Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta aferente obiectivului: "Reabilitarea zonelor urbane cu deficit major in retele publice de alimentare cu apa si canalizare zona Petricani, sector 2 - Deviere artere de apa potabila Dn 1000mm pe strada Petricani, sector 2" .


Anunt de participare numarul 130977/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta aferente obiectivului: "Reabilitarea zonelor urbane cu deficit major in retele publice de alimentare cu apa si canalizare zona Petricani, sector 2 - Deviere artere de apa potabila Dn 1000mm pe strada Petricani, sector 2" .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta aferente obiectivului: "Reabilitarea zonelor urbane cu deficit major in retele publice de alimentare cu apa si canalizare zona Petricani, sector 2 - Deviere artere de apa potabila Dn 1000mm pe strada Petricani, sector 2"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71600000-4 - Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 349, 966RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. de par.6.999, 32 lei/echiv. euro, resp. 1.654, 45 euro. inst.de gar. emis de o soc.banc. sau de asig.; gar.de buna ex. 7% din val. ctr. fara TVA (instr.gar./Scris de gar banc. de buna ex.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratia privind calitatea de participant la proceduraCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010),
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie egala sau mai mare cu690.000 lei, respectiv 163.097, 44 euro (curs 1 euro = 4, 2306 lei). Lichiditatea generala sa fie cel putin egala cu 100%.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate la organele competente, in copie semnata si stampilata?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea, in copie ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea documentelor solicitate mai sus. Asigurarea riscului profesional - prezentarea unei declaratii pe propria raspundere ca, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, va incheia o polita cu privire la asigurarea riscului profesional, pe care o va prezenta in maxim 30 de zile de la semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaInformatii privind capacitatea profesionalaInformatii privind subcontractantiiInformatii privind asociereaStandarde privind asigurarea calitatiiStandarde de protectia mediuluiInformatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dec. priv. lista princ. serv. sim. prest. in ult. 3 ani. Fisa priv.exp. sim. - of. trebuie sa prez. dovada ca in ultimii 3 ani a pres. serv. sim., a cel mult 3 contracte de consultanta (supervizare) a executieide lucrari de foraj orizontal pentru conducte cu diametre mai mari de Dn 800mm si de executie lucrari de alimentare cu apa, din care unul de minim 350.000 lei, respectiv82.730, 59 euro. Se vor anexa, copii ale ctr. decl., certif./doc. emise sau contrasem. de o autorit. contract. ori de catre clientul privat beneficiar, continand val., per., locul pres. serv. recom. din partea beneficiarilor. Doc. emise in alte limbi, se vor prez. insotite in trad. in limba romana. Dec. priv. dot. cu echip. Specif.: util., instal., echip. teh., res. hardware si software si alte mij. fixe pe care of. le considera utile si se angaj. sa le util. pt. indep. ctr. fara a fi necesara solic. ult. a altor echip. Of. trebuie sa faca dov. det. in prop. sau cu ctr. de inch., a utilaj., instal. si echip. Of. tb. sa compl. o Declaratie priv. partea/partile din ctr. care sunt indep. de subcontr. si spec. acest., insotita si de acordurile de subcontractare. In caz de asoc., se va prezenta Acord de asociere. Doc. emisede org. indep. nat. sau internat. care atesta certif. sist. de manag. al cal. fir. of. respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echiv. Pt. luc. supuse of., doc. emisede org. indep. nat. sau internat. care atesta certif. sistemului de manag. de protec. a med., res. SR EN ISO 14001:2005 sau echiv., doc. emisede org. indep. nat. sau internat. care atesta certif. priv. res. stand. de san. si sec. in munca res. OHSAS 18001:2008 sau echiv., in copie cf. cu orig., val. la data desc. of.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2011 12:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta delegatia (imputernicirea societatii ofertante) precum si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
NOTA: Durata contractului de achizitie publica: Conform caietului de sarcini. Durata prestarii serviciului va fi pe toata durata de executie a lucrarilor aferente obiectivului + 24 de luni durata perioadei de garantie de la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor pana la receptia finala. Se estimeaza un termen de executie de maxim 9 de luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer