Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta, analiza economica, monitorizare si gestiune financiara pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucuresti, acord cadru ? 4ani


Anunt de participare numarul 123162/09.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala:  BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040532, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIAN CORMOS, Tel. 021.336.03.60, Email:  [email protected], Fax:  021.336.03.60, Adresa internet (URL):  www.ps4.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta, analiza economica, monitorizare si gestiune financiara pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucuresti, acord cadru ? 4ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sectorul 4 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 8, 008, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 contracte subsecvente.Valoarea celui mai mic contract subsecvent este de 94.049 lei fara TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 1.963.318lei, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru negocierea unui contract de finantare externa cu Banca Europeana de Investitii, in vederea realizarii Programului multianual de reabilitare termica a blocurilor de locuinte, de pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucuresti, in perioada 2011-2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66171000-9 - Servicii de consultanta financiara (Rev.2)
72221000-0-Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.2)
79412000-5-Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 contracte subsecvente ce au ca obiect:
-structurarea de imprumuturi interne
-restructurarea/refinantarea de imprumuturi interne
-structurarea de imprumuturi externe-monitorizare si gestiune operationala/financiara
-raportare financiara (analiza economica)
Valoarea estimata fara TVA: 8, 008, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 10 000 lei, pentru a IIa etapa.Garantia de buna executie - 1% din valoarea fara TVA, a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Sectorului 4 al Municipiului Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa privind informatii generale. 2.Declaratie privind eligibilitatea. 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006. 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 5.Certificat de participare cu oferta independenta. 6. Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice. 7.Certificatului privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale. 8.Certificat constatatoremis de oficiul teritorial al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca activitatea principala este cea de Activitati de consultanta pentru afaceri si management ? cod CAEN 7022. 9.Certificat de inregistrare fiscala ? copie simpla.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte similare, prestate in ultimii 3 (trei) ani cu toti beneficiarii (autoritati contractante sau clienti privati).
2.Declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora.
3. Certificat ISO 9001 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru pentru activitati de consultanta pentru afaceri si management.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Experienta similara -cel putin 1.950.000 lei, fara TVA.2.Personal de specialitate: - 1 Expert financiar ? certificat CAFR;
- 1 Expert financiar ? diploma ACCA;
- 1 Expert financiar ? specializarea finante/contabilitate/banci;
- 3 Experti financiari - experienta financiara, sa detina cunostinte solide de raportare International Financial Reporting Standards (IFRS);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Numarul mare de proceduri ulterioare si desfasurarea lor inintervale de timp indelungate.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Vor fi selectati primii 20 de candidati, dupa aplicarea unui algoritm de calcul pentru Criteriul de selectie - Experienta similara.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2011 11:00
Locul: Sector 4 al Municipiului Bucuresti - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care isi depun candidatura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii - Directia de Dezvoltare Urbana
Adresa postala:  BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040532, Romania, Tel. +4 021 3360 360, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 3360 360, Adresa internet (URL):  www.ps4.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2011 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer