Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de conceptie, machetare si tiparire a materialelor de promovare turistica in cadrul proiectului ?Promovarea turismului aradean prin circuite culturale?.


Anunt de participare numarul 129826/06.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu, nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357.731.100, Email:  [email protected], Fax:  0357.731.287, Adresa internet (URL):  www, cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de conceptie, machetare si tiparire a materialelor de promovare turistica in cadrul proiectului ?Promovarea turismului aradean prin circuite culturale?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului, sediile autoritatii contractante, eventuale vizite pe teren
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va presta urmatoarele servicii:
Conceptie, machetare si tiparire a materialelor de promovare turistica:
- carti postale cu DVD-uri turistice inglobate (15.000 buc. carti postale, 15.000 buc. DVD-uri turistice);
- albume insotite de DVD-uri turistice: (1.000 buc. albume, 1.000 buc. DVD-uri turistice);
- pliante: (10.000 buc.)
- ghid turistic insotit de harta turistica: (3.000 buc. ghid turistic, 3.000 buc. harti turistice);
- postere A2: (10.000 buc.);
- panouri turistice informative: (40 buc.);
Serviciile se vor presta pe baza de comanda.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
35261000-1-Panouri de informare (Rev.2)
79822500-7-Servicii de proiectare grafica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de conceptie, machetare si tiparire a materialelor de promovare turistica:
- carti postale cu DVD-uri turistice inglobate (15.000 buc. carti postale, 15.000 buc. DVD-uri turistice);
- albume insotite de DVD-uri turistice: (1.000 buc. albume, 1.000 buc. DVD-uri turistice);
- pliante: (10.000 buc.)
- ghid turistic insotit de harta turistica: (3.000 buc. ghid turistic, 3.000 buc. harti turistice);
- postere A2: (10.000 buc.);
- panouri turistice informative: (40 buc.);
Valoarea estimata fara TVA: 736, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2011 pana la 29.05.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 10.000 lei; Garantia de buna executie5 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bug.local;Axa prior.5?Dezv. durabila si promovarea turism.? Domeniul major de interventie5.3.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.1.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr. 1.1.
- Fisa de ?Informatii generale? - Formular nr. 2;
- Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr. 3.
? Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr. 4.
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local.
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat.
-Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate asimilat serviciului;
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoane juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) de activitate sa fie de minim: 450.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - formular nr. 7;
- Pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara se va completa formularul nr. 5 - Experienta similara;
- Fisa privind experienta similara va fi insotita de recomandarea din partea beneficiarului/ clientului precum si copie a partilor relevante din contract (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi).
Lista cu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului Formular nr. 10;
- Fiecare expert care va fi propus in cadrul acestui proiect va prezenta o declaratie de disponibilitate prin care se obliga sa nu renunte sau sa se retraga din proiect pe toata perioada contractului ? Formular nr. 11.
Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora ? Formular nr. 16, insotita de acordurile de subcontractare incheiate ? Formular nr. 16A;
Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ? Formular nr. 17A, insotita de un acordul de asociere ? Formular nr. 17;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani de activitate (socotiti prin raportare la data deschiderii ofertelor), a unui contract sau cel mult 3 contracte de servicii de natura similara ce fac obiectul procedurii a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 100.000 lei, fara TVA;Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, respectiv: - 1 manager de proiect, cu minim 2 ani experienta in functii de conducere in domeniul publicitar;
- 1 expert specializat in realizarea materialelor publicitare / promotionale, cu minim 3 ani experienta in conceptie si executie design grafic pentru materiale publicitare;
- 1 expert inginer cu studii superioare de lunga durata in domeniul constructii, cu minim 3 ani experienta;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
77
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.01.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare; reprezentantii ofertantilor vor prezenta imputerniciri legale de reprezentare si copie CI; reprezentantii UCVAP (dupa caz); dupa caz expertii cooptati;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara 5 ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului? Domeniul major de interventie 5.3. Operatiunea ?Dezvol.si consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovarii produselor specifice si a activ. de marketing specifice?;
- Proiect , ,Promovarea turismului aradean prin circuite culturale?;
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: - Valabilitatea prezentului contract incepe la data semnarii acestuia de catre ambele parti.- Executarea obligatiilor contractuale de catre prestator se va realiza in perioada de implementare a contractului de finantare, respectiv de la data semnarii contractului si pana la data de 29.05.2013.- Contractul isi pastreaza valabilitatea 5 ani dupa expirarea perioadei de implementare a contractului de finantare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARAD, Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  str.Corneliu Coposu, nr. 22, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer