Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONCESIONAREA SUPRAFETEI DE 80 MP PENTRU BUFET DE INCINTA


Concesionare numarul 1748/18.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE VASLUI
Adresa postala:  loc.Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 56, jud.Vaslui, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730171, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana Vieru, Tel. 0235314143, Email:  [email protected], Fax:  0235317067
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONCESIONAREA SUPRAFETEI DE 80 MP PENTRU BUFET DE INCINTA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: SEDIUL DGFP VASLUI, STR. STEFAN CEL MARE, NR. 56
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
CONCESIONAREA SUPRAFETEI DE 80 MP LA ETAJUL IV AL SEDIULUI DGFP VASLUI PENTRU BUFET DE INCINTA
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
70310000-7 - Servicii de inchiriere sau de vanzare de imobile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
80 MP
Valoarea estimata fara TVA: 4, 800 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
PRETUL CEL MAI RIDICAT
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 03.11.2010 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2010 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer