Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de concesiune a pasunilor din Comuna Danes, judetul Mures in suprafata de 698.18 hectare


Concesionare numarul 2325/25.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DANES (PRIMARIA COMUNEI DANES JUD. MURES)
Adresa postala: COMUNA DANES STR. PRINCIPALA NR. 390, Localitatea: Danes, Cod postal: 547200, Romania, Punct(e) de contact: CODRUTA JOLDES, Tel. +40 265762212, Email: [email protected], Fax: +40 265762212, Adresa internet (URL): www.primariadanes.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Servicii de concesiune a pasunilor din Comuna Danes, judetul Mures in suprafata de 698.18 hectare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ al comunei Danes, localitatile Danes, Seleus, Cris si Stejareni
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Obiectul prezentei proceduri este concesionarea prin licitatie publica deschisa a pasunilor din comuna Danes, in suprafata de 698.18 ha care apartin localitatilor Danes, Seleus, Cris, Stejereni, Comuna Danes.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
77312000-0-Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Suprafata de concesionat este 698.18 hectare, impartita in 18 loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 672, 561 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, Formularul nr. 4;2.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, Formularul nr. 5;3.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice (1) din OUG 34/2006, Formularul nr. 6; Nota: Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante sunt: Mosora Nicolae - Primar; Burnete Ioan Dorin ? Viceprimar, Joldes Codruta ? Secretar, Peter Anca Maria ? Contabil, Hudea Lavinia-Anca ? Contabil, Muntean Rozalia ? Contabil, Cristea Cristian ? Consilier Primar, Consilierii locali: Motoc Constantin, Oaida Marcel, Muntean Mircea, Hundorfean Daniel, Prunean Dionisie-Dorel, Lazar Nicolae, Adam Nicolae, Hundorfean Valeriu, Lup Eugen, Cristea Nicolae Tudor, Medesan Doina Voichita, Barbu Gheorghe Sorin, Rosca Adrian, Antal Victor-Ioan- responsabil cu procedura de concesiune.4.Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, Formularul nr. 7.Ofertantul va mai prezenta urmatoarele documente: 5.Certificat/e fiscal/e eliberat/e de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Certificat/e de atestare fiscala eliberat/e de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul are sediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice: -dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor;
-dovada asigurarii unei incarcaturi minime de 0, 3 UVM/ha pentru suprafata solicitata;
-dovada detinerii efectivului de animale pe raza administrative teritoriala unde se afla pasunea care face obiectul prezentei concesiuni;
-Certificat constatator ? copie conform cu originalul;
-Copii de pe documentele din care rezulta codul cardului de exploatatie din Registrul National al ExploatatiilorPersoane fizice autorizate: -dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor;
-dovada asigurarii unei incarcaturi minime de 0, 3 UVM/ha pentru suprafata solicitata;
-dovada detinerii efectivului de animale pe raza administrative teritoriala unde se afla pasunea care face obiectul prezentei concesiuni;
-Autorizatie de functionare pentru PF, II, IF ? copie conform cu originalul;
-Copii de pe documentele din care rezulta codul cardului de exploatatie din Registrul National al ExploatatiilorPersoane fizice: -dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor;
-dovada asigurarii unei incarcaturi minime de 0, 3 UVM/ha pentru suprafata solicitata;
-dovada detinerii efectivului de animale pe raza administrative teritoriala unde se afla pasunea care face obiectul prezentei concesiuni;
-Certificat de producator ? copie conform cu originalul;
-Copii de pe documentele din care rezulta codul cardului de exploatatie din Registrul National al Exploatatiilor;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de concesiune ? OriginalModalitatea de indeplinireSe va completa Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului - Formularul 8
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 80.00Programul de pasunat 20.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 05.06.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Garantia de buna executie in valoare de 5% din valoare fara TVA a contractului se va constitui in termem maxim de 5 zile de la semnarea contractului de concesiune, sub orice forma precizata in OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: In conformitate cu prevederile art.2562 aliniatul (1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Danes (Primaria) ? Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Principala nr. 390, Localitatea: Danes, Cod postal: 547200, Romania, Tel. +40 265762212, Email: [email protected], Fax: +40 265762212
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2013 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer