Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONCEPTIE GRAFICA, MACHETARE, ACHIZITIONARE, TIPARIRE SI LIVRARE A MATERIALELOR INFORMATIVE SI PROMOTIONALE PRIVIND PROIECTUL ISPA 2005 RO 16 PPE 001 "MANAGEMENTUL INTEGRAT AL DESEURILOR SOLIDE IN JUDETUL ARGES


Anunt de participare numarul 102081/16.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala:  Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110035, Romania, Punct(e) de contact:  Sabina Elena Bocioaca, Tel. 0248220075, Email:  [email protected], Fax:  0248220137, Adresa internet (URL):  www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONCEPTIE GRAFICA, MACHETARE, ACHIZITIONARE, TIPARIRE SI LIVRARE A MATERIALELOR INFORMATIVE SI PROMOTIONALE PRIVIND PROIECTUL ISPA 2005 RO 16 PPE 001 "MANAGEMENTUL INTEGRAT AL DESEURILOR SOLIDE IN JUDETUL ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conceptia grafica, machetarea, tiparirea si livrarea de materiale informative in vederea promovarii Proiectului ISPA 2005 RO 16 PPE 001 "Managementul Integrat al Deseurilor in judetul Arges" si cresterii gradului de informare a cetatenilor cu privire la contributia financiara neramburasabila a Uniunii Europene in acest proiect si a introducerii colectarii selective a deseurilor;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
79822500-7-Servicii de proiectare grafica (Rev.2)
79823000-9-Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CONCEPTIE GRAFICA, MACHETARE, ACHIZITIONARE, TIPARIRE SI LIVRARE A MATERIALELOR INFORMATIVE SI PROMOTIONALE PRIVIND PROIECTUL ISPA 2005 RO 16 PPE 001 "MANAGEMENTUL INTEGRAT AL DESEURILOR SOLIDE IN JUDETUL ARGES
Valoarea estimata fara TVA: 119, 100EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare in cuantum de echiv in Lei a 1.500 ?( curs BNR 1 euro = 4.2163 lei la 11.06.2010);
-garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului ISPA 2005 RO 16 PPE 001 -?Managementul Integrat al Deseurilor Solide in Judetul Arges?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl privind eligibilitatea;
-Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-Certif de atestare fiscala pentru persoane jur, eliberat de (ANAF) original sau copie legaliz, valabil la data deschiderii ofertelor, sa rezulte ca ofertantul si-a achitat oblig de plata catre bugetul general consolidat);
-Certif de atestare fiscala pentru persoane jur, original sau copie legaliz, valabil la data deschiderii ofertelor, sa rezulta ca ofertantul si-a achitat impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local;
-Decl privind calitatea de participant la procedura;
-Fisa entitatii legale;
-Certif de inregistrare ( CUI);
-Certif constatator emis de ORC, autorizatie de functionare/altele echivalente (original sau copie legaliz eliberat/eliberata cu maximum 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor;
-Docum care dovedesc o forma de inreg/atestare ori apartenenta din punct de vedere profes, in conf cu prev din tara in care ofertantul este stabilit.Op ec trebuie sa aiba in dom de activitate, domeniile corespunzatoare prestarii serviciului supus procedurii.
-In cazul asocierii se va completat si formuralul 10, fiecare asociat va prezenta documentele prezentate mai sus
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare decat echivalentul in Lei a 200.000 ? fara TVA (Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare, in original).Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro;
-Op ec infiintati dupa anul 2007 vor calcula cifra medie de afaceri prin raportarea la perioada de activitate de la infiintare in conformitate cu prevederile art. 185 alin. (1) lit. c din OUG 34/2006.
-Oferantul va prezenta sit financiara pentru anii 2007, 2008, 2009 (bilant inregistrat si vizat de organele competente) ? profitul anual pozitiv.
-In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri, in acest sens compl. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista princip serv similare cu cele solicitateprestate in ultimii 3 ani;se confirma prin prezentarea unor certif/docum emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar
-Decl priv efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV-uri , declaratii de disponibilitate;
-Ofertantii vor prezenta mostre pentru toate materialele solicitate in caietul de sarcini
?Pliantul format A3;
?Posterul A2;
?Brosura de succes;
?pliantul A4;?posterul A3;
?pliantul A5;
?Posterul A0;
?Brosura pentru elevi;
?Sacosa din material textil pentru deseuri reciclabile
?Discul rotativcu 2 piese asamblate cu informatii privind colectarea selectiva a deseurilor;
?Bannere
-In cazul in care certificatele/documentele sunt emise in alta limba decat romana, acestea vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
-Informatii privind subcontractantii;
-Certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, copie legalizata.
-Standarde de asigurarea protectiei muncii;
-Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulteca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei sale, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul se obliga sa respecte prevederile privitoare la protectia mediului cuprinse in legislatia nationala si europeana.
-Insusirea contractului prin semnatura si stampila
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
realizarea manualului de identitate vizuala
30%
Descriere: punctaj tehnic
3.
termenul de realizare si pedare a materialelor
15%
Descriere: punctaj tehnic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2010 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arges, Piata Vasile Milea nr.1 Pitesti, et.4 cam.180
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, ofertanti sau reprezentanti imputerniciti ai acestora, observatorii UCVAP desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect ISPA 2005 RO 16 PPE 001 -?Managementul Integrat al Deseurilor Solide in Judetul Arges?, finantat prin contractul de Asistenta Tehnica pentru Managementul si Supervizarea Contractelor ISPA in sectorul Deseurilor Solide in Judetul Arges ? ISPA 2005 RO 16 PPE 001-01
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleos, nr.22, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Victoriei nr.22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248219947, Fax:  0248219374
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges - Serviciul Achizitii Licitatii
Adresa postala:  Piata Vasile Milea, nr.1, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110053, Romania, Tel. 0248217800, Fax:  0248220137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2010 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer