Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA
Anunt de participare numarul 133905/15.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050061, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Pascu, Tel. +04 0213156911, Email: [email protected], Fax: +04 0213156911, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: MAI/DGIPI-str.Alexandru Beldiman, nr.2, sector5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Servicii de consultanta in managementul de proiect in vederea implementarii proiectului, ,Optimizarea activitatii de pregatire profesionala in cadrul DGIPI in sistem E-Educatie, cod SIMIS 23150."
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru realizarea obiectivelor acestui proiect, Directia Generala de Informatii si Protectie Interna doreste sa achizitioneze servicii profesionale de consultanta in sprijinul coordonarii implementarii proiectului.
Cantitatea detaliata si specificatiile tehnice pentru serviciile de consultanta se regasesc in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 205, 223RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Grantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata), mai putin numerar la casieria autoritatii contractante.Se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru depunerea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (valabilitatea ofertei este de la data limita de depunere a ofertelor panala incheierea contractului(cf. art.85 lit.HG 925/2006)3. Cuantum: 24.000 lei.Contul de garantii al Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna: RO71TREZ7055005XXX002844 deschis la Trezorerie sector 5, Cod fiscal :12558583;4.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului.2.Cuantumul garantiei de buna executie este de10 % din pretul contractului, fara TVA;3.Forma de constituire a garantiei de buna executie?Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.4.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala-program finantat din fonduri comunitare: ?Optimizarea activitatii de pregatire profesionala in cadrul DGIPI in sistem E-Educatie?, Cod SIMIS 23150
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;
a)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice
b)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale
Certificatele trebuie sa prezinte lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cristian-Gheorghe Latcau-Director General
Sava Mihai-Director Adjunct
Jurca Adrian- Director Adjunct
Daniel Visoiu- Manager Proiect
Eugen Militaru- Membru Comisie
Gabriel Ungureanu- Membru Comisie
Laurentiu Andrei- Responsabil Achizitii Publice
Aurelian Vasile- Responsabil Tehnic
Catalin Rusu- Responsabil Tehnic UIP
6)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Operatorul economic ofertant trebuie sa completeze:
In cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Neindeplinirea uneia din cerintele solicitate in cadrul documentelor enumerate mai susva conduce la excluderea operatorului economic din procedura de atribuire.
In cazul in care in carein tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competenta in acest sens.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii directe de la autoritatile competente.
Se va prezenta Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorialdin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Certificat constatator in original, copie legalizata, sau copie semnata conform cu originalul.
Ofertantul declarat castigator, inainte de comunicarea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original pentru verificarea conformitati acestuia cu cel depus in oferta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sustinere economica si finaciara
Bilantulcontabile pe ultimii 3 ani finaciari incheiati;
Informatii generale inclusiv cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati.(media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie cel putin egala cu 2000000 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Coordonator de proiect:
-studii superioare cu diploma de licenta in domeniul economic, juridic, tehnic;
-certificari in Management de proiect(certificat profesional pentru ocupatia de Manager de Proiect cf.COR 241919[sau codul ocupational echivalent pentru alte tari si certificare internationala in management de proiect eliberata de o asociatie profesionala internationala [PRINCE 2 sau PMI sau echivalent] cu specificarea metodologiei de management de proiect utilizate;
- minimum 5 ani experienta profesionala in domeniile studiilor superioare absolvite;
-minimum 3 aniexperienta in managementul de proiect
Consultanti: - 3 persoane cu experienta in elaborarea de proiecte de investitii si implementarea/ managemetul/gestionarea contractelor de executie a proiectelor de investitii;
-diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata, in domeniul economic sau tehnic;
-Cunostinte solide de project management, dovedite prin certificari profesionale relevante;
-Cursuri de pregatire in domeniul managementului calitatii (certificat de auditor autorizat ISO9001 sau echivalent)
-Minimum 5 ani experienta profesionala in domeniul studiilor superioare absolvite- Experienta profesional in elaborarea, managementul si gestionarea unor contracte similare;
-sa fi participat ca membrii in cel putin oechipa de proiect care sa fi avut ca obiectiv implementarea unui sistem IT similar cu al proiectului de fata, -trei persoane custudii superioare in domeniul IT&C
-minim 3 ani de experienta profesionala in domeniul IT&C;
-cunostinte solide de project management, dovedite prin certificari profesionale relevante;
-certificare MCTS(Microsoft Tehnology Specialist)sau echivalent
-cel putin o persoana cu minim 3 ani experienta in instalarea, configurarea si optimizarea sistemelor de operare de tip server;
-cel putin o persoana cu minim 3 ani experienta in proiectarea centrelor de date si a acentrelor de back-up;
-cel putin o persoana cu 3 ani experienta in domeniul implementarii de retele complexe de date;
- sa fi participat ca membrii intr-un proiect care sa fi avut ca obiectiv implementarea unui sistem IT similar cu al proiectului de fata.
Informatii privind aociatii sausubcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ofertantul va respectaprevederile O.M.A.I 74/19.03.2010 pentru aprobarea Normelor de protectie a informatiilor clasificate secret de serviciu in domeniul activitatilor contractuale in cadrul MAI
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici ofertanti, participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza imputernicirii semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect/program finantat din fonduri comunitare: ?Optimizarea activitatii de pregatire profesionala in cadrul DGIPI in sistem E-Educatie?, Cod SIMIS 23150
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua uematoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractanteconsiderat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGIPI-Biroul Reglementari Juridice
Adresa postala: str.Alexandru Beldiman, nr.2, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050061, Romania, Tel. +04 0213037080, Fax: +04 0213156911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 10:51