Licitatie Publica - Servicii de consultant in afaceri si in management si servicii conexe pentru proiectul?Servicii de Abordare Flexibila a mobilitatii la nivel European?
Anunt de participare numarul 129278/26.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Strada Avalansei, nr.20-22, sect 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Mihalcea, Tel. 0731034736, Email: [email protected], Fax: 0213039838, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultant in afaceri si in managementsi servicii conexe pentruproiectul?Servicii de Abordare Flexibila a mobilitatii la nivel European?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul proiectului ANOFM
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de consultanta in managementul proiectului, ?Servicii de Abordare Flexibila a mobilitatii la nivel European? POSDRU/94/4.1/S/56663. Prestatorul de servicii va pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa formata din experti, cu experienta si competente dovedita, pentru perioada de derulare a contractului, in vederea coordonarii managementului proiectului mentionat in prezenta documentatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii de consultanta in managementul proiectului, ?Servicii de Abordare Flexibila a mobilitatii la nivel European? POSDRU/94/4.1/S/56663. Prestatorul de servicii va pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa formata din experti, cu experienta si competente dovedita, pentru perioada de derulare a contractului, in vederea coordonarii managementului proiectului mentionat in prezenta documentatie.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 002, 140RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.11.2011 pana la 31.12.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 10.000 lei; forma de constituireprin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancaraori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect ?Servicii de AbordareFlexibila a mobilitatii la nivel European? (Contract de finantare - POSDRU/94/4.1/S/56663)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil la data sedintei de selectare a canditatilor, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul de stat (original, copie legalizata sau conform cu originalul);
2. Certificat impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, in termen de valabilitate (original, copie legalizata sau conform cu originalul);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita candidatilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In cazul in care candidatura este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.In cazul in care candidatura este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul asocierii.
Cifra medie de afaceri din activitati similare a candidatului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2009 si 2010trebuie sa fie de minim600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
vezi nota justificativa atasata "just.safe 25.08.2011 "
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Selectarea candidaturilor se va face in conformitate cu documentatiade atribuire, criteriile de selectie , punctaj maxim acordat100pct( vezi sec VI.3)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere: conform VI.3
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2011 11:00
Locul: ANOFM, strada Avalansei nr 20-22, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai candidatilor, observatori UCVAP, conform reglementarilor legale in vigoare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Servicii de Abordare Flexibila a mobilitatii la nivel European? (Contract de finantare - POSDRU/94/4.1/S/56663)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Cifra de afaceri din care, pentru o cifra medie de afaceri din activitati similarepe 2009, 2010-20 puncte;Experienta profesionala a echipei nominalizate pentru realizarea contractului-80 puncte;Criterii de atribuireModul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate-30 puncte;Strategia de implementare a activitatilor contractului, inclusiv graficul de implementare-40 puncte;Organizarea si controlul in timp a activitatilor, monitorizarea contractului-30 puncte
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 7000 , Romania , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta -cfm. art. 256 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DirectiaJuridica, OrganizaresiResurseUmane din cadrul ANOFM
Adresa postala: Str. Avalansei nr.20-22, Sector 4 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 7000 , Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. 0213039831, Email: [email protected], Fax: 0213039838, Adresa internet (URL): www.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2011 12:35