Licitatie Publica - SERVICII DE CONROL OFICIAL AL PERFORMANTELOR DE PRODUCTIE LA SPECIA BOVINE
Anunt de participare numarul 6692/24.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA NEAMT
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU, NR.26B, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610029, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA BURLACU, Tel.0233213902, Email: [email protected], Fax: 0233216887
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONROL OFICIAL AL PERFORMANTELOR DE PRODUCTIE LA SPECIA BOVINE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: judetul neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Preluarea animalelor in control oficial la productia de lapte si carne
Constituirea bazei de date si transmiterealor la ANARZ
Transmiterea rezultatelor controlului la crescatori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77500000-5 - Servicii de zootehnie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
control oficial pentru 2500 capete bovine/an- costurile evaluate se vor raporta la volumul activitatii si va fi exprimat in tarif/vaca in control/an
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA SA FIE LEGALIZATA NUMAI IN CAZUL IN CARE OFERTA COMUNA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. eligibilitate - form.12.A(Ordin 155/2006)
2.Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordon.- form.12.B(Ordin 155/2006)
3.Certif.constatatoare privind indepl.oblig.eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, incl. locale - copii legaliz.4. INREGISTRARE: a)- pers.fizice: autorizata pentru act.contr.of.cod CPV77500000-5- asociatii - act legal de constituire, statut, hot.judec.- act. contr. of. -cod CPV 77500000-5b)PENTRU PERSOANE JURIDICE ROMANE /STRAINE: -Certif.emis de Of. Registrului Comertului/Autoriz.de funct.(copii legaliz.) respectiv documente care dovedesc o forma de inregistr./atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SCRISOARE DE BONITATE FINANCIARA EMISA DE O BANCA - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind personalul - form.12.I(Ordin 155/2006)- copie carte munca2.Sa faca dovada reprezentativitatii(locale, judetene)
3.SA PREZINTE PLANUL DE ORGANIZARE A ACTIVITATII
4.PLANUL DE INVESTITII PENTRU 4 ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
INGINER ZOOTEHNIST SAU MEDIC VETERINAR
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2007 11:00
Locul: Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Neamt, str.M.Eminescu, nr.26B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTUL LEGAL SAU IMPUTERNICITUL ACESTUIA - IMPUTERNICIRE LEGALIZATA -DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA form.12.C(ORDIN 155/2006)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleus, nr.6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 602274, Romania, Tel.0234/513296, Email: [email protected], Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire, iar in cazul prezentei proceduri in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a unui act pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Neamt
Adresa postala: Str.M.Eminescu, nr.26B, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610029, Romania, Tel.0233/217666, Email: [email protected], Fax: 0233/216887
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2007 16:15