Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de confectionare uniforme


Anunt de participare (utilitati) numarul 66898/21.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Botezatu Nina, Tel.021/311.70.84, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Servicii - Investitii: Carmen Popescu, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de confectionare uniforme
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: sediul societatii prestatoare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de confectionare uniforme barbati;
Lot 1: Servicii de confectionare uniforme de iarna
Lot 2: Servicii de confectionare uniforme de vara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98393000-4 - Servicii de croitorie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de confectionare uniforme barbati;
Lot 1: Servicii de confectionare uniforme de iarna 6500 buc.
Lot 2: Servicii de confectionare uniforme de vara 6450 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 372, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: lot 1:6800 lei;lot 2:7000 lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului de achizitie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.decl privind eligibilitatea,
2.decl privind neincadrarea in situatiile art. 181
3.certificat de atestare fiscala priv.achitarea oblig.exig.catre buget de stat si bugete asigurari sociale de stat
4.decl privind art. 5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta
5.certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilant contabil la data de 30.06.2008
2. decl privind cifra medie de afaceri
3. informatii generale
4. informatii privind bonitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista servicii similare prestate in ultimii 3 ani + recomandari
2. decl privind echip.tehnice pentru indeplinirea contractului
3.decl privind personalul tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului
4. autorizatie de livrare (numai pentru comercianti)
5. certificate sau alte documente emise de organisme abilitate pentru conformitatea serviciilor prestate.
6. alte documente solicitate in caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SASI 39/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria SNTFC CFR Calatori SA, b-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1 Bucuresti in valoare de 100 lei, la care se adauga TVA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2008 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri, str. Piata Presei Libere, nr. 1 sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta despre documentul pe care contestatrul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SNTFC Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.28, int.122961, Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2008 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer