Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta realizare Caiet de Sarcini pentru realizare SF pentru proiectul Cablu submarin Romania Turcia (HVDC Link)


Anunt de participare (utilitati) numarul 52194/13.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta realizare Caiet de Sarcini pentru realizare SF pentru proiectul Cablu submarin Romania Turcia (HVDC Link)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LA SEDIUL PRESTATORULUI.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta realizare Caiet de Sarcini pentru realizare SF pentru proiectul Cablu submarin Romania Turcia (HVDC Link)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232310-0 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta realizare Caiet de Sarcini pentru realizare SF pentru proiectul Cablu submarin Romania Turcia (HVDC Link)
Valoarea estimata fara TVA: 353, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie pentru participare - scrisoarea de garantie bancara in original. Cuantumul Garantiei de participare este de 5.000 Lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna; c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
Autoritatea Contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant a carui situatie nu este in conformitate cu art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Pentru a demonstra ca nu este intr-una din situatiile prevazute mai sus ofertantul va prezenta declaratia de eligibilitate Formularul B1. Aceasta declaratie va fi data in fata unui notar public. In cazul unei asocieri Formularul B1 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere.Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele minime referitoare la situatia economico- financiara a ofertantului sunt urmatoarele: - Indicatorul privind solvabilitatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu / Capital propriu + Credite bancare pe termen mediu si lung 40%; - Indicatorul privind lichiditatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Arhive circulante / Datorii curente 100%. Se vor prezenta copiile bilanturilor contabile pe ultimii (trei) 3 ani, inregistrate la Administratia Financiara;
In cazul asocierii documentul de mai sus va fi completate de toti membrii asociati. Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 500.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si / sau profesionala a unui ofertant se va aprecia in functie de experienta, eficienta si eficacitate. In acest sens ofertantul va remite urmatoarele documente: Fisa de informatii generale Formularul B3; Autorizare Formularul B4, daca este cazul; Experienta similara Formularul B5 pentru activitati similare in ultimii 3 ani; Lista cu subcontractantii insotita de acordul de subcontractare, daca este cazul; Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii; Dosar de prezentare a sistemului propriu de managemental calitatii particularizat la lucrarea respectiva; Recomandari din partea altor beneficiari / clienti minim 3, care trebuie sa cuprinda: -modul de indeplinire al obligatiilor; - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; - receptii amanate sau respinse; Declaratii privind dotarile specifice (spatii birouri, birotica) echipamente, mijloace de transport, etc, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului in bune conditii Formularul B7; Declaratii privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pe fiecare faza de activitate cu indeplinirea contractului. Se vor remite CV-urile acestor persoane cat si a specialistilor cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. In cazul asocierii se vor prezenta cele de mai sus pentru toti partenerii asociati. Declaratii privind informatii cu personalul angajat si al cadrelor de conducere Formularul B8.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: 50 LEI + TAVA LA CASERIA SOCIETATII DIN STR. ARMAND CALINESCU 2-4, SECTOR 2 SAU IN CONT RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001 LA BCR SECTOR 1.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2008 10:30
Locul: C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A., Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII FIRMELOR OFERTANTE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti.
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111 sector 4., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2, cod postal 021012, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Tel.021 3035870
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2008 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer