Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de confectionare scurte (lot I),bluzoane (lot II),mantale (lot III)


Anunt de participare numarul 125213/05.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala:  str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Punct(e) de contact:  Burlacu Jana, Tel. 0213102778, In atentia:  Sef serviciu DAAS Alexandru Nastase, Email:  [email protected], Fax:  0213102778, Adresa internet (URL):  www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de confectionare scurte (lot I), bluzoane (lot II), mantale (lot III)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: La punctul/punctele de lucru ale prestatorului iar livrarea produselor confectionate se va efectua astfel: la sediile utilizatorilor Autoritatii Nationale a Vamilor (A.N.V.)-D.R.A.O.V.: Brasov, Bucuresti, Constanta, Cluj, Craiova, Galati, Iasi, Timisoara si Depozit A.N.V.Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de confectionare pentru: 1.734 buc.Scurte toamna-iarna lot I;1.734 buc.Bluzoane primavara-vara lot II; 345 buc. Mantale ploaie pentru femei lot III.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98393000-4 - Servicii de croitorie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.734 buc.Scurte toamna-iarna lot I;1.734 buc.Bluzoane primavara-vara lot II; 345 buc. Mantale ploaie pentru femei lot III.
Valoarea estimata fara TVA: 838, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de: 16500 lei, din care: lot I = 8300 lei; lot II = 6900 lei;lot III = 1300 lei;Garantia de buna executie este de: 5% din pretul contractului/contractelor fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006-Formular 2
Declaratie privind conflictul de interese-cf.prevederilor art.69 cu 1/OUG 34/2006-Formular 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 4
Certificat de participare cu oferta independenta/Ordin ANRMAP 314/2010-fORMULAR 5
Certificat de atestare fiscala ptr.persoanele juridice privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator ORC, Declaratie IMM
Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in cf.cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de bonitate2. Informatii privind cifra de afaceri-Formular 6
3. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. lot I scurte toamna iarna : minim 419516 lei;lot II bluzoane primavara-vara: minim 349596 lei;lot III mantale ploaie pentru femei: minim 69556 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista de experienta similara in ultimii 3 ani-Formular 7
2.Declaratie privind echipamentele-Formular 8
3.Informatii personal tehnic-Formular 9;
4.Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
5.Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent
6.Certificat OHSAS 18001/2005 sau echivalent
7.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)-Formular 10
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Suma contractelor prezentate va fi de: lot I scurte toamna iarna : minim 419516 lei;lot II bluzoane primavara-vara: minim 349596 lei;lot III mantale ploaie pentru femei: minim 69556 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie deschisa offline cu organizare faza finala electronica, intr-o singura runda, potrivit criteriului pretul cel mai scazut
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2011 10:30
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, Str.Matei Millo nr.13, sector1, Bucuresti, Sala sedinte parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este accesibila oricarui operator economic, direct, nerestrictionat si deplin prin mijloace electronice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleus nr.6, sector 3 CUI 20329980, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala a Vamilor -Directia juridica
Adresa postala:  Str.Matei Millo nr.13, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Tel. 0213155858, Fax:  0213158251, Adresa internet (URL):  www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer