Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de confectionare, tiparire si livrare a imprimatelor utilizate in activitatea de transport feroviar de calatori


Anunt de participare (utilitati) numarul 128641/17.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-010867, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana NICA, Tel. 021/319.24.28, In atentia:  serviciul ACHIZITII, Email:  [email protected], Fax:  021/319.24.28, Adresa internet (URL):  www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de confectionare, tiparire si livrare a imprimatelor utilizate in activitatea de transport feroviar de calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 624, 775 si 3, 589, 850RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: I-octombrie 2011- octombrie 2012, II- octombrie 2012- octombrie 2013, III-octombrie 2013- octombrie 2014, IV- octombrie 2014- octombrie 2015,
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
.?Servicii de confectionare, tiparire si livrare a imprimatelor utilizate in activitatea de transport feroviar de calatori?- 37 REPERE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.crt Denumire imprimatUM;cantit min; cantitate max; Materiale folosite1 Permis CFR 24 file carnete 24 file 100000- 600000- achizitor si prestator
2 Permis CFR 12 file carnete 12 file 100000- 600000- achizitor si prestator
3 Permis CFR 6 file carnete 6 file 100000- 600000- achizitor si prestator
4 Permis gratuit deputati cls.Icarnete 12 file -1000- 3000- achizitor si prestator
5 Permis gratuit senatori cls.I carnete 12 file- 300- 1000- achizitor si prestator
6 Permis calatorie scolar carnete 50 file -50- 3000- achizitor si prestator
7 Abonament saptamanal carnete 25 file- 500- 5000- achizitor si prestator
8 Abonament lunar carnete 25 file -2000- 10000- achizitor si prestator
9 Titlu de rezervare CIV carnete 25x4 file -500- 2500- achizitor si prestator
10 Bilet Gratuit dus-intors SSPR carnete 100 file- 3500- 12000- achizitor si prestator
11 Bilet gratuit dus-intors SSPH carnete 100 file- 9000- 60000- achizitor si prestator
12 Legitimatii w buc.- 100- 500- achizitor
13 Proces verbal de contraventie HG203 carnete 25x3 file -1000- 3000- prestator
14 Bon de comanda FC13 carnete 25x5 file -1000- 2000- prestator
15 Recipisa de dotatie carnete 50x2 file -5000- 20000- prestator
16 Bianco cu plata carnete 25x3 file-1000- 20000- prestator
17 Anexe control coli a 200 buc. -1000- 5000- prestator
18 Carte VSD (Weekend) carnete 25x3 file -100- 5000- prestator
19 Adeverinta de bagaje carnete 100 file -100- 1000- prestator
20 Bilet de calatorie tren persoane clasa a 2-a carnete 25 file- 25000- 150000- prestatorpe zone kilometrice (pentru distribuitoriautorizati, pret intreg si 50% reducere)21 Etichete control autorizatii buc.-100000- 400000- prestator
22 Bilet eliberat in tren- tren Regio- tarif A1 carnete 50 file- 25000- 100000- prestator
23 Bilet eliberat in tren carnete 50x2 file -25000- 100000- prestator
24 Bilet eliberat in tren VD/BC carnete 50x3 file -1000- 5000- prestator
25 Bilet si permis de cal.interes serviciu carnete 25x2 file -50- 2000- prestator
26 Chitante diverse incasari carnete 25x3 file -1000- 10000- prestator
27 Carte internationala FIP 50% reducere buc.-50- 50000- prestator
28 Plicuri port-bilet trafic international buc.-100000- 400000- prestator
29 Coperta Balkan Flexipass buc.-2500- 10000- prestator
30 Foi de parcurs pentru coperta Balkan Flexipass buc.-10000- 40000- prestator
31 Carnet cupoane pentru studenti 24 file carnete 24 file -200000- 1500000- prestator
32 Carnet cupoane pentru studenti 18 file carnete 18 file -150000- 800000- prestator
33 Carnet cupoane pentru studenti 6 file carnete 6 file -150000- 800000- prestator
34 Anexa Interrail buc.-2000- 10000- prestator
35 Ghid Interrail buc.-2000- 10000- prestator
36 Bilete foi pe zone kilometrice (R, IR) carnete 25 file -100000- 600000- prestator
37 Tichet rezervare loc carnete 25 file -3000- 15000- prestator
Valoarea estimata fara TVA: intre 624, 775 si 3, 589, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 35900 lei, garantia de buna executie 10% fara TVA din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare,
3. Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din Legea nr.21/1996 privind concurenta4. Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj),
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent6. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69 1* din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare
7. Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil 31.12.2010
b) informatii generale cu cifra medie de afaceric) informatii privind bonitatea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.
Se vaanexa 1 recomandareb) declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
c) certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
46/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2011 11:00
Locul: SNTFC CFR Calatori SA , Bd.Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 Buc.etaj IV sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010867, Romania, Tel. 021/319.95.28, interior 122.961, Fax:  021/313.20.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer