Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de concesiune pajisti din municipiul Campina, judetul Prahova in suprafata 87.50 hectare


Concesionare numarul 2301/29.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CAMPINA
Adresa postala: BDUL CULTURII, NR.18, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA IONETE, Tel. +40 244336134, Email: [email protected], Fax: +40 244371458, Adresa internet (URL): www.primariacampina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Servicii de concesiune pajisti din municipiul Campina, judetul Prahova in suprafata 87.50 hectare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: municipiul Campina
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Servicii de concesiune pajisti din municipiul Campina, judetul Prahova in suprafata 87.50 hectare
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
77312000-0-Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Concesiune pajisti din municipiul Campina, judetul Prahova in suprafata 87.50 hectare
Valoarea estimata fara TVA: 22, 050 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, Formularul nr. 4;2.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, Formularul nr. 5;3.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice (1) din OUG 34/2006, Formularul nr. 6; Nota: Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante sunt: ing. Tiseanu Horia Laurentiu, - ing. Dragomir Ion, - ing. Oprescu Eliza, - ec. Onita Eliza-, - ing.Ionete Mihaela, Sichim Ion, Lista Consilierilor Locali: d-na Albu Elena , dl. Nistor Marian , dl. Zagan Horatiu, d-na Petrovici Mihaela, d-na Clinciu Monica , d-na Preda Gena , dl. Tudor Gheorghe , dl. Pitigoi Ioan ? Adrian , dl. Dula Marian , dl. Bondoc Viorel ? Gheorghe , d-na Dumitrescu Viorica ? Luminita, dl. Telegescu Daniel, dl. Tiu Calin, dl. Ionita Daniel, dna. Papuc Rodica, dna.Stanica Viorica-Georgeta, dl.Fratila severius, dl.Tifigiu Mihai Valentin.4.Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, Formularul nr. 7.Ofertantul va mai prezenta urmatoarele documente: 5.Certificat/e fiscal/e eliberat/e de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul aresediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Certificat/e de atestare fiscala eliberat/e de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul aresediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice: ? dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor;? dovada asigurarii unei incarcaturi minime de 0, 3 UVM/ha pentru suprafata de 87, 50 ha (respectiv minim 207 capete ovine);? dovada detinerii efectivului de animale pe raza administrativ teritoriala unde se afla pasunea care face obiectul prezentei concesiuni;? certificat constatator;? copii de pe documentele din care rezulta codul cardului de exploatatie din Registrul National al ExploatatiilorPersoane fizice autorizate: ? dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor;? dovada asigurarii unei incarcaturi minime de 0, 3 UVM/ha pentru suprafata de 87, 50 ha (respectiv minim 207 capete ovine);? dovada detinerii efectivului de animale pe raza administrative teritoriala unde se afla pasunea care face obiectul prezentei concesiuni;? autorizatie de functionare pentru PF;? copii de pe documentele din care rezulta codul cardului de exploatatie din Registrul National al Exploatatiilor;Persoane fizice: ? dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor;? dovada asigurarii unei incarcaturi minime de 0, 3 UVM/ha pentru suprafata de 87, 50 ha (respectiv minim 207 capete ovine);? dovada detinerii efectivului de animale pe raza administrative teritoriala unde se afla pasunea care face obiectul prezentei concesiuni;? copii de pe documentele din care rezulta codul cardului de exploatatie din Registrul National al Exploatatiilor;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului pecare ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului deconcesiuneModalitatea de indeplinireSe va completa o declaratie pe propria raspundere.Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediuluiModalitatea de indeplinireSe va completa formularul 8
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 90.00Programul de pasunat 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.05.2013 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: In conformitate cu prevederile art.2562 aliniatul (1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria municipiului Campina-Oficiul juridic
Adresa postala: bdul Culturii, nr.18, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Tel. +40 244336134, Fax: +40 244371458
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2013 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer