Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta de specialitate la lucrarile finantate de BEI2 - 2 loturi


Anunt de participare numarul 46657/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: SERV ACH PUBLICE, Tel.0251/408735, In atentia: NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta de specialitate la lucrarile finantate de BEI2 - 2loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: - DN7 km 198+000-226+000
- DN7 km 200+615
- DN7 km 237+051
- DN7A km 63+000-86+601
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta de specialitate la lucrarile finantate de BEI2 Loturile 1 si2
Pachet 1 (Protectie versanti DN7 km 198+000 - 226+000, Refacere si protectie cale viaduct DN7 km 200+615, Refacere si consolidare la pasaj DN7 km 237+051) Pachet 2 (Consolidare si protectie versanti DN7A km 63+000 - 86+601)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74210000-4 - Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachet 1 (Protectie versanti DN7 km 198+000 - 226+000, Refacere si protectie cale viaduct DN7 km 200+615, Refacere si consolidare la pasaj DN7 km 237+051)Pachet 2 (Consolidare si protectie versanti DN7A km 63+000 - 86+601)
Valoarea estimata fara TVA: 628, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posib de achiz a unor serv suplim conf art. 122 lit j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare/lot conform anexa B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program de finantare BEI II+ Contributia Guv.RO contract nr. 23371/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, precum si cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (sa fie emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor). Se vor prezenta in original sau copie legalizata; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(in original sau copie legalizata)-emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; Certificat de inmatriculare (in copie); Autorizatia de functionare in cazul persoanelor fizice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale anexata cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2005, 2004);
- Bilant contabil pe anul 2006 vizat si inregistrat la Organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de serviciisimilare prestate in ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul C2. Se solicita completarea formularului E cu cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente disponibile pentru realizarea contractului. Se solicita completarea formularului F cu efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. 1) Consultantul va prezenta CV-uri pentru persoanele cu responsabilitati cheie in derularea Contractului. 2) Personalul trebuie sa fie autorizat in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 595/2007 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier publicat in MO partea I nr.621 din 10.09.2007
3) Se vor anexa copii dupa autorizatiile personalului, desemnat cheie in contract, din care sa rezulte grupa de activitate si valabilitatea. Nu se vor admite autorizatii expirate. 4) Persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului pentru realizarea obiectivului care face obiectul prezentei proceduri trebuie sa fie disponibile la data inceperii prestarii serviciilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat cel putin 3 contracte in ultimii 3 ani, precum si recomandari din partea beneficiarilor , cu precizarea calificativului "bine" sau " foarte bine".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 10:30
Locul: sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel - sectia contencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251/408700, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer