, intretinere si configurare retea Windows, server, centrala telefonica). Se vor prezenta documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul desemnat pentru indeplinirea contractului.4.Declaratie pe propria raspundere referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.5.Decl.si lista subcontr.-Form 12G;acorduri subcontr.-Form 15; Acord de asociere- Form 14, conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala LE: particip.in conf.cu art.42, 44 alin (2)-HG 1660/2006 si art.165 alin.(2)-OUG 34/2006;ofertare: pretul ofertei;LE incepe la 2 zile lucr. de la transmit. invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2009 10:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit. contr. sau in justitie conform L 554/2004;10zile de la comunic. deciziei CNSC, in instanta-Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice-Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367/408453, Email: [email protected], Fax: 0256-408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2009 18:47