Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA TIC PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTULUI ?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene?,cod MIS ETC 359


Anunt de participare numarul 138829/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara de utilitati publice pentru Serviciul de alimentare cu apa si de canalizare Olt
Adresa postala: str. Crisan, nr.33, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230034, Romania, Punct(e) de contact: Florin Bobicu, Tel. +40 249414144, Email: [email protected], Fax: +40 249414144, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Structuri asociative infiintate de catre UAT
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTATICPENTRUIMPLEMENTAREAPROIECTULUI?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene?, cod MIS ETC 359
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul Autoritatii Contractante
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va furniza servicii de consultantaTIC in vederea implementarii sistemului informatic descris in cadrul proiectului?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene? finantat prin ?Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013? axa prioritara 2 ?Mediu? , domeniul de interventie 2.2?Dezvoltarea infrastructurii si a serviciilor comune de prevenire a dezastrelor naturale sau a celor tehnologice, inclusiv a serviciilor comune de interventie in situatii de urgenta?, Operatiunea 1 : Prevenirea comuna a riscurilor naturale si tehnologice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de consultantaTIC in vederea implementarii sistemului informatic descris in cadrul proiectuluicu titlul ?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene?
Valoarea estimata fara TVA: 971, 695.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura de achizitie si orice imputernicire a unui reprezentant al ofertantului de a participa la sedinta de deschidere nu vor fi incluse in plicul ce contine ofertele, ci in afara coletului, fiind prezentate separat, simultan cu acesta. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garantiei de participare, formularul Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare este 19433.90leiGARANTIA DE PARTICIPARE ESTE IREVOCABILA.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: - Prin virament in RO76BRDE290SV37786802900, BRD Slatina- Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original (Formularul 2)- Prin depunere la casieria Autoritatii Contractante din str. Crisan, nr. 33, Slatina? a unui ordin de plata sau a unei file cec confirmate de catre banca;? a sumei in numerar.Valabilitatea scrisorii de garantie pentru participare va fi de minimum 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garant. de buna executie a contr. se va constitui in cuantum de 5% din pretul contr., exclusiv TVA astfel: printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig.;Garant. de buna executietrebuie sa fie irevocabila.Instr. de garantare tb. sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform. cu contr. garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. -daca partile convin, garant.de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala depusa in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie privind eligibilitatea in originalPersoane fizice / juridice straine :
Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, AC are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, AC va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate certificatele/documentele mentionatemai sus trebuie sa fie prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contr. de achizitie publica.
In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentul mentionat.Neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ?), in original;
2.Certificat de Atestare Fiscala pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor, precum si, daca este cazul, inlesnirile la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in acest domeniu;
3. Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor, precum si, daca este cazul, inlesnirile la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in acest domeniu. Persoane fizice / juridice straine
Prezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, precum si a Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, AC are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, AC va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate certificatele/documentele solicitate trebuie sa fie prezentate in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa prezinte obligatiile exigibile in luna anterioara deschiderii ofertelor precum si, daca este cazul, inlesnirile la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in acest domeniu.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctele 1-3 de mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contr. de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentele mentionate.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?in original.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.Persoanele cu functii de decizie din cadrul AC sunt: Paul Stanescu, Presedinte
Membrii comisiei de evaluare sunt: Ionescu Dumitru Alina Constanta -Manager proiect; Radu Tatiana -Jurist;Rata Florea-Expert tehnic; Luca Veronica-Manager financiar; Nistor Roxana Delia-asistent managerCertificat de participare la licita?ie cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.
AC are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.2. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? in original.
Fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Pentru persoane juridice/fizice romane :
Certificat constatator emis de Oficiul Na?ional al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului de fa?a trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul va fi prezentat in original/ in copie legalizata sau in copie lizibila cu men?iunea conform cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus pentru partea din contract pe care o va realiza.Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri si rezultatul net ale exercitiilor financiare: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani financiar incheiati (2009, 2010, 2011) a ofertantului(operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 1.500.000, 00 lei, echivalent in moneda nationala a ofertantului
Cerinta nr. 1
2. Bilantul contabil aferent anului financiar 2011, vizat si inregistrat de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In cazulin care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctul 2 demai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista efectivelor medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani
Cerinta nr.2 (partea 1)
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)
trebuie sa demonstreze experienta similaraprin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc. Valoarea cumulata a serviciilor prestate anterior trebuie sa
fie de minim 971.695, 16 lei.
Cerinta nr. 2 (partea 1)Cerinta nr.2 (partea 2)
Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/ extras din contract/ proces verbal de receptie etc. care sa confirme prestarea de servicii similareRecomandarile / documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / finalizarea in bune conditii a proiectelor.
Informatii privind personalul de specialitate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat si experti, pentru natura si dimensiunile acestui proiect strategic.
Pentru certificarile solicitate, alaturi de denumirile enumerate se va citi ?sau echivalent?acolo unde nu este specificat.
Contract similar = Contract ce a vizat furnizarea si implementarea de sisteme software hardware si de comunicatii la nivel regional/national.
Manager de proiect - o persoana
Diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul tehnic;
Certificare in managementul proiectelor (PMP, Prince2 sau echivalent);
Minim 5 ani de experienta generala in domeniul specializarii;
Minim 3 ani de experienta in pozitia de manager de proiect.
Expert supervizare implementare tehnica ? o persoanaDiploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul IT&C;
Calificare in domeniul retelelor de calculatoare si comunicatii, dovedita printr-o certificare CCNP sau echivalent;
Calificare in managementul serviciilor de IT, dovedita printr-o certificare ITILv3 sau echivalent;
Calificare in managementul proiectelor, dovedita printr-o certificare CNFPA sau echivalent;
Minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul IT&C;
Experienta intr-o pozitie similara intr-un contract care a vizat implementarea unui sistem informatic integrat;
Expert comunicatii - o persoana
Diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul IT&C;
Detinerea de competente avansate in domeniul geotehnic (Use, installation and troubleshooting of geotechnical instrumentation)
Detinerea de competente avansate in domeniul sistemelor radiocomunicatii Tetra (Motorola DIMETRA Tetra System Course)
De?inere de competente in retele de calculatoare (certificari CISCO - CCNA 1 si CCNA 2, Microsoft Windows Server 2003 sau echivalent);
De?inerea de competente avansate in domeniul sistemelor electrice (Atestat ANRE electrician categoria IIA+B)
Minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul IT&C;
Experienta intr-o pozitie similara intr-un contract care a vizat implementarea unui sistem informatic integrat;
Expert GIS- o persoana
Diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul IT&C;
Certificat de participare la un curs GIS eliberat de o institutie recunoscuta la nivel national/international;
Minim 5 ani de experienta generala in domeniul IT&C;
Experienta in cel putin un proiect care a vizat implementarea unui sistem informatic integrat de mediu care a inclus si o componenta GIS;
Expert securitate informatica - o persoana
Diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul IT&C;
Minim 5 ani de experienta generala in domeniul IT&C;
Certificare privind auditul sistemelor informatice - certificate cum ar fi Certified Information System Auditor ? CISA sau echivalent -.
Certificare profesionala recunoscutana?ional si interna?ional in arhitectura securita?ii sistemelor informatice (ISSAP sau echivalent)
Certificare profesionala recunoscutana?ional si interna?ional in guvernanta TIC a sistemelor informatice de tip enterprise (CGEIT sau echivalent)
Certificare in Managementul securita?ii in cadrul sistemelor informatice ? certificare profesionala Information Systems Security Management Professional ? ISSMP sau echivalentManagementul serviciilor TIC ? certificare profesionala Information Technology Infrastructure Library ? ITIL Foundation sau echivalent -.
Certificare profesionala ca auditor specializat in managementul securita?ii sistemelor informa?ionale bazate pe standardele ISO/IEC 27001 (Certified ISO/IEC 27001 Lead Auditor sau echivalent) pentru a implementa cu succes tehnici de prevenire a fraudei si a accesului nepermis, Persoana desemnata va trebui sa mentina log uri detaliate care sa permita reconstituirea istoriei oricaror date din sistem. Datele si operatiunile din sistem trebuie sa fie protejate prin drepturi specifice asociate fiecarui tip de utilizator.
Expert in testarea securita?ii informatice ? o persoana
Diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul IT&C;
Minim 5 ani de experienta generala in domeniul IT&C;.
Certificari in domeniul securitati informatice, recunoscute international:
? Certificat Licensed Penetration Tester (LPT) sau echivalent;
? Offensive Security Certified Professional (OSCP) sau echivalent;
? Minim 3 ani experienta in domeniul Securitatii Informatiei
Expertprocese si Servicii IT ? o persoana
Diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul tehnic;
Certificare in domeniul managementului serviciilor IT (ITILv3 sau echivalentul);
Cunoasterea unei metodologii de management al proceselor Six Sigma sau echivalent;
Minim 5 ani experienta generala in domeniul TIC
Expertmediu si managementul calitatii
Diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul ecologiei si protectiei mediului;
Certificare dovedita privind cunoasterea unei metodologii de management al proceselor Six Sigma sau echivalent;
Certificare dovedita in domeniul managementului calitatii si pentru mediu
Minim 5 ani de experienta profesionala generala in domeniu;
Expert management situatii de urgenta
Diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul stiintelor militare/ situatiilor de urgenta;
Minim 5 ani experienta generala in domeniu;
Participare in minim 1 proiect ca expert in managementul situatiilor de urgenta.
Cerinta nr. 4
Informatii privind persoana care sus?ine ofertantul sau asocierea(art.190 din OUG nr. 34/2006)
Cerinta nr 4.
Cerinta nr 5
Informatii privind subcontractantii
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: A se vedea Anexa -Metodologia de calcul
2.
Riscurile identificate care pot afecta executia contractului se acorda astfel:
40%
Descriere: 2.1.1 Numarul de riscuri generale identificate , descrise si argumentate care pot afecta executia proiectului 2.1.2 Numarul de planuri de contingenta a riscurilor generale identificate, fara a afecta cerintele caietului de sarcini. 2.2.1 Numarul de riscuri specifice identificate , descrise si argumentate care pot afecta executia proiectului 2.2.2 Numarul de planuri de contingenta a riscurilor specifice identificate, fara a afecta cerintele caietului de sarcini A se vedea Anexa -Metodologia de calcul
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20/19.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 12:00
Locul: la sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Participantii la sedinta de deschidere vor prezenta, la sedinta de deschidere, o imputernicire din partea unui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene?, ?Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013? axa prioritara 2 ?Mediu? , domeniul de interventie 2.2?Dezvoltarea infrastructurii si a serviciilor comune de prevenire a dezastrelor naturale sau a celor tehnologice, inclusiv a serviciilor comune de interventie in situatii de urgenta?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a 2 sau mai multe oferte cu preturi egale, care se claseaza pe primul loc, se va proceda la solicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertanti. Ofertele vor fi prezentate sigilate, in plic inchis, la sediul Autoritatii contractante in termenul precizat in solicitare. In cazul in care ofertele financiare retransmise contin preturi egale, se va solicita transmiterea unei noi oferte financiare in vederea departajarii ofertelor depuse, pina la departajarea acestora.In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a 2 sau mai multe oferte cu punctaje egale, care se claseaza pe primul loc, se va proceda la solicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertanti. Ofertele vor fi prezentate sigilate, in plic inchis, la sediul Autoritatii contractante in termenul precizat in solicitare. . In cazul in care ofertele financiare retransmise nu duc la departajarea ofertelor, se va solicita transmiterea unei noi oferte financiare in vederea departajarii ofertelor depuse, pina la departajarea acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara de Utilitati Publice pentru Serviciul de Alimentare cu Apa si de Canalizare ?Oltul?
Adresa postala: str.Crisan, nr.33, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230034, Romania, Tel. +40 249414144, Email: [email protected], Fax: +40 249414144
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2012 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer