Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA ACTUALIZAREA STRATEGIEI DE DEZVOLTARE LOCALA A MUNICIPIULUI ONESTI


Anunt de participare numarul 118650/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, Tel. 0234.317132, In atentia:  Camelia Paval, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234.312502, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA ACTUALIZAREA STRATEGIEI DE DEZVOLTARE LOCALA A MUNICIPIULUI ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CONSULTANTA ACTUALIZAREA STRATEGIEI DE DEZVOLTARE LOCALA A MUNICIPIULUI ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CONSULTANTA ACTUALIZAREA STRATEGIEI DE DEZVOLTARE LOCALA A MUNICIPIULUI ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 121, 081.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 2421 lei; Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, buget de stat, fonduri structurale nerambursabile (Fondul Social European ? Axa prioritara 1, Domeniul de interventie 1.1)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 - privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completat, semnat si stampilat2. Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completat, semnat si stampilat3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat si bugetului asigurarilor sociale emis de organele competente, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale pentru sediul social si toate punctele de lucru, valabile la data deschiderii ofertelor, fara datorii
5. Formular ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura , pe propria raspundere , semnata si stampilta de reprezentantii legali ai ofertantilor6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, ce trebuie sa cuprinda: domeniul principal de activitate, domeniile secundare, situatia juridica a ofertantului, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitii (servicii de consultanta).Documentul va fi emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Formular 7 - Informatiigenerale privind situatia economico-financiara, completat, semnat si stampilat, ce va contine:
- Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Formular 8 ? o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de serviciise confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
10. Experienta similara: se va prezenta formularul semnat si stampilat in care se va mentiona denumirea a minim o stategie de dezvoltare locala, a unei localitati urbane sau rurale. Se va face dovada aprobarii acesteia de catre Consiliul Local al respectivei localitati. Contractul de servicii trebuie sa fie prestat in ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor.Se va atasa si procesul verbal si contractul de prestari servicii
11. Formularul 9 - Informatii despre personalul implicat in realizarea contractului.Se va prezenta lista personalului implicat in prestarea serviciilor, din care obligatoriutrebuie sa faca parte:
- un sociolog
- un consultant in management
Se vor prezenta copii ale autorizatiilor/certificatelor si CV-urile aferente12. Formular 10-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului13. Formularul 12 - privind subcontractantii: se solicita prezentareaspecializarii acestora, precum si partea din contract , valoarea pe care o vor executa si ponderea acestora din totalul serviciilor, nume, adresa
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
90%
90
Descriere: Componenta financiara
2.
Facilitati: nr. maxim de brosuri suplimentare ce contin strategia de dezvoltare a Municipiului Onesti
10%
10
Descriere: Nr. bros suplim/Nr.max bros suplim x 10 = n2 pct
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
Pondere componenta tehnica: 10 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): (Fondul Social European ? Axa prioritara 1, Domeniul de interventie 1.1)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura de atribuire este ?licitatie deschisa on - line?.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona ? In atentia Biroului Achizitii Publice), iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul invitatiei de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.Corespondenta dintre autoritatea contractanta si ofertantii din cadrul procedurii pe parcursul etapei de evaluare a ofertelor se va realiza prin fax.OFERTANTII VOR LUA TOATE MASURILE NECESARE PENTRU CA NUMERELE DE FAX DECLARATE SI CONTUL DE ACCES CREAT PE SEAP SA FIE FUNCTIONALE PE TOATA PERIOADA PROCEDURII DE ATRIBUIRE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul Oituz, nr. 17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2011 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer