Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA


Anunt de participare numarul 137221/05.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050061, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Andrei, Tel. +40 213156911, Email: [email protected], Fax: +04 213156911, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: MAI/DGIPI-str.Alexandru Beldiman, nr.2, sector5, Bucurest
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Servicii de consultanta in managementul de proiect in vederea implementarii proiectului, ,Optimizarea activitatii de pregatire profesionala in cadrul DGIPI in sistem E-Educatie, cod SIMIS 23150."
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru realizarea obiectivelor acestui proiect, Directia Generala de Informatii si Protectie Interna doreste sa achizitioneze servicii profesionale de consultanta in sprijinul coordonarii implementarii proiectului.Cantitatea detaliata si specificatiile tehnice pentru serviciile de consultanta se regasesc in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 205, 223RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Grantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art.86 din H.G nr. 925/2006(virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori deo societate de asigurari, ordin de plata), mai putin numerar la casieria autoritatii contractante. Se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru depunerea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (valabilitatea ofertei este de la data limita de depunere a ofertelor pana la incheierea contractului (cf. art.85 lit.HG 925/2006) 3.Cuantum: 24.000 lei. Contul de garantii al Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna: RO71TREZ7055005XXX002844 deschis la Trezorerie sector 5, Cod fiscal :12558583; 4.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului. 2.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, fara TVA; 3.Forma de constituire a garantiei de buna executie ?Conform prevederilor art. 90, alin.(1)din H.G.R. nr. 925/2006.4.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial, , Cresterea Competitivitatii Economice": ?Optimizarea activitatii de pregatire profesionala in cadrul DGIPI in sistem E-Educatie?, Cod SIMIS 23150
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitateaOfertantul va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea III - in original;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III - in original;3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;a)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice;b)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale;
Certificatele trebuie sa prezinte lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III - in original(conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010).5)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006(Formularul nr.4 din Sectiunea III).Lista persoanelor cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform art.69^1 din OUG34/2006: Gelu Oltean-Director GeneralMarius Linul-Director AdjunctMihai Jurca- Director AdjunctValentin Dinu- Manager ProiectEugen Militaru- Membru ComisieGabriel Ungureanu- Membru ComisieLaurentiu Andrei- Membru Comisie
Victor Pana- Membru ComisieCatalin Rusu- Membru Comisie
Emanuel Balc- Membru Comisie
6)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Operatorul economic ofertant trebuie sa completeze: 7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr.5 din Sectiunea III.In cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Neindeplinirea uneia din cerintele solicitate in cadrul documentelor enumerate mai sus va conduce la excluderea operatorului economic din procedura de atribuire.In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii directe de la autoritatile competente. Pentru persoanele juridice romane: Se va prezenta Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.In conformitate cu prev.OMAI nr.74/2010 pentru aprobarea Normelor de protectie a informatiilor clasificate secrete de serviciu in domeniul activitatii contractuale desfasurate in MAI, operatorii economici vor prezenta in cadrul documentelor de calificare avizul/avizele de securitate industriala emis/emise de catre DGIPI.
Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Certificat constatator in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", .Ofertantul declarat castigator, inainte de comunicarea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original pentru verificarea conformitati acestuia, cu cel depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani finaciari incheiati;
Se vor prezenta bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2009-2011), vizate si inregistrate, conform prevederilor legale- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul".
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati(2009, 2010, 2011)trebuie sa fie cel putin egala cu 2000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Coordonator de proiect:
-studii superioare universitare de lunga durataeconomice, juridice sau tehnice (se vor prezenta diplome de absolvire in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata)
-certificare in Management de proiect (dovedita prin certificate profesionale pentru ocupatia de Manager de Proiect cf.COR 241919 ori certificare internationala in managementul de proiect eliberat de o asociatie profesionala internationala [PRINCE 2 sau PMI sau echivalent] cu specificarea metodologiei de management de proiect utilizate;
- minimum 4 ani experienta profesionala in domeniul studiilor superioare absolvite;
- minimum 2 ani experienta in managementul de proiect;
-se vor prezenta documente suport din care sa rezulte faptul ca din punct de vedere al pregatirii si competentelor/calificarilor profesionale se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit.
a)Consultantii management proiecte de investitii:
1.una sau mai multe persoane cu experienta in elaborarea de proiecte de investitii si implementarea/ managementul/gestionarea contractelor de executie a proiectelor de investitii care impreuna sa indeplineasca toate cerintele de mai jos:
-studii superioare universitare de lunga durata, in domeniul economic sau tehnic (se vor prezenta diplome de absolvire in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata;
-cunostinte solide de project management dovedite prin certificari profesionale relevante;
- minimum 4 ani experienta profesionala in domeniul studiilor superioare absolvite;
- sa fi participat ca membrii in cel putin o echipa de proiect care sa fi avut ca obiectiv implementareaunui sistem IT similar cu al proiectului de fata.
-se va prezenta CV actual aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte;
b)Consultantii tehnici:
1.una sau mai multe persoane cu experienta in instalarea, configurarea si optimizarea sistemelor de operare de tip server care sa indeplineasca: - minim 2 ani experienta specifica in instalarea, configurarea si optimizarea sistemelor de operare de tip server.
2.una sau mai multe persoane cu experienta in instalarea, configurarea si optimizarea sistemelor de operare de tip server care sa indeplineasca :
- minim 2 ani experienta specifica in proiectarea centrelor de date si a centrelor de back-up.
3.una sau mai multe persoane cu experienta domeniul implementarii de retele complexe de date care sa indeplineasca :
- minim 2 ani experienta specifica in domeniul implementarii de retele complexe de date;
Consultantii tehnici trebuie sa indeplineasca cerintele de mai jos:
-studii superioare universitare de lunga durata in domeniul IT&C;
- certificare MTCS(Microsoft Tehnology Specialist) sau echivalent;
- minim 4 ani experienta profesionala in domeniul studiilor superioare absolvite;
-dovada studiilor va fi prezentata prin diplome de absolvire in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata;
-dovada calificarilor va prezentata prin certificari in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata;
- se va prezenta CV actual aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de fiecare titular in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ofertantul va respecta prevederile O.M.A.I 74/19.03.2010 pentru aprobarea Normelor de protectie a informatiilor clasificate secret de serviciu in domeniul activitatilor contractuale in cadrul MAI(nr.telefon informatii aviz de securitate - 021/3037080 interior 12070)
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 11:00
Locul: La sediul Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici ofertanti, participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza imputernicirii semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial, , Cresterea Competitivitatii Economice"Optimizarea activitatii de pregatire profesionala in cadrul DGIPI in sistem E-Educatie?, Cod SIMIS 23150
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prev.OMAI nr.74/2010 pentru aprobarea Normelor de protectie a informatiilor clasificate secrete de serviciu in domeniul activitatii contractuale desfasurate in MAI, vor prezenta in cadrul documentelor de calificare avizul/avizele de securitate industriala emis/emise de catre DGIPI.Pentru obtinerea avizului ofertantul va adresa in timp util cu minim 30 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor o solicitare scrisa DGIPI respectand prev.art.11 al OMAI 74/2010.In cazul in care pe parcursul derularii contractului apare necesitatea ca operatorul economic (contractantul) sa acceseze informatii clasificate ?secrete de stat?, acesta va solicita ORNISS eliberarea certificatului de securitate industriala si va implementa toate masurile de protectie a informatiilor clasificate secrete de stat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGIPI-Biroul Reglementari Juridice, Tel.+04 0213037080 , Fax: +04 0213156911
Adresa postala: str.Alexandru Beldiman, nr.2, sector 5, Localitatea: Bucurest, Cod postal: 050061, Romania, Tel. +04 0213037080, Email: [email protected], Fax: +04 0213156911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer