Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultan?a pentru dezvoltarea capacita?ii institu?ionale ?i administrative a DGP-AMPOP


Anunt de participare numarul 133168/18.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: Cornel MIHAI, Tel. +40 213079802, Email: [email protected], Fax: +40 213079802, Adresa internet (URL): http: //www.madr.ro; http: //www.ampeste.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultan?a pentru dezvoltarea capacita?ii institu?ionale ?i administrative a DGP-AMPOP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Asistenta pentru cresterea capacitatii de gestiune tehnica si financiara, a DGP-AM POP in vederea implementarii proiectelor finantate prin POP 2007-2013, pentru perioada 2012-2013, 2. Sprijin pentru elaborarea Programului Operational pentru Pescuit pentru perioada 2014-2020.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
79212000-3-Servicii de auditare (Rev.2)
79420000-4-Servicii conexe managementului (Rev.2)
80570000-0-Servicii de perfectionare personala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta in domeniul derularii fondurilor europene cu referire la Fondul European pentru Pescuit
Valoarea estimata fara TVA: 6, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Ofertan?ii vor constitui garan?ia de participare in cuantum de 130.000 lei reprezentand2% din valoarea estimata a contractului- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;
- Forma de constituire a garantiei: Scrisoarea de garantie bancara, in original (conform Formularului nr.9). Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, sauOrdin de plata in contul RO33TRZ7005005XXX000152 deschis la trezoreria municipiului Bucure?ti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;In cazul in care procedura de licita?ie va fi contestata, iar Consiliul Na?ional de Solu?ionare a Contesta?iilor va respige contesta?ia facuta de catre ofertant, autoritatea contractanta va re?ine din garan?ia de participare suma de 128.700 lei, in temeiul art 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificari ?i completari ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea totala a contractului.Garan?ia de buna execu?ie se va constitui prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi par?iale. In acest sens contractantul va deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozi?ia autorita?ii contractante. Suma ini?iala care se va depune de contractant in contul disponibil astfel deschis, va fi de cel pu?in 1% din pretul contractului, fara TVA, in echivalent lei la data deschiderii contului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a deschide contul la unitatea Trezoreriei Statului in care se va afla suma ini?iala pentru constituirea garan?iei de buna execu?ie, inainte de incheierea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European pentru Pescuit, Programul Operational pentru Pescuit: Axa prioritara 5 - Asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.;
2. Prezentarea Cazierului judiciar ?i Cazierului fiscal pentru societate ?i pentru administrator/administratorii acesteia.
Nota:
Cazierul fiscal ?i cazierul judiciar se vor prezenta pentru societate ?i pentru administratorul (reprezentantul legal) care este semnatarul ofertei sau care a eliberat imputernicirea pentru semnatarul ofertei (in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei).
Cerinta nr. 2: Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.
2. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat.
3. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local.
Certificatul trebuie sa cuprinda situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Toate documentele se vor accepta si in copie conforma cu originalul
Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru inregistrate si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.
Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;
b. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.
c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 3: a) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei din competitie:
? sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/ sau comune;
? sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.
Se va completa si depune Formularul nr. 11 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din sectiunea IV a prezentei documentatii de atribuire.
In cazul unei asocieri, se va completa si depune Formularul nr. 14 din sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, iar fiecare asociat (inclusive leader-ul) este obligat sa prezinte Formularul nr. 11.
b) Se va completa si depune Formularul nr. 12 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din sectiunea IV a prezentei documentatii de atribuire.
In cazul in care ofertantul este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, liderul asocierii va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului de servicii.
Nota:
In cazul in care ofertantul (asocia?ii), subcontractan?ii ?i ter?ul sus?inator daca este cazul, se afla in situa?ia prevazuta la art. 691din OUG nr. 34/2006 cu modificari ?i completari ulterioare, atunci oferta va fi exclusa din procedura de atribuire. In acest sens ofertantul va depune o declara?ie privind conflictul de interese fa?a de persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante ?i anume:
- Ministru VALERIU TABARA;
- Secretar de stat BARNA TANCZOS;
- Director general GHEORGHE VACARU;
- Director general adjunct MARISANDA PIRIIANU;
- Director NICOLAE DIMULESCU Documente care dovedesc forma de inregistrare: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.
Nota:
a. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu men?iunea conform cu originalul. In cazul in care ofertantul declarat ca?tigator a prezentat documentele in copie cu men?iunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita acesuia, inainte de comunicarea rezultatului, sa depuna documentele in original sau copie legalizata.
b. Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;
c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010.NIVEL MINIM:
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 1.500.000 (un milion cinci sute de mii) Euro sau 6.500.000 (?ase milioane patru sute cinci zeci mii) Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea informatiilor privind principalele servicii executate in ultimii 3 ani.
Cerinta minima:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a derulat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte similare in cadrul carora au fost prestate servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini, a caror valoarecumulata sa fie de minim 500.000 (cinci sute mii) sau 2.150.000 (doua milioane o suta cinci zeci mii) Lei astfel: - Servicii de consultan?a in vederea elaborarii programelor opera?ionale sectoriale finan?ate din Fonduri Europene precum ?i a procedurilor ?i instrumentelor ce stau la baza implementarii acestora- Servicii de pregatire profesionala a personalului cu atribu?ii in derularea programelor finan?ate din Fonduri Europene.- Servicii de informare a beneficiarilor in legatura cu derularea programelor opera?ional.
Cerinta nr. 2
Dotare tehnica:
Ofertantul trebuie sa de?ina in proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere, de urmatoarele tipuri de echipamente:
- cel putin 6 calculatoare PC tip laptop;
- facilitati necesare pentru imprimare, multiplicare si scanare a documentelor;
- facilita?i de comunicare voce ?i date.
Cerinta nr. 3
Informatii privindcapacitatea profesionala
Prezentarea echipei de exper?i formata din cel pu?in un expert gradul I (coordonator de proiect)cu pregatirea si experienta profesionala descrisa in caietul de sarcini ?i patrusprezece (14) exper?i cheie gradul II cu pregatire/experien?a profesionala precizate in caietul de sarcini in domeniile:
Economic (analize statistice si previziuni economice si financiare ): min. 2 experti; Analize cost-beneficiu: min. 2 experti;Pescuit (echipamente de pescuit si acvacultura, cunostinte despre acvacultura marina si continentala, tehnologii, aspecte de mediu si sociale): min. 2 experti; Inginerie marina (constructii nave de pescuit): min. 1 expert; Comunicare si informare: min. 1 expert; Strategii de dezvoltare locala: min. 3 experti; Dezvoltare si mentenantade sisteme IT integrate ? min. 1 expert; Legislatie nationala si comunitara (evaluarea impactului noii legislatii comunitare la nivel national, evaluarea constrangerilor legislati
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are un sistem de management al calitatii recunoscut de cel putin un organism de specialitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
Etapele de derulare
30%
Descriere: Descrierea detaliata a etapelor de derulare, propuse de ofertant, pentru realizarea activitatilor, in vederea indeplinirii contractului, inclusiv punctele de referinta, precum si rezultatele si documentele ce trebuiesc prezentate pentru fiecare activitate.
3.
Identificarea riscurilor
7.5%
Descriere: Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
4.
Reducerea/eliminarea riscurilor
7.5%
Descriere: Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara afectarea cerintelor caietului de sarcini
5.
Atributiile si responsabilitatile expertilor
20%
Descriere: Atribu?iile ?i responsabilita?ile exper?ilor pentru ducerea la indeplinire in cele mai bune condi?ii activita?ilor ?i ob?inerea rezultatelor a?teptate
Punctaj maxim componenta tehnica: 65
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. dosar: RO513011 11 11 42 0006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2012 09:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care detin delegatie din partea acestora, pentru a asista la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational pentru pescuit - Axa 5 Asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Pescuit
VI.3) Alte informatii
Referitor la evaluarea ofertelor: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta a are cel mai mic pret.Daca si preturile sunt egale autoritatea contractanta va atribui contractul ofertei cu puncatjul maxim ob?inut la criteriul 2;In cazul in care ?i aici punctajul este egal se va se va lua in considerare punctajul ob?inut la criteriul 3.Principiul se va aplica pana la criteriul 5.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a unui act nelegal al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica - Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 2-4 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Tel. +40 213072300, Fax: +40 213078554, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2012 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer