Licitatie Publica - Servicii de consultan?a in afaceri ?i in management ?i servicii conexe
Anunt de participare numarul 124645/23.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Strada Avalansei, nr.20-22, sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA MIHALCEA, Tel. 0731034736, Email: [email protected], Fax: 3039855, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultan?a in afaceri ?i in management ?i servicii conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Principalul loc de prestare: sediul operatorului economic ca?tigator .
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de consultanta in
managementul proiectului, Servicii de campanii de publicitate;Servicii de organizare
seminarii; Servicii pentru evenimente ?Servicii de Abordare Flexibila a mobilitatii la nivel
European? POSDRU/94/4.1/S/56663. Prestatorul de servicii va pune la dispozitia
autoritatii contractante o echipa formata din experti, cu experien?a ?i competen?e
dovedita, pentru perioada de derulare a contractului, in vederea coordonarii
managementului proiectului men?ionat in prezenta documenta?ie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca-Proiectul?Servicii de Abordare Flexibila a mobilitatii la nivel European? contract POSDRU/94/4.1/S/56663
Valoarea estimata fara TVA: 2, 724, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.08.2011 pana la 31.12.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de10000lei.Forma de constituire prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSDRU/94/4.1/S/56663 este finantat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU) si Bugetul de stat pe 2011 ?i 2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 Certificat de atestare fiscala Certificat impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat de inregistrareemis de ORC.Certificatul constatator eliberat de ORC, valabil la data deschiderii candidaturii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri din activita?i similare a candidatului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2008, 2009 si 2010 trebuie sa fie de minim1000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si profesionala a candidatului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre candidat si persoana respectiva. Dispozitiile art. 190 alin 2 din OUG nr. 34/2006 ale art. 111 din HG nr. 925/2006 se aplica corespunzator.In situatia in care un grup de operatori economici depune candidatura comuna, capacitateatehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile art. 190 alin 2 din OUG nr. 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
ANOFM nu poate angaja personal iar pentru nu a pune in pericol implementarea proiectului deja demarat si in vederea respectarii graficului de activitati se impune achizitia de servicii specializate
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Sel candidatilor calif se va face in conform cu docum de atrib, crit.de sel, in functie de cifra de af.exp similara si exp profesionala, punctaj maxim acordat100 puncte(vezi sect VI.3)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2011 11:00
Locul: ANOFM, str Avalansei , nr 20-22, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Cont inf de la V.6 CRIT SEL. Cifra de afaceri af 2008 2009 2010 intre 1000000 lei si 1300000 lei(5p)Peste 1300000lei(10p)Calitatea de partener/subcontractant in cel putin un proiect finantat din fonduri europene nerambursabile cu un beneficiar public sau privat(5p)Calitatea de partener/subcontractant in cel putin doua proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile cu un beneficiar public sau privat(10p)Experienta profesionala a echipei nominalizate pentru realizarea contractului : manager cu experienta in cel putin un proiect finantat din fonduri europeneconsultant juridic cu experienta in cel putin un proiect finantat din fonduri europene(40p)sau Experienta profesionala a echipei nominalizate pentru realizarea contractului : manager cu experienta in cel putin doua proiecte finantate din fonduri europeneconsultant juridic cu experienta in cel putin doua proiecte finantate din fonduri europene(80p)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta conf. art 256, alin 1 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANOFM, DIRECTIA JURIDICA SI METODOLOGIE
Adresa postala: Strada Avalansei, nr.20-22, sectorul 4, Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel. 0213039831, Email: [email protected], Fax: 0213039858, Adresa internet (URL): www.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2011 10:29