Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta de management de contract si supervizare lucrari de proiectare si executie in vederea reabilitarea infrastructurii de baza in Centru Istoric al Bucurestiului zona pilot A incadrata de Calea Victoriei, Bulevardul I. C. Bratianu


Anunt de participare numarul 94497/19.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: carmen ivanoiu, Tel.021.305.55.30, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta de management de contract si supervizare lucrari de proiectare si executie in vederea reabilitarea infrastructurii de baza in Centru Istoric al Bucurestiului zona pilot A incadrata de Calea Victoriei, Bulevardul I. C. Bratianu, Bulevardul Splaiul Independentei si Strada Lipscani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta de management de contract si supervizare lucrari de proiectare si executie in vederea reabilitarea infrastructurii de baza in Centru Istoric al Bucurestiului zona pilot A incadrata de Calea Victoriei, Bulevardul I. C. Bratianu, Bulevardul Splaiul Independentei si Strada Lipscani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
71315400-3-Servicii de inspectare si verificare a constructiilor (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 14, 335, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :80000 lei (virament bancar/instrument de garantare, garantie de buna executie 7% din valoarea contractului(instrument de garantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si credite externe
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind calitatea de participant la proecduradeclaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibil ede plataistoricul litigiilorcertificat constatator emis de OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE: informatii privind situiatia economica pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
suma rezultatelor exercitiilor financiare pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitivaOfertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2006, 2007, 2008) conform prevederilor legale in vigoare, egala sau mai mare cu 12.000.000 lei.(Formular 6)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta generalaexperienta similaraInformatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unei liste (formularul 9.2) cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani- se solicita experienta similara : ofertantul va face dovada ca, in ultimii 3 ani a finalizat cel mult 2 contracte de servicii de consultanta si supervizare lucrari de natura similara (constructie/reabilitare retele edilitare si strazi) cu o valoare cumulata de 2 000 000 eur(echivalent 7 000 000 ron).Se va completa formularul B3.Pentru calculul valorii contractului prezentat ca experienta similara se va folosi un curs mediu calculat pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008) de 3, 5 ron/eur)Se solicita prezentarea formularului 12I privind asigurarea cu personalul cheie propus pentru realizarea serviciilor, insotit de cv-uri, autorizatii, acolo unde este cazul, si de declaratii de disponibilitate)-Personalul de specialitate propus pentru realizarea serviciilor trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintelor impuse in cadrul Caietului de sarcini.Se solicita prezentarea formularului privind dotarea cu echipamente de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
abordare si metodologie
30%
Descriere: abordare si metodologie
3.
modul de intelegere a caietului de sarcini
20%
Descriere: identif asp cheie, descr gest, urm, rap, identif risc
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2010 10:00
Locul: municipiul bucuresti, B-dul Regina Elisabeta nr. 47, etaj 1, cam.136, sector 5, bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor, cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National DE Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: sTR.STAVROPOLEOS NR 6 , SECTOR 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195176, Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG 34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: B-Dul Regina Elisabeta 47, et.1 cam 136, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050013, Romania, Tel.0213055530, Email: [email protected], Fax: 0213055530, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2010 17:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer