Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta de specialitate pentru lucrari / servicii in LEA de 110 - 750 kV


Anunt de participare (utilitati) numarul 74285/27.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, punct de lucru Str.Armand Calinescu Nr.2-4, sect.2, Bloc Millenium, cod postal 021012, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta de specialitate pentru lucrari / servicii in LEA de 110 - 750 kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul achizitorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
consultanta de specialitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un serviciu
Valoarea estimata fara TVA: 2, 897, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 55000 leigarantie de buna executie se va face prin retineri succesive din facturi 7%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- documente care dovedesc eligibilitatea
- declaratii privind neincadrarea in art.180 si 181 din OUG 34/2006
- plata taxelor locale si de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-copie dupa ultimul bilant contabil, inregistrat la Administratia Financiara
-Indicatorul privind solvabilitatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu / Capital propriu + Credite bancare pe termen mediu si lung 40%;
- Indicatorul privind lichiditatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Arhive circulante / Datorii curente 100%.
-In cazul asocierii documentul de mai sus va fi completate de toti membrii asociati.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, ofertantul trebuie sa prezinte un angajament ferm al persoanei respective, legalizat de un notar public, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate si deasemenea trebuie sa dovedeasca neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 . In acest caz persoana care sustine ofertantul trebuie sa depuna o declaratie privind eligibilitatea Formularele B0 siB1 semnate in fata unui notar public. In cazul in care nu se prezinta angajamentul ferm legalizat de un notar public sau persoana care sustine ofertantul in sensul celor aratate mai sus nu prezinta Formularul B1 legalizat de un notar public, sustinerea respectiva nu va fi luata in considerare in procesul de evaluare a ofertei respective.
-Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 1.000.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale Formularul B3;
-Autorizare Formularul B4, daca este cazul;
-Experienta similara Formularul B5 pentru activitati similare in ultimii 3 ani;
-Lista cu subcontractantii insotita de acordul de subcontractare, daca este cazul;
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii;
-Cerinte SMC:
Document emis de un organism de certificare acreditat care sa dovedeasca certificarea sistemului de calitate implementat in cadrul societatii;
Nominalizarea persoanelor instruite pe probleme de calitate, mediu, securitate si sanatate in munca si dovezi ale instruirilor efectuate cu societati acreditate;
Componenta echipei de lucru stabilita pentru realizarea contractului, a modalitatilor de comunicare cu beneficiarul si a tipurilor de documente utilizate. (manualul de implementare al contractului de consultanta)
-Chestionarul de auto evaluare, formular cod TEL 04.08.01, rev.3 completat conform cerintelor C.N.T.E.E. TranselectricaS.A Formularul B7
-Recomandari din partea altor beneficiari / clienti minim 3, care trebuie sa cuprinda: modul de indeplinire al obligatiilor; neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; receptii amanate sau respinse;
-Declaratii privind dotarile specifice (spatii birouri, birotica) echipamente, mijloace de transport, etc, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului in bune conditii Formularul B8;
-Declaratii privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pe fiecare faza de activitate cu indeplinirea contractului, cu experienta in domeniul LEA. Se vor remite CV-urile acestor persoane cat si a specialistilor cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. In cazul asocierii se vor prezenta cele de mai sus pentru toti partenerii asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 0420
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 11:00
Locul: str.Armand Calinescu nr.2-4, sector 2, Bucuresti, Bloc Milleniun, etaj 6, camera 601B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii conisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.0213323564, Fax: 0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator........
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE TRANSELECTRICA SA - Oficiul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str.Arman Calinescu nr.2-4, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Romania, Tel.0213035611, Fax: 0213035610
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2009 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer