Licitatie Publica - SERVICII DE CONFECTIONARE UNIFORME DE SERVICIU
Anunt de participare numarul 58245/10.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Regionala Vamala Constanta
Adresa postala: Bdul. TOMIS 312 A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900407, Romania, Punct(e) de contact: Valeria Potlog, Tel.0241/519244, Email: [email protected], Fax: 0241/692408, Adresa internet (URL): ww.customs.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONFECTIONARE UNIFORME DE SERVICIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: LIVRAREA SE FACE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT1: COSTUME DE VARA FEMEI-37 BUC;COSTUME DE IARNA FEMEI- 37 BUC;
LOT2: COSTUME DE VARA BARBATI -25 BUC;COSTUME DE IARNA BARBATI-25 BUC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
93930000-6 - Servicii de croitorie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
74 BUCATI COSTUME FEMEI
50 BUCATI COSTUME BARBATI
Valoarea estimata fara TVA: intre 29, 400 si 36, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- GARANTIA DE BUNA EXECUTIE CONSTITUITA PRIN VIRAMENT PRIN ORDIN DE P[LATA IN CONTUL DRAOV C-TA NR. RO61 TREZ 2315005XXX000402
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- PLATA SE VA EFECTUA DE CATRE PRESTATOR IN TRIMESTRUL III IN TERMEN DE 15 ZILE CALENDARISTICE DE LA DATA PRIMIRII FACTURII FISCALE EMISA DE CATRE PRESTATOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- PRESTATORI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI(PENTRU PERSOANE JURIDICE ROMANE) SAUDOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE (PENTRU PERSOANE JURIDICE STRAINE)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- MOSTRE DE PRODUSE (CONFECTII) EXECUTATE CONFORM ANEXA 2 SI ANEXA 3 DIN MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI , PARTEA I, NR. 907/06.10.2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE CATRE OFERTANTI SAU REPREZENTANTII LEGALI AI ACESTORA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2008 10:09