Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA DE CERCETARE SOCIOLOGICA SI SERVICII DE INSTRUIRE IN VEDEREA UTILIZARII UNEI APLICATII INFORMATICE


Anunt de participare numarul 139182/27.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Sediul central ANAF, Tel. +40 0213872370, In atentia: Melania Cozma, responsabil procedura, Email: [email protected], Fax: +40 0213199676, Adresa internet (URL): www.anaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA DE CERCETARE SOCIOLOGICA SI SERVICII DE INSTRUIRE IN VEDEREA UTILIZARII UNEI APLICATII INFORMATICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: -conform Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CONSULTANTA DE CERCETARE SOCIOLOGICA SI SERVICII DE INSTRUIRE IN VEDEREA UTILIZARII UNEI APLICATII INFORMATICE in cadrul proiectului ?Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta ? premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice?, cod SMIS 31224. Realizarea unei cercetari sociale pentru evaluarea relatiei contribuabili ? A.N.A.F. si analiza nevoilor de dezvoltare a serviciilor fiscale, identificarea elementelor ce vor orienta o campanie media, furnizarea unui modul participativ din randul contribuabililor pentru intalnirile ce urmeaza a fi organizate de catre administratia fiscala si cresterea capacitatii administrative prin instruirea unui numar de functionari in analiza, prelucrarea si introducerea datelor si in utilizarea unei aplicatii informatice care permite prelucrarea statistica a datelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79315000-5 - Servicii de cercetare sociala (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 133, 230.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 11.350 lei.Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC, in temeiul art.2781, alin.(1) din OUG 34/2006, este de 4.913, 23leiGarantia pentru participare se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 4.913, 23lei, conform prevederilor art.2781 alin.(1) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa de catre C.N.S.C.b) virament bancar in contul autoritatii contractante;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 4% din suma fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie fie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art.86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator;b) in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.- In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata de catre operatorul economic si dupa caz, de tertul sustinator. Incadrarea ofertantului sau dupa caz, a eventualului tert sustinator in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Se solicita completarea si prezentarea Formularului 1, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal, sau de catre persoana imputernicita de acesta.
2. a)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Formularul 2 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.
b) Prezentarea de documente relevante privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.Persoane fizice/juridice romane: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice/fizice straine: prezentarea oricarui document care e un document similar, edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Incadrarea operatorului economic in situatiile prevazute la art. 181, sau dupa caz a tertului sustinator in situatiile prevazute la art. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentele in original/copie legalizata in termen de 3 zile de la comunicarea rezultatului aplicarii procedurii.
3. Completarea si prezentarea Formularului 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentadin Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. In cazul unei asocieri, fiecare ascociat va prezenta documentele solicitate. In cazul unei asocieri, formularul va fi prezentat de fiecare ofertant.
4. Completarea si prezentarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare - Declaratia privind conflictul de interese pentru ofertanti, - semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.Documentul va fi prezentat de fiecare asociat si de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Octavian Deaconu, secretar general, Narcisa Stefania Bradeanu, director general, Ioana Toma, director general, Paul Soviani, director, Andrei Pavel, director, Sabina Zeres, director, Laura Vlasceanu, sef serviciu.
5. Completarea si prezentarea Formularului 5- Declaratia privind calitatea de participant la procedura din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. In cazul prezentarii unei oferte comune de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicita completarea acordului de asociere. Aceasta se va legaliza la solicitarea achizitorului in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. a)Persoane juridice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date:
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
e) domeniul de activitate principal;
f) domeniile de activitate secundare;
g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.
b) Alte entitati legale (operatori economici din sectorul non-profit, institutii publice) vor prezenta documente din care sa reiasa ca sunt abilitate sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.
c) Persoanele juridice straine vor prezenta documente ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine.
Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Documentele emise in alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata si legalizata.
Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
In cazul unei asocieri se vor prezenta documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca a realizat o medie a cifrei de afaceri globala anuale pe ultimii 3 ani de minimum 1.130.000 lei (sau echivalentul in moneda nationala a ofertantului).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita operatorului economic informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si specializarea subcontractantilor.
Formularul Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii din Sectiunea Formulare, completat daca este cazul, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta similara in ultimii trei ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), respectiv ca dus la bun sfarsit servicii similare prin intermediul a maximum 4 (patru) contracte care au avut, fiecare in parte ori cumulat, urmatorul obiect: (1) o cercetare sociala (culegere de date) pe baza de chestionar aplicat fata-in-fata pe esantioane probabiliste mari (de cel putin 10.000 subiecti) pentru care a fost asigurata o rata de raspuns de minimum 85%;(2) realizarea de studii sociologice (altele decat studii de piata) cu metode calitative incluzand interviuri semistructurate sau in profunzime si focus-grupuri;
Experienta similara, continuare: (3) un raport de cercetare continand o analiza integrata a datelor cantitative si calitative si recomandari fundamentate pe baza rezultatelor obtinute intr-un studiu sociologic (altceva decat studii de piata) in care a fost utilizat un mix de metode cantitative si calitative;(4) o cercetare sociala, indiferent de metodologia si metodele aplicate avand una dintre urmatoarele teme: economie informala/comportamente economice, mediu de afaceri, calitate a vietii, stratificare sociala, migratie, fiscalitate, politici publice, servicii publice, mediu institutional, retele sociale, studii comunitare.
Experienta similara, continuare: Prin serviciu similar se intelege acel contract al carui obiect si complexitate este de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura de achizitie publica.
Formularul Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acestaOperatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana
a)Declaratia va fi insotita de o Lista a principalelor contracte din ultimii 3 ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care contractele au avut durata multianuala, ofertantii vor detalia valoarea partii din contract pentru perioada ultimilor trei ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor.
Experienta similara, continuare: b) Contractele prezentate in lista vor fi confirmate prin recomandari de la beneficiari (in cazul subiectilor de drept privat) sau documente constatatoare emise de institutii publice in conformitate cu prevederile art. 97ยน, alin.(1) din H.G. nr. 925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Din recomandarile sau documentele constatatoare prezentate de ofertant trebuie sa rezulte explicit ca acesta a dus la indeplinire contractele respective fara a aduce prejudicii beneficiarului/autoritatii contractante.
Recomandarile sau documentele constatatoare vor fi prezentate in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie certificata pentru conformitate cu originalul, datate, semnate si parafate de emitent.Se va permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractele repective in indeplinirea contractelor respective.
Experienta similara, continuare: In cazul contractelor cu durata multianuala si/sau contracte aflate in executare la data depunerii ofertelor, si pentru care ofertantul a detaliat valoarea aferenta ultimilor trei ani, se vor prezenta documente relevante in functie de stadiul indeplinirii contractului respectiv.
Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personalul de specialitate si expertii care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului)
Expert-cheie 1: lider de echipaCalificari:
Studii universitare (licenta /masterat/ doctorat)
absolvite in domeniul sociologie sau psihosociologie sau comunicare sau economie.
Experienta profesionala- cel putin 3 ani experienta generala in domeniul studiilor superioare absolvite.
- minimum 1 raport de cercetare (individual sau colectiv) cu ISBN / ISSN, tiparit sau publicat online;Se vor prezenta:
- Curriculum vitae (CV), -Lista rapoartelor de cercetare continand titlul, codul ISBN / ISSN si/sau link-urile de internet.
Expert-cheie 1, continuare: proiectului.Se va atasa CV-ului o anexa unde va fi explicata si exemplificata modalitatea de indeplinire a experientei profesionale relevante.
CV-ul trebuie sa fie suficient de detaliat astfel incat sa asigure cel putin indeplinirea cerintelor cu privire la pregatirea si experienta profesionala solicitata
CV-ul trebuie sa contina in mod obligatoriu titlul si obiectul proiectului la care expertul a participat, descrierea sarcinilor indeplinite de expertul respectiv si pozitia acestuia in cadrul
Expert-cheie 1, continuare: Ulterior in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV, autoritatea contractanta va solicita operatorului economic clasat pe locul intai: copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor si a actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta specifica.Aceste copii ale diplomelor si ale certificatelor si referintelor emise de angajatori sau beneficiari trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa probeze atat calificarile, cat si experienta profesionala solicitate fiecarui expert in cadrul documentatiei de atribuire.
Expert-cheie 2: expert in cercetare sociala pentru componenta cantitativa
Calificari:
- specializare in sociologie sau statistica sau economie sau matematica (dovedita cu diploma universitara: licenta /masterat /doctorat).
Experienta profesionala:
- cel putin 3 ani experienta generala in domeniul studiilor superioare absolvite ;
- experienta de minimum 2 ani in realizarea anchetelor sociologice pe baza de chestionar (altele decat studiile de piata) si in prelucrarea si analiza statistica a datelor sociale culese prin metode cantitative;
Pentru specialistul propus autoritatea contractanta solicita in faza de ofertare prezentarea:
Expert-cheie 2, continuare - Curriculum vitae (CV), CV-ul trebuie sa fie suficient de detaliat astfel incat sa asigure cel putin indeplinirea cerintelor cu privire la pregatirea si experienta profesionala solicitata
CV-ul trebuie sa contina in mod obligatoriu titlul si obiectul proiectului la care expertul a participat, descrierea sarcinilor indeplinite de expertul respectiv si pozitia acestuia in cadrul proiectului
Expert-cheie 2, continuare: Ulterior in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV, autoritatea contractanta va solicita operatorului economic clasat pe locul intai: copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor si a actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta specifica.
Aceste copii ale diplomelor si ale certificatelor si referintelor emise de angajatori sau beneficiari trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa probeze atat calificarile, cat si experienta profesionala solicitate fiecarui expert in cadrul documentatiei de atribuire
Expert-cheie 3: expert in cercetare sociala pentru componenta calitativa
Calificari: - specializare in sociologie sau psihosociologie sau comunicare sau marketing (dovedita cu diploma universitara: licenta /masterat /doctorat).
Experienta profesionala:
- cel putin 3 ani experienta in domeniul studiilor superioare;
- experienta de minimum 2 ani in culegerea, prelucrarea, analiza si interpretarea datelor culese prin metode calitative (altceva decat studii de piata).
Pentru specialistul propus autoritatea contractanta solicita in faza de ofertare prezentarea:
- Curriculum vitae (CV),
Expert-cheie 3, continuare: CV-ul trebuie sa fie suficient de detaliat astfel incat sa asigure cel putin indeplinirea cerintelor cu privire la pregatirea si experienta profesionala solicitata
CV-ul trebuie sa contina in mod obligatoriu titlul si obiectul proiectului la care expertul a participat, descrierea sarcinilor indeplinite de expertul respectiv si pozitia acestuia in cadrul proiectului.Se va atasa CV-ului o anexa unde va fi explicata si exemplificata modalitatea de indeplinire a experientei profesionale relevante.
Expert-cheie 3, continuare: Ulterior in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV, autoritatea contractanta va solicita operatorului economic clasat pe locul intai: copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor si a actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta specifica.
Aceste copii ale diplomelor si ale certificatelor si referintelor emise de angajatori sau beneficiari trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa probeze atat calificarile, cat si experienta profesionala solicitate fiecarui expert in cadrul documentatiei de atribuire.
Expert-cheie 4: expert in training sau in utilizarea aplicatiilor informatice destinate prelucrarii statistice a datelor
Calificari: - specializare in sociologie sau psihosociologie sau matematica sau statistica sau economie (dovedita cu diploma universitara: licenta /masterat /doctorat).
Experienta profesionala:
- cel putin 3 ani experienta generala in domeniul studiilor superioare;
- cel putin 2 ani experienta in training sau in sistemul educational institutionalizat atat in domeniul metodelor statistice, cat si in domeniul aplicatiilor informatice care permit prelucrarea statistica a datelor si analitica predictiva.
Expert-cheie 4, continuare: Pentru specialistul propus autoritatea contractanta solicita in faza de ofertare prezentarea:
- Curriculum vitae (CV), CV-ul trebuie sa fie suficient de detaliat astfel incat sa asigure cel putin indeplinirea cerintelor cu privire la pregatirea si experienta profesionala solicitata
CV-ul trebuie sa contina in mod obligatoriu titlul si obiectul proiectului la care expertul a participat, descrierea sarcinilor indeplinite de expertul respectiv si pozitia acestuia in cadrul proiectului.Se va atasa CV-ului o anexa unde va fi explicata si exemplificata modalitatea de indeplinire a experientei profesionale relevante.
Expert-cheie 4, continuare: Ulterior in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV, autoritatea contractanta va solicita operatorului economic clasat pe locul intai: copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor si a actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta specifica.
Aceste copii ale diplomelor si ale certificatelor si referintelor emise de angajatori sau beneficiari trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa probeze atat calificarile, cat si experienta profesionala solicitate fiecarui expert in cadrul documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1114593/09.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 10:30
Locul: Sediul central ANAF, tronson VII, etaj 6, camera 25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri comunitare post aderare, Fondul Social European, Programul Operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative?, cf contractului de finantare?Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta ? premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice? cod SMIS 31224.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
O parte din cheltuielile eligibile vor fi rambursate ulterior din fonduri comunitare post aderare, Fondul Social European, Programul Operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative?, conform contractului de finantare pentru Proiectul ?Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta ? premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice? cod SMIS 31224.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne - ANAF
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 0213872370, Email: [email protected], Fax: +40 0213199676, Adresa internet (URL): www.anaf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2012 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer