Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de concesiune a pasunilor din Comuna Stinceni, judetul Mures in suprafata totala de 318,88 hectare


Concesionare numarul 2187/03.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Stinceni (Consiliul local Stinceni)
Adresa postala: comuna Stinceni, str.Principala, nr.37, jud.Mures, Localitatea: Stanceni, Cod postal: 547575, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Florea, Tel. +40 0265719812, In atentia: domnului primar Ciobota Dinu, Email: [email protected], Fax: +40 0265719952, Adresa internet (URL): www.primariastinceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Servicii de concesiune a pasunilor din Comuna Stinceni, judetul Mures in suprafata totala de 318, 88 hectare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ al comunei Stinceni
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Obiectul prezentei proceduri este concesionarea prin licitatie publica deschisa a pasunilor din comuna Stinceni, dupa cum urmeaza: - Lotul 1 - Trupul de pasune ?Dragus 1? in suprafata de 111, 60 ha- Lotul 2 ? Trupul de pasune ?Dragus 2? in suprafata de 140, 84 ha- Lotul 3 ? Trupul de pasune ?Leurda? in suprafata de 22, 50 ha- Lotul 4 - Trupul de pasune "Zebrac Taulet" in suprafata de 43, 94 ha
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
77312000-0-Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
- Lotul 1 - Trupul de pasune ?Dragus 1? in suprafata de 111, 60 ha- Lotul 2 ? Trupul de pasune ?Dragus 2? in suprafata de 140, 84 ha- Lotul 3 ? Trupul de pasune ?Leurda? in suprafata de 22, 50 ha- Lotul 4 - Trupul de pasune "Zebrac Taulet" in suprafata de 43, 94 ha
Valoarea estimata fara TVA: 112, 538.8 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul nr. 4 de la capitolul 3 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;2.Formularul nr. 5 de la capitolul 3 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006;3.Formularul nr. 6 de la capitolul 3 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice (1) din OUG 34/2006;Nota: Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante sunt: Ciobota Dinu - Primar; Harpa Cosmin - Contabil; Florea Ioan - Secretar; Truta Simona - Referent4.Formularul nr. 7 de la capitolul 3 Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Ofertantul va mai prezenta urmatoarele documente: 5.Certificat/e fiscal/e eliberat/e de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Certificat/e de atestare fiscala eliberat/e de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul are sediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice: -dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor-Certificat constatator ? copie conform cu originalul-Copii de pe documentele din care rezulta codulcarduluideexploatatiedin Registrul National al ExploatatiilorPersoane fizice autorizate: -dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor-Autorizatie de functionare pentru PF, II, IF ? copie conform cu originalul-Copii de pe documentele din care rezulta codulcarduluideexploatatiedin Registrul National al ExploatatiilorPersoane fizice : -dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor-Certificat de producator ? copie conform cu originalul-Copii de pe documentele din care rezulta codulcarduluideexploatatiedin Registrul National al Exploatatiilor
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de concesiune ? Original
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 80.00Programul de pasunat 20.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 29.05.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Garantia de buna executie in valoare de 5% din valoare fara TVA a contractului se va constitui in termem maxim de 5 zile de la semnarea contractului de concesiune, sub orice forma precizata in OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: In conformitate cu prevederile art.256 indice(2) aliniatul (1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal).
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Stinceni - Serviciul Secretariat
Adresa postala: strada Principala nr. 37, Localitatea: Stinceni, Cod postal: 547575, Romania, Tel. +40 0265719812, Email: [email protected], Fax: +40 0265719952, Adresa internet (URL): www.primariastinceni.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2012 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer