Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONCEPTIE GRAFICA, PUBLICARE SI TIPARIRE PUBLICATII


Anunt de participare numarul 35900/13.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI IASI
Adresa postala: IASI, STRADA TH. VASCAUTEANU NR. 10 BIS, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700462, Romania, Punct(e) de contact: PETRU COZAC, Tel.0232215497, In atentia: ING. DANUT PIRCHIU, Email: [email protected], Fax: 0232214357, Adresa internet (URL): www.apmis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONCEPTIE GRAFICA, PUBLICARE SI TIPARIRE PUBLICATII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CONCEPTIE GRAFICA, PUBLICARE SI TIPARIRE PUBLICATII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78000000-7 - Servicii tipografice, de publicare si servicii conexe (Rev.1)
78100000-8-Servicii tipografice (Rev.1)
78110000-1-Servicii de tiparire de carti (Rev.1)
78114100-0-Servicii de tiparire de brosuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Monografia Starea de conservare a biodiversitatii in zona transfronatliera Romania Republica Moldova - 1.000 exemplareGhidul de actiuni comune pentru conservarea biodiversitatii - 1.000 exemplareMonografia Lista rosie a speciilor de plante si animale din zona transfrontaliera - 1.000 exemplarePliant informativ/ educativ pentru publicul general - 20.000 exemplareBrosura informativa / educativa pentru publicul general - 10.000 exemplareBuletin special informativ - 6 numere* 3.000 exemplareMapa de promovare a proiectului - 5.000 exemplareBrosura finala a proiectului - 5.000 exemplareAfise -1.000 exemplareSuport de instruire al sesiunii bilaterale - 100 exemplare
Valoarea estimata fara TVA: 88, 700EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nesolicitat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE CBC 2004 - Budget Line 220202. Plata se va face prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (conform art.44 din O.U.G.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 12 A din documentatia de atribuire.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, completata in conformitate cu Formularul 12 B din documentatia de atribuire.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei.
Persoanele juridice care, in conformitate cu reglementarile legislative nu intra sub incidenta legii privind eliberarea unui astfel de certificat de catre organismele competente vor prezenta un document similar, din care sa reiasa ca au in obiectul de activitate prestare de servicii ce fac obiectul contractului de achizitie publica
Pentru persoane fizice / juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul pe ultimii 3 ani, respectiv 2004, 2005, 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O cifra de afaceri medie anuala de minim 870000 RON pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii de conceptie grafica, publicare si tiparire publicatii din ultimii 3 ani (se completeaza in conformitate cu Formularul C2, din documentatia de atribuire- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani)
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (se completeaza in conformitate cu Formularul E din documentatia de atribuire)
3. Recomandari de la clienti pentru servicii similare (minim 2) - in copie
4.Certificat ISO 9001 (in copie)
5. Declaratie pe propria raspundere ca va ceda dreptul de proprietate asupra imaginilor si materialului autotitatii contractante odata cu predarea publicatiilor (in original)
6. CV-urile echipei propuse pentru acest proiect
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor prestari de servicii de conceptie grafica, publicare si tiparire publicatii din ultimii 3 ani a caror valoare depasesc 50000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta tehnica
50%
Descriere:
2.
Pretul ofertat
40%
Descriere:
3.
Echipa propusa pentru indeplinirea contractului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
06
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2007 14:00
Locul: Agentia pentru Protectia Mediului Iasi, Str. Th. Vascauteanu nr. 10 bis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, REPREZENTANT UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Achizitia de servicii de conceptie grafica, publicare si tiparire publicatii in cadrul proiectului "Management Comun Romania - Republica Moldova pentru conservarea biodiversitatii in regiunea de granita - finantat de Neighbourhood Programme Romania - Moldova 2004 - 2006_ Phare CBC 2004 - Budget line B220202
VI.3) Alte informatii
ACEST ANUNT ANULEAZA ANUNTUL DE PARTICIPARE PUBLICAT CU NR. 30584/04.09.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, SECTOR 3, STRADA STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL IASI
Adresa postala: STR. ANASTASIE PANU NR. 25 BIS, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONTESTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC- CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI RESURSE UMANE DIN CADRUL AGENTIEI PENTRU PROTECTIA MEDIULUI IASI
Adresa postala: STR. TH. VASCAUTEANU NR. 10 BIS, Localitatea: IASI, Cod postal: 700462, Romania, Tel.0232215497, Email: [email protected], Fax: 0232214357, Adresa internet (URL): www.apmis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2007 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer