Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII de consultanta pentru realizarea documentatiei tehnico-economice pentru obtinerea finantarii in cadrul Programul Operational Regional - Axa 1 de catre Municipiul Suceava, a proiectului ?Reabilitare strazi si pod?


Anunt de participare numarul 132858/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Chiru, Tel. +40 0230212696, Email: [email protected], Fax: +40 023520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII de consultantapentru realizarea documentatieitehnico-economice pentru obtinerea finantarii in cadrul Programul Operational Regional - Axa 1 de catre Municipiul Suceava, a proiectului ?Reabilitare strazi si pod?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborare DALI, studiu topografic, studiu geotehnic, expertize tehnice, Documentatie obtinere Avize si Acorduri, cerere de finantare, asistenta acordata beneficiarului pe parcursul evaluarii proiectului si ulterior pana la semnarea contractului de finantare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71245000-7-Planuri de aprobare, schite de lucru si specificatii (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
71351912-9-Servicii de geologie stratigrafica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de consultanta au drept scop obtinerea finantarii in cadrul Programul Operational Regional - Axa 1, a obiectivului de investitii ?Reabilitare strazi si pod? care consta din reabilitarea elmentelor de infrastructura urbana, asa cum sunt descrise in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 623, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- 12.470 lei, constituita in conditiile art. 86 din HG 925/2006;
- Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792;
- Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de 4403, 499 lei in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006;
- In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezentain original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM.Se va prezentain original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETLOCAL.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere - Anexa 5.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1, astfel:
- Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestformular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.
- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestformular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.
- Completare Formular 69^1, prezenta - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.
NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
- Ion Lungu ? primar
- Viorel Seredeciuc ? viceprimar
- Lucian Harsovschi ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.
Membrii comisiei de evaluare:
- Dan Dura, Sef Serviciul Integrare Europeanapresedinte
- Mihail Jitariuc, director Directia Patrimoniumembru
- Camelia Damian, sef Serviciu patrimoniumembru
- Paul Iftimie, sef Serviciul contencios administrativmembru
- Narciza Nenec, consilier Serviciul Integrare Europeanamembru
- Stefan Vasincu, sef Serviciul Integrare Europeanamembru
- Chiru Luminita, consilier Compartimentul achizitii publicesecretarMembri de rezerva:
- Doinel Borsan, consilier Serviciul Administrare strazi si Sistematizare rutiera;
- Gabriela Lazar, consilier Serviciul Integrare Europeana
- Mihaela Olariu, consilier Serviciul Contencios administrativ
- Rodica Mihalescu, consilier Compartimentul achizitii publice.2). Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestedocumente.
3). Certificate de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestformular.
4). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestformular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestedocumente.
Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
Cerinte:
A). Persoane juridice romane:
1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizata.B). Persoane fizice romane
1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizata.C).Persoane juridice /fizice straine
1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant.
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.247.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: 1) Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; 2). prezentarea unui numar de maxim 2 (doua) contracte in valoare cumulata de cel putin 623.500 lei fara TVA, care sa confirme prestarea in ultimii 3 ani de servicii similare , respectiv elaborare DALI, studii topografice, studii geotehnice, expertize tehnice, documentatie pentru obtinere avize si acorduri, cereri de finantare, asistenta acordata beneficiarului pe parcursul evaluarii proiectului si ulterior pana la semnarea contractului de finantare. In cazul unei asocieri, dovada prestarii de servicii similare in valoare de cel putin 623.500 lei fara TVA va fi indeplinita prin cumul.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine cu contract de munca sau cu contract de colaborare cel putin:
- 1 (un) manager de proiect;
- 1 (un) consultant financiar;
- 1 (un) expert tehnic.
In cazul unei asocieri, cerinta privind asigurarea cu persoane de specialitate va fi indeplinita prin cumul.
In cazul subcontractantilor, cerinta privind asigurarea cu specialistii solicitati se ia in considerare pentru partea lor de implicare.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
A.Manager de proiect.- Absolvent de studii superioare economice sau tehnice, cu diploma de licenta sau echivalenta;
- Absolvent de studii post universitare in domeniul managementului de proiect / curs de specializare pentru Manager de proiect (cod COR 241919) sau echivalent;
- minim 3 ani experienta ca manager de proiect in domeniul coordonarii de proiecte de finantare.B. Consultant financiar
- absolvent de studii superioare economice cu diploma de licenta sau echivalenta;
- minim 3 ani experienta in realizarea analizelor socio-economice, cost beneficiu si economico-financiare.
C. Expert tehnic
- absolvent de studii superioare cu diploma de licenta inginer specialitatea constructii de drumuri si poduri sau echivalenta;
- minim 3 ani experinta in domeniul proiectarii tehnice pe infrastructura urbana.
Informatii despre subcontractanti.
Certificat privind implementarea sistemului calitatii aplicat pe baza standardelor SREN ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S238-384717 din 10.12.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2012 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr. 5 A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1). Modul de departajare al ofertelor cu preturi egale: se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. 2).Informatii privind reglementarile referitoare la impozitare, protectia muncii si conditiile de munca, precum si la protectia mediului se pot gasi la: www.mfinante.ro www.mmuncii.ro www.mmediu.ro. 3).In cazul depunerii unei oferte comune, daca aceasta este declarata castigatoare, se va prezenta Acordul de asociere legalizat la notariat inainte de semnarea contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Suceava - Serviciul contencios administrativ, juridic.
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel. +40 0230212696, Email: [email protected], Fax: +40 0230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2012 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer