Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta financiara privind gestionarea proiectului Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant - Siria


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
426.000 RON

Castigatorul Licitatiei: SC IDEEA PRO SRL
Anunt de atribuire numarul 112068/27.12.2010
Informatii anunt de participare asociat 98380
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, In atentia:  Diana PUIA, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta financiara privind gestionarea proiectului Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant - Siria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: JudetulArad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultantul va derula in principal, dar nu exclusiv, urmatoarele activitati: - nominalizarea membrilor in echipa de proiect pentru pozitiile de: manager proiect, asistent manager proiect si referent/secretar;
- planificarea, organizarea, conducerea, coordonarea si controlul activitatilor si resurselor necesare pentru indeplinirea obiectivelor proiectului in limitele de timp si de buget stabilite;
- elaborarea planului de management al proiectului;
- stabillirea actiunilor concrete necesare pentru fiecare activitate- impartirea activitatilor pe etape bine definite;
- urmarirea executarii activitatilor, eventuale corectii de timp sau de buget;
- stabilirea graficului de timp pentru executarea activitatilor;
- coordonarea membrilor echipei de proiect; alocarea sarcinilor concrete pentru fiecare activitate, alocarea resurselor umane, materiale si financiare, s.a. in conformitate cu Caietul de sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
426, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
74
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 16545 Denumirea: Servicii de consultanta privind gestionarea proiectului Drumul vinului: Paulis-Ghioroc-Covasant-Siria
V.1) Data atribuirii contractului 12/14/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC IDEEA PRO SRL
Adresa postala:  B-dul Revolutiei, nr.24, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310002, Romania, Tel. 0357 731100, Fax:  0357 731287
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 428151.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 426000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 2 ? Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale;
-Domeniul major de interventie 2.1 ? Reabilitarea simodernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura;
-Proiect , ,Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria?;
VI.2) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: - Valabilitatea prezentului contract incepe la data semnarii acestuia de catre ambele parti.- Executarea obligatiilor contractuale de catre prestator se va realiza in perioada de implementare a contractului de finantare, respectiv de la data semnarii contractului si pana la data de 29.05.2013.- Contractul isi pastreaza valabilitatea 5 ani dupa expirarea perioadei de implementare a contractului de finantare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/228908, Email:  [email protected], Fax:  0257/251700, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer