Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA ? MANAGEMENTUL PROIECTULUI ECOEMERGE, FINANTAT PRIN PROGRAMUL DE COOPERARE NORVEGIAN PENTRU CRESTERE ECONOMICA SI DEZVOLTARE DURABILA ? ROMŽIA


Anunt de participare numarul 100945/26.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Punct(e) de contact:  Florica Baitan, Tel. 021.316.37.04, In atentia:  Mihaela Batrinca Director General, Email:  [email protected], Fax:  021.316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA ? MANAGEMENTUL PROIECTULUI ECOEMERGE, FINANTAT PRIN PROGRAMUL DE COOPERARE NORVEGIAN PENTRU CRESTERE ECONOMICA SI DEZVOLTARE DURABILA ? ROMŽIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CONSULTANTA ? MANAGEMENTUL PROIECTULUI ECOEMERGE, FINANTAT PRIN PROGRAMUL DE COOPERARE NORVEGIAN PENTRU CRESTERE ECONOMICA SI DEZVOLTARE DURABILA ? ROMŽIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CONSULTANTA ? MANAGEMENTUL PROIECTULUI ECOEMERGE, FINANTAT PRIN PROGRAMUL DE COOPERARE NORVEGIAN PENTRU CRESTERE ECONOMICA SI DEZVOLTARE DURABILA ? ROMŽIA CU O VALOARE TOTALA ESTIMATA DE 352.384, 7 lei cu TVA INCLUS
Valoarea estimata fara TVA: 296, 121.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant de particip 5.922 lei si se constituie conform fisei de date pct 5.5
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85%-Programul de Cooperare Norvegian pentru crestere Economica si Dezvoltare Durabila ?Rom?a15% – Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-formular 4.1.1., Declaratie privind ne?adrarea in prevederile art. 181-Formularul nr. 4.1.2, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularulnr. 4.1.3, Certificatul constatator eliberat de ORC original sau copie legalizata, Certificat de ?egistrare emis de catre ONRC, original sau copielegalizata, vezi fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale-Formularului 4.3.1, Bilanturi contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si la 31.12.2008, vizate si ?egistrate la A.F.P., copii bilant semnate si stampilate conform cu originalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale-Formularului 4.3.1, Bilanturi contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si la 31.12.2008, vizate si ?egistrate la A.F.P., copii bilant semnate si stampilate conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor de servicii similare prestate ?ultimii 3 ani–formular 4.4.1 si anexa, Fisa experienta similara (Formularul nr. 4.4.2, ?cheierea si ?eplinirea cu succes, ?ultimii 3 ani2007, 2008 si2009, a unuictr sau maximtrei ctr de natura si complex similara, cu o valoare totala cumulata de 352.384, 7 Lei vezi fisa de date a achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3 certificate/documente ?original - (exclusiv M.M.P.).copie dupa certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)vezi fisa de date a achizitiei, Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat ?ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de ?eplinirea contractului - completare Formular 4.4.4.Pentru CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru ?eplinirea contractului de achizitie publica se va completa Anexa la Formularul 4.4.4 vezi fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2010 13:00
Locul: Sediul MMP din Bdul Libertatii nr 12 etaj 1, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate sa participe la deschiderea ofertelor insotite de imputernicire scrisa din partea ofertantului si copie dupa CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 85%-Programul de Cooperare Norvegian pentru crestere Economica si Dezvoltare Durabila ?Rom?a si15% – Bugetul de stat
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
85%-Programul de Cooperare Norvegian pentru crestere Economica si Dezvoltare Durabila ?Rom?a15% – Bugetul de stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str Splaiul Independentei nr 5 sector 4, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.16.88, Email:  [email protected], Fax:  021.319.82.46, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Mediului si Padurilor Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Bdul Libertatii nr 12 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Tel. 021.316.37.04, Fax:  021.316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer