Licitatie Publica - Servicii de consultanta financiara privind gestionarea proiectului Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant - Siria
Valoarea Contractului:
426.000 RON
Castigatorul Licitatiei: SC IDEEA PRO SRL
426.000 RON
Castigatorul Licitatiei: SC IDEEA PRO SRL
Anunt de atribuire numarul 112068/27.12.2010
Informatii anunt de participare asociat 98380
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, In atentia: Diana PUIA, Email: [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta financiara privind gestionarea proiectului Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant - Siria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: JudetulArad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultantul va derula in principal, dar nu exclusiv, urmatoarele activitati: - nominalizarea membrilor in echipa de proiect pentru pozitiile de: manager proiect, asistent manager proiect si referent/secretar;
- planificarea, organizarea, conducerea, coordonarea si controlul activitatilor si resurselor necesare pentru indeplinirea obiectivelor proiectului in limitele de timp si de buget stabilite;
- elaborarea planului de management al proiectului;
- stabillirea actiunilor concrete necesare pentru fiecare activitate- impartirea activitatilor pe etape bine definite;
- urmarirea executarii activitatilor, eventuale corectii de timp sau de buget;
- stabilirea graficului de timp pentru executarea activitatilor;
- coordonarea membrilor echipei de proiect; alocarea sarcinilor concrete pentru fiecare activitate, alocarea resurselor umane, materiale si financiare, s.a. in conformitate cu Caietul de sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
426, 000RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
74
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 16545 Denumirea: Servicii de consultanta privind gestionarea proiectului Drumul vinului: Paulis-Ghioroc-Covasant-Siria
V.1) Data atribuirii contractului 12/14/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC IDEEA PRO SRL
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr.24, Localitatea: Arad, Cod postal: 310002, Romania, Tel. 0357 731100, Fax: 0357 731287
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 428151.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 426000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 2 ? Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale;
-Domeniul major de interventie 2.1 ? Reabilitarea simodernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura;
-Proiect , ,Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria?;
VI.2) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: - Valabilitatea prezentului contract incepe la data semnarii acestuia de catre ambele parti.- Executarea obligatiilor contractuale de catre prestator se va realiza in perioada de implementare a contractului de finantare, respectiv de la data semnarii contractului si pana la data de 29.05.2013.- Contractul isi pastreaza valabilitatea 5 ani dupa expirarea perioadei de implementare a contractului de finantare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel. 0257/228908, Email: [email protected], Fax: 0257/251700, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel. 0357731100, Email: [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 15:33