Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in managementul proiectului ?Implementarea in sistem e-learning de programe de formare in domeniul administratiei publice pentru sprijinirea dezvoltarii societatii informationale? finantat din POS CCE, Axa 3, cu codul SMIS-CSNR 43


Anunt de participare numarul 103113/30.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Adresa postala:  str.Eforie nr.5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Punct(e) de contact:  Maricel Danceanu, Tel. 0374112780, Email:  [email protected], Fax:  0374112780, Adresa internet (URL):  www.anfp.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta inmanagementul proiectului ?Implementarea in sistem e-learning de programe de formare in domeniul administratiei publice pentru sprijinirea dezvoltarii societatii informationale? finantat din POS CCE, Axa 3, cu codul SMIS-CSNR 4376
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta inmanagementul proiectului ?Implementarea in sistem e-learning de programe de formare in domeniul administratiei publice pentru sprijinirea dezvoltarii societatii informationale? finantat din POS CCE, Axa 3, cu codul SMIS-CSNR 4376
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta inmanagementul proiectului ?Implementarea in sistem e-learning de programe de formare in domeniul administratiei publice pentru sprijinirea dezvoltarii societatii informationale? finantat din POS CCE, Axa 3, cu codul SMIS-CSNR 4376
Valoarea estimata fara TVA: 1, 134, 235RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 15000 lei si se constituie conform fisei de date pct.VI.3
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
82% din Fondul european de dezvoltare regionala, POS CCE si 18% bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratia de eligibilitate?Declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute in articolul181 din OUG 34/2006.?Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale
?Certificat impozite si taxe locale?Cazier judiciar pentru administrator(i)?Declaratie privind calitatea de participant la procedura
?Certificatul de inregistrareemis de ORC
?Certificatul constatator din care sa reiasa: a) faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei licitatii.- codul CAEN 7022 ?Activitati de consultanta pentru afaceri si management?, b)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate la AFP
?Formularul cu informatiile privind cifra de afaceri si profitul net pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minimale obligatorii: - media anuala a cifrei de afaceri a ofertantului( operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei sau echivalentiar media profitului net a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fiepozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de servicii demanagement/consultanta inmanagement de proiecte, prestate in ultimii 3 ani.
Declaratia privind numarul mediu al personalul angajatde care dispune si structura acestuia pe categorii de functii.
Lista cu expertii cheie propusi pentru indeplinirearea contractului.
Curriculum vitae pentru fiecare expertinsotit de formularul privind atestarea modului de indeplinire a cerintelor personale de pregatire si experienta profesionala.
Declaratie de exclusivitate si disponibilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat, in ultimii 3 ani : - cel putin un contract cu o valoare de cel putin 400.000 lei , avand ca obiect management/consultanta in management al proiectelor in domeniul implementarii sistemelor informatice complexe cu o valoare de cel putin 1.000.000 lei-cel putin un contract de servicii de consultanta pentru realizarea unor caiete de sarcini/documentatii privitiare la specificatii tehnice pentru proiecte informatice.Ofertantul trebuie sa aiba angajat in strucura de personal Project Managerul si cel putin alti 10 angajaticu functii de specialitate in domeniul obiectului contractului.Expertii cheie 4 persoane: manager, IT, formare, implementare.Cerinte: pentru Project manager- Master in Project Management sau certificare profesionala in Project Management- participarea ca lider de proiect/coordonator de echipa la implementarea a minim 2 proiecte, in cadrul unei institutii publice, cu o durata de minim un an fiecare.Pentru expertul IT- minim 3 certificari profesionale IT privitoare la activitatile de programare/instalare/configurare/gestiunea bazelor serverelor de aplicatii- participarea la cel putin 3 proiecte de consultanta IT, in calitate de expert cordoonator al echipei tehnice- participarea directa laimplementarea a cel putin 1 proiect privind sisteme informatice complexe care includplatforme de invatare.Pentru expertul in implementare- studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect- participarea in calitate de expertla implementarea a minim 2 proiecte finantate prin fonduri nerambursabile in domeniul administratiei publice in valoare de cel putin 1.000.000 leiPentru expertul formare: - participarea in calitate de expert formare la implementarea a minim 2 proiecte in domeniul formarii finantate prin fonduri nerambursabile- participarea, in calitate de expert cordoonator al unei echipe de formatori, la cel putin un proiect/componenta de formareacel putin 100 persoane. vezi fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
60%
Descriere: factori de evaluare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
485259/29.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2010 13:00
Locul: sediul ANFP din str.Eforiei , Nr.5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentanti din partea operatorilor economici, cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?, axa prioritara 3 ?Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public?, domeniul major de interventie 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice ?.Proiectul este finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
82% din Fondul european de dezvoltare regionala, POS CCE si 18% bugetul de stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213198246, Email:  [email protected], Fax:  0213198246, Adresa internet (URL):  cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala a Functionarilor Publici , Biroul Contencios
Adresa postala:  Str. Eforiei Nr.5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Tel. 0374112780, Fax:  0374112780, Adresa internet (URL):  www.anfp.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2010 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer